Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'quote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?
Alles brengt alsof hij met bakstenen gooit ?
Hij het over mijn vrouw heeft ? en mijn kindje ?
Alsof hij het over een broodje kaas heeft ?
Wat denk je zelf.
Hij brengt het niet eens tactvol.
En ik weet dat hij dat moet vragen en dergelijke
Maar een beetje meer empathie mag .
Enig idee hoe kanker zwaar al die onmacht is ?
Dat je ze voor je ogen ziet verzwakken ?
vermageren ?
Bleker worden ?
Gewrichten worden slap ?
Spieren ?
En je kan NIETS doen ?
En dan een arts die ontactvol dingen brengt.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die arts heeft haar niet ziek gemaakt, zijn enige doel is juist om haar beter te maken.
Als je je dat maar bedenkt.
En of ze alles nou poeslief zeggen of niet, ze zullen er wel alles aan doen om ervoor te zorgen dat zij er weer bovenop komt.
Wat de neukquote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef GasTurbine het volgende:
Wisten jullie dat Yolanthe 1,60 ofzo is?
Ben het nooit snel met je eens, maar hier moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'
Dat zeg ik toch helemaal niet ?quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'
Maar je moet NB ook begrijpen in zo'n tijd vat je zulks dingen wel ander opquote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze was al op school, en heel veel matti's die met haar op de foto wilden (stelletje rukkerts) moesten helemaal bukken.quote:
Want dan kunnen zulke dingen hard aan komen...quote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar je moet NB ook begrijpen in zo'n tijd vat je zulks dingen wel ander op
Ik begrijp NB ook wel heurs, maar hij laat het nu zo overkomen dat die arts er niks om geeft.quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik begrijp NB wel.
Maar ik zou die dokter dan ook weer niet in elkaar willen slaan
Ja herkenbaarquote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze was al op school, en heel veel matti's die met haar op de foto wilden (stelletje rukkerts) moesten helemaal bukken.
Jij kijkt mijn playlist?quote:
And James Morrison!quote:
Nogmaals er zijn meerdere manieren om dingen te vertellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik begrijp NB ook wel heurs, maar hij laat het nu zo overkomen dat die arts er niks om geeft.
Gister zag ik het staan ja. Nu niet, want ik zit niet naar je msnnaam te staren.quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij kijkt mijn playlist?
Jason Mraz
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet ?
Maar hij bracht het letterlijk:
Meneer wat heeft u liever , uw vrouw of uw kindje ?
Daar sta je dan met je bek vol tanden
En nogmaals ik heb er NIETS op gedaan.
Maar het was gewoon even de druppel.
Hij was wel eerlijk nu.quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nogmaals er zijn meerdere manieren om dingen te vertellen.
"Waar denken jullie heen te gaan?"quote:
Daar moet je tegen spelen of?quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef GasTurbine het volgende:
Straks voetbaltraining, en woensdag oefenwedstrijd dames-1![]()
Dat snap ik ook nog wel.quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..
Aan de andere kant, waarom zouden ze sociaal moeten zijn?
Ik zou liever een hele goede arts hebben die contactgestoord was dan een matige maar wel heel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |