I get the message...quote:
een spijkerbroekquote:
HAHAHA, en prada schoenen, wat een pauper ben je danquote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef dagdag het volgende:
geen alleen 30 keer dezesmi erop
(dolce en klotebanna
quote:Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef dagdag het volgende:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef afcajos het volgende:
Jij ziet er trouwens best goed uitAls ik een vagina had zou jij mij mogen neuken
Ik vond ze superquote:Op maandag 1 december 2008 15:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vond die roze schoenen van reebok vorig seizoen trouwens echt om te kotsen.
Iewlquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond ze superwilde zelf die met die koeienprint hebben, maar kon ze nergens vinden.
Hahaha, nou ik vind ze leukquote:Op maandag 1 december 2008 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er zelf nou uitzag als een koe, oke.
te veel pinkquote:Op maandag 1 december 2008 15:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij liever dan ik.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil deze hebben
[ afbeelding ]
Hulde voor je UIquote:
Gothics dragen niet zulke schoenen..quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Verwachte reacties: gothic.
Je weet het maar nooit met zoveel kakkers hier.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gothics dragen niet zulke schoenen..
Beetje saai qua kleur, maar Vansquote:Op maandag 1 december 2008 15:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil deze hebben
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gothics dragen niet zulke schoenen..
Om vervolgens het bloed als schoensmeer te gebruikenquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.
Camillaquote:
\quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die steken hun voeten zo *ploep* in een vleermuis en die gebruiken ze dan als schoenen.
hey NB! Hoest met Mirre?quote:
Een mede fanquote:
Waarom lach ik om dit soort dingenquote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slecht.quote:
Kisten en skate schoenenquote:Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij om maar met de deur in huis te vallen
Ik heb roze glitterveters om erin te doen.quote:Op maandag 1 december 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje saai qua kleur, maar Vans
quote:
Haha okay, dat helpt welquote:Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb roze glitterveters om erin te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |