Nee ik moet invallen..quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar moet je tegen spelen of?
Ik ga me er trouwens een paar flink neerhalen, grrrrquote:
Nou ja, als ze jou met zo'n vraag confronteren vind ik toch wel dat het enigszins tactvol gebracht dient te worden, hoor, hoe goed die arts ook is.quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..
Aan de andere kant, waarom zouden ze sociaal moeten zijn?
Ik heb geen training.quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef GasTurbine het volgende:
Straks voetbaltraining, en woensdag oefenwedstrijd dames-1![]()
Ik heb nu The Dynamo of Volition ofseaux.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Genialiteit
Please don't stop the rain![]()
Gewoon doodsschoppen geven joh. 2 benen erin , noppen omhoog.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ga me er trouwens een paar flink neerhalen, grrrr![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen training.
Hockey was wel pwn, 3x gescoord!
Ik denk dat het altijd hard aankomt als je zo'n vraag moet stellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze jou met zo'n vraag confronteren vind ik toch wel dat het enigszins tactvol gebracht dient te worden, hoor, hoe goed die arts ook is.
Ja, daar heb je ook een punt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd hard aankomt als je zo'n vraag moet stellen.
Maa rje 'kan ervoor gaan zitten', of het inderdaad gewoon eruitgooienquote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagenquote:Op maandag 1 december 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Met trefbal een basketbal gepakt toen de lerares weg was, zal het niet snel meer vergeten![]()
![]()
Iets met bal volop in gezicht van iemand getorpedeerd.._!
Ja inderdaad, ik kan me geen vriendelijke manieren bedenken om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan zou ik kiezen voor het eruit gooien. Je kan het nog zacht enzulks brengen maar het is gewoon een kut vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maa rje 'kan ervoor gaan zitten', of het inderdaad gewoon eruitgooien
Ooit eens met hockey iemand hoofd geraakt nadat ik te ver doorsloegquote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagen_!
Heel die bril kapot enzulks. Moet ze maar niet voor mijn racket duiken.
Mijn bril is onverwoestbaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagen_!
Heel die bril kapot enzulks. Moet ze maar niet voor mijn racket duiken.
Hier nog 1.quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
College truien vind ik ook mennus vet met een mennus overhemd eronder.
En zij klagen over het feit dat men geen respect meer voor ze heeft?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef MASD het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1885579
De nieuwe held ná rutger?
Hockey!quote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooit eens met hockey iemand hoofd geraakt nadat ik te ver doorsloegDie klap was best wel hard opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |