Ok.quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo heet die winkel![]()
In Helmond heb je ook 4 mennus winkels.
Van oorschot
Mensroom
Vincenzo
Barrows
Neen..quote:
Jij komt alleen bij duthler, cant blame youquote:
Is dat even boffen voor mij!quote:
Dan ben ik 2.20quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik creatief ben met mijn haar ben ik ook 2 meter!
Dat ben ikquote:Op maandag 1 december 2008 16:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand van 2 meter.
quote:
Vergeet het niet. De echte bazen zijn 1.70quote:
Jezus wat heftig. Het is de lever toch? Wat voor behandeling zijn ze aan het doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen..
Ze heeft ook weer koorts enzo ..
Artsen vroegen mij gister wie er prioriteit had.
Ai...quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
1.73 hierquote:Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vergeet het niet. De echte bazen zijn 1.70
quote:
Ja het is de lever.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jezus wat heftig. Het is de lever toch? Wat voor behandeling zijn ze aan het doen?
Waar?quote:Op maandag 1 december 2008 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij komt alleen bij duthler, cant blame you
quote:
Jezus. Sterkte.quote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Ja het is de lever.
Maar hij functioneert voor geen meter meer.
Ze weten het gewoonweg niet.
Ze behandelen haar voor een leverinfectie
Ze wouden een biopsie doen maar ze is te zwak ..
Dus tja ..
Maar needless to say , ik wou die arts gister van 4 hoog naar beneden gooien
Oeiquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen..
Ze heeft ook weer koorts enzo ..
Nou...quote:
Waar zit Paul en Riet?quote:Op maandag 1 december 2008 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de passage, vlakbij paul en riet.
Dank je.quote:
Niets.quote:
BAAAASSSquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef GasTurbine het volgende:
Volgens mijn id-kaart ben ik ook 1,70, zie ik nu
quote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Niets.
Ik ben weg gelopen voordat ik ervoor zorgde dat hij naast haar kon gaan liggen.
Ze heet Mirre.quote:
YOU GOTTA DIE, GOTTA DIE FOR YOUR GOVERNMENT, DIE FOR YOUR COUNTRY THAT'S SHIT!quote:
Waarom zou je dát doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Niets.
Ik ben weg gelopen voordat ik ervoor zorgde dat hij naast haar kon gaan liggen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 december 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haatte kerstuitvoeringen... Was bij ons verplicht en er werden zelfs leraren in de fietsenhokken neergezet, om te voorkomen dat de leerlingen vluchtten...
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagquote:
Dat is een kuttent. Vandaag nog bij halfords geweestquote:
NB rijgt graag mensen aan zijn vikinghakbijl.quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagongelooflijk hartverscheurend om te horen, maar toch. Maar ik wil niet moeilijk gaan doen nu.
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?quote:
IPH'tje dus.quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef GasTurbine het volgende:
OMG meid toch!
Ik moet een interview met ons aller schoolbaas doen, en misschien ook met Yolanthe Cabau van Kasbergen en Arjan Erkel (die gast die toen was ontvoerd) wat ze gaan laten zien met kerstviering (we hebben met school een samenwerking ofzo met een of andere stichting).
Krijg er 8 hendig-sjieke ckvpunten voor.
Wisten jullie dat Yolanthe 1,60 ofzo is?
Bij ons is het niet verplicht, vrijwillig, iedereen wilt meedoen en er is altijd een run op de kaartjes.quote:Op maandag 1 december 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haatte kerstuitvoeringen... Was bij ons verplicht en er werden zelfs leraren in de fietsenhokken neergezet, om te voorkomen dat de leerlingen vluchtten...
Als het zo doorgaat,quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Florian_ het volgende:
NB blijf wel in je achterhoofd houden dat agressie niets oplost. Niet voor jou, en al helemaal niet voor je vriendin. Je vriendin zal heus geen één of andere zeldzame aandoening hebben. Ze zullen heus snel de juiste diagnose stellen en haar daarvoor behandelen. In welk ziekenhuis ligt ze? En wat is het vooruitzicht als haar toestand in deze snelheid verlechterd zonder dat de oorzaak gevonden wordt?
Die gast moet toch gewoon de waarheid vertellen, wat kan hij daar aan doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagongelooflijk hartverscheurend om te horen, maar toch. Maar ik wil niet moeilijk gaan doen nu.
Die arts heeft haar niet ziek gemaakt, zijn enige doel is juist om haar beter te maken.quote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?
Alles brengt alsof hij met bakstenen gooit ?
Hij het over mijn vrouw heeft ? en mijn kindje ?
Alsof hij het over een broodje kaas heeft ?
Wat denk je zelf.
Hij brengt het niet eens tactvol.
En ik weet dat hij dat moet vragen en dergelijke
Maar een beetje meer empathie mag .
Enig idee hoe kanker zwaar al die onmacht is ?
Dat je ze voor je ogen ziet verzwakken ?
vermageren ?
Bleker worden ?
Gewrichten worden slap ?
Spieren ?
En je kan NIETS doen ?
En dan een arts die ontactvol dingen brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |