Hùù.quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar weet jij alles van.![]()
En nu ga ik cola drinken tegen de misselijkheid.
Wat een faalteen.!quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kwaliteit van de seks zeker ten goede komt, vooral tijdens het beffen.![]()
![]()
[..]
Mijn teen gebroken. Al een half jaar geleden, het wil alleen niet zo goed helen.
Een half jaar. Kanker.quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kwaliteit van de seks zeker ten goede komt, vooral tijdens het beffen.![]()
![]()
[..]
Mijn teen gebroken. Al een half jaar geleden, het wil alleen niet zo goed helen.
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Zotheid het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do about you now.
Ik heb hier langevingersquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb een pak oreo's op.
Kut.
Ai sed meeebeeeeeeee....quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Zotheid het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do about you now.
Iew.quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kut.
quote:
Sinds mei ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een half jaar. Kanker.![]()
Falende botten men. Opnieuw leren lopen ook zometeen?![]()
Ja.quote:
Gaan ze 'm dan opnieuw breken?quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinds mei ongeveer.
Ik ben nog tot half juli wezen sporten, toen was het eigenlijk al te laat.
Heb tot begin november met een gespalkte teen gelopen maar aangezien dat niet werkte zit het nu in het gips. Woensdag foto's maken en als het dan nog niet goed is heb ik over 2 weken een operatie, wat natuurlijk wel weer goaf is.![]()
[..]
Ja.
* Zotheid pakt ook zijn gitaar en doet mee.quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelen![]()
Evenaesedajkwdn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Dus ik denk zo onderweg naar huis. Heuj tof, ik ga thuis Evenescneseerne leren met Going Under.
Kanker men, ik nam niet eens de moeite naar de tabs te zoeken. Pwnde het nummer meteen.
Verkapte-kijk-mij-gitaar-spelen-post.
Garpjequote:Op maandag 1 december 2008 17:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben trainen
Sterkte NB en ik hoop dat de rest van jullie allemaal kankerhard falen.
Evenesceneneequote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Dus ik denk zo onderweg naar huis. Heuj tof, ik ga thuis Evenescneseerne leren met Going Under.
Kanker men, ik nam niet eens de moeite naar de tabs te zoeken. Pwnde het nummer meteen.
Verkapte-kijk-mij-gitaar-spelen-post.
Als het uberhaubt niet heelt valt er weinig te breken. Dan gaan ze er een schroefje inzetten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan ze 'm dan opnieuw breken?
Ik moest een beetje huilen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Gupje het volgende:
* Gupje opent Winamp en luister Lil Wayne en bangt mee met zen hoofd
quote:
Dude, dat zal een schroefje van niks zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Evenescenenee
[..]
Als het uberhaubt niet heelt valt er weinig te breken. Dan gaan ze er een schroefje inzetten.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Gupje het volgende:
* Gupje opent Winamp en luister Lil Wayne en bangt mee met zen hoofd
Oreo's zijn chijl!quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kut.
Ik helemaal.quote:
Als ik dat nu ga eten, dan moet ik overgeven...quote:
Nou schop die wijven!quote:
Daarom proberen ze dat ook zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, dat zal een schroefje van niks zijn.Breek je zometeen je teen omdat 'ie broos is omdat er een gat in zit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat nu ga eten, dan moet ik overgeven...
quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinds mei ongeveer.
Ik ben nog tot half juli wezen sporten, toen was het eigenlijk al te laat.
Heb tot begin november met een gespalkte teen gelopen maar aangezien dat niet werkte zit het nu in het gips. Woensdag foto's maken en als het dan nog niet goed is heb ik over 2 weken een operatie, wat natuurlijk wel weer goaf is.![]()
[..]
Ja.
* DutchErrorist pakt z'n trouwe plastic gitaar en begint Paranoid op expert mode te spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelen![]()
HAHA, MILEY. WAAROM VAN DIE KLEUTER?quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn band wilt dit nummer spelen.
En ook 7 things vanmiley.
Verkapte ik-zit-in-een-band post.
Ik hedde oock 1.quote:Op maandag 1 december 2008 17:42 schreef Zotheid het volgende:
Mijn gitaarleraar leert mij Pink Floyd te spelen.
Verkapte kijk-mij-een-gitaarleraar-hebben post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |