Maar we waren toch slowchatslet?quote:Op maandag 1 december 2008 15:49 schreef Ladidadida het volgende:
Met eeuwige roem voor en dank aan de spamsletten!
quote:Op maandag 1 december 2008 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, co-slet, wat moet ik doen voor de rol busdriver?
wat gaat dat me kosten, wie moet ik ervoor vermoorden, dat soort dingen
Wacht ze is hier onder mijn bureau. Ben ff bezig voor de maffia rolquote:
-SG- heeft het beter geregeld als timmmmmquote:Op maandag 1 december 2008 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan hoor jij onder haar bureau te zijn
Er zit nog wat bij je mondhoekquote:
Dôh, timmmm is niet zo slimquote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
-SG- heeft het beter geregeld als timmmmm
Tsssk, ladi ziet er veel beter uit met sperma op haar gezichtquote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er zit nog wat bij je mondhoek
[ afbeelding ]
Ik durf nietquote:Op maandag 1 december 2008 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssk, ladi ziet er veel beter uit met sperma op haar gezicht![]()
En schrijf je in, jij
Iehw!quote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er zit nog wat bij je mondhoek
[ afbeelding ]
En wel zulke plaatjes postenquote:
Dat meisje is 9quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik werd er anders erg opgewonden van hoor.
Nou en! Van wie denk je dat dat afkomstig wasquote:
Daar gaat het goed meequote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoest met afj
Wanneer mag ik zijn auto eens lenen
timquote:Op maandag 1 december 2008 16:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en! Van wie denk je dat dat afkomstig was![]()
Jij bent niet de enige die ik onderspuit hoor
Ja vette bak tochquote:Op maandag 1 december 2008 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het goed mee
Ehm, ik vrees nooit, want ik mag ook niet
maakt me geen donder uit, daar niet van, maar ik begrijp dat jij het wel graag wilt?
Te moeilijkquote:Op maandag 1 december 2008 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Alles naar wens hier, hoewel ik vorige ronde dik verloren heb
Doe mee, dan weet je het zelf
Ik vind die auto erg lelijkquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja vette bak toch
ik zou een meisje ook niet in zo'n bak laten rijden
Wordt niet eens mee verzekert denk ik
Maar even OT, alles naar wens met het mafia spel?
Edit:
Ik ging toch al OT?
Timmeehhhhquote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Moozie, inschrijven of bek houden. Slowchatten mag, graag zelfs, maar dan moet je wel eerst meedoen, anders zou het hier vol met slowchatters zitten
Tsssssk, niets tegen lynda ja, lynda is tof, nee, sterker nog, lynda is puik, en veel leuker dan jijquote:
Doe eens liefquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens lief
En ik wou je nog wel ten huwelijk vragen
Ga jij nou maar weer lekker in dat andere topic spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens lief
En ik wou je nog wel ten huwelijk vragen
Ladidadida 4 President.quote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
De inschrijving is gesloten lieve popjes. Jullie rollen komen eraan.
Kan hij niet, dus stem op mij...quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Etcetera het volgende:
-SG- (1) DuTank
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Clesar03 (0)
Ben benieuwd of je het kan waarmaken
overtuig mequote:
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.quote:
hmm, zal het weerwoord van timmm afwachtenquote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.
Ja je kan ook gewoon het vorige topic kijken of timmmm ooit een zinnig antwoord heeft gegevenquote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmm, zal het weerwoord van timmm afwachten
ik ben luiquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je kan ook gewoon het vorige topic kijken of timmmm ooit een zinnig antwoord heeft gegeven.
Ja en timmmm zal dan zeggen dat hij 10 zinnige antwoorden heeft gegeven en jij gelooft hem op zijn maffia woord natuurlijk en stemt op hem.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.
als je nou al zoveel vertrouwen in me stelt hoef ik blijkbaar niet van stem te veranderenquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en timmmm zal dan zeggen dat hij 10 zinnige antwoorden heeft gegeven en jij gelooft hem op zijn maffia woord natuurlijk en stemt op hem.
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Will the mafia please stand up
of dit is weer een nasty poging om iemand nodeloos verdacht te makenquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.
Hara is altijd dorp hoorquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.
Of is dit een poging van een maffialid om een dorpsbewoner zwart te maken die een maffialid aanwijst?quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of dit is weer een nasty poging om iemand nodeloos verdacht te maken
Als de roulettetafel 10x rood is. Ga je dan weer op rood inzetten? Of toch een keer op zwart?quote:
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nietus... Hara en ik zijn al eens maffia-maatjes geweest
trefwoord: implicerenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
Je kunt mij ook gewoon bedanken.quote:
Dat heb je heel goed gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
okquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Wouser het volgende:
volgende ronde doe ik weer mee... Was van het weekend in berlijnwas vet cuwl
![]()
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.
Tis dat ik niet meedoe en daarom nu echt niks kan zeggen, maar inderdaad....men....Tis nu alweer duidelijk...quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Blijf oefenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef DuTank het volgende:
Rustig hier... Ik ga mijn betoog voor morgen maar eens oefenen...
Voor geïnteresseerden: het gaat over het rookverbod en ik vind dat die moet worden afgeschaft.
is het ''dat deze'' dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Nou, en ik ben gewoon vet goed. Anders wordt ik niet elke ronde als eerste afgemaakt. ze zijn bang voor mequote:
zegt degene die mij, die op haar gestemd heeft de vorige ronde, wilde laten lynchen door het dorpquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Silentalarm het volgende:
STEM SILENT ALARM, STEM ERVARING!Ik heb al 5 rondes nu de eerste nacht niet gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Ik stem tegen.
It was only love babequote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zegt degene die mij, die op haar gestemd heeft de vorige ronde, wilde laten lynchen door het dorp
quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stem ook tegen. Opzouten met die gore stinkrook.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stem ook tegen. Opzouten met die gore stinkrook.
Bedoel je niet tegen? Anders lijkt me die toevoeging niet echt nodigquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef CaLeX het volgende:
Stem trouwens voor afschaffing, en dat als niet roker
Ik ben nog in geen enkele tent geweest waar dat het geval is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel stinkt 't nu ipv rook naar zweet etc. Maar daar wennen we ook wel weer aan
nouquote:
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.quote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog in geen enkele tent geweest waar dat het geval is.
nee schat dat heet zeep dat ken jij nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.
Ga es niet off-topicquote:Op maandag 1 december 2008 22:52 schreef Trevland het volgende:
-SG- (3) DuTank, Sheepcidus, Isdatzo
Clesar03 (2): SiestaGuru, Susi
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Sheepcidus (1) CaLeX
Silver_Shark (0)
B.ertha (1) Hawaii_Tim
Trevland(0)
Ga EENS met je piemel spelen.quote:
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rookquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bedoel je niet tegen? Anders lijkt me die toevoeging niet echt nodig
quote:Op maandag 1 december 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.
ik weet niet waar jij heen gaat om te stappen, maar mijn stamkroeg wordt toch echt elke nacht weer opgeruimd - en er wordt in de wc's gekotstquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rook
Die vieze beerput waar je nu instaat te zuipensmerigste mengeling van drank/kots/zweet en pis die je maar kan bedenken
Ah ja, ik dacht aan de afschaffing van het roken in openbare gelegenheden, niet de afschaffing van het rookverbodquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rook
Die vieze beerput waar je nu instaat te zuipensmerigste mengeling van drank/kots/zweet en pis die je maar kan bedenken
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij heen gaat om te stappen, maar mijn stamkroeg wordt toch echt elke nacht weer opgeruimd - en er wordt in de wc's gekotst
Zie mijn post een paar dingetjes terug. Als je zelf het hardste zweet ruik je de rest natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?
Tuurlijk zal het opgeruimd worden, maar als je om half 1 snachts ergens staat, is die tent dus al aardig wat uurtjes open...
Ik vond het een leuke grap maar nu je er weer serieus op ingaat moet ik toch echt even "quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zie mijn post een paar dingetjes terug. Als je zelf het hardste zweet ruik je de rest natuurlijk niet.
m'n stamkroeg is een vrij kleine kroeg inderdaad, met een erg hoog 'ons kent ons' gehaltequote:Op maandag 1 december 2008 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?
Tuurlijk zal het opgeruimd worden, maar als je om half 1 snachts ergens staat, is die tent dus al aardig wat uurtjes open...
OMGquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Susi het volgende:
Ik heb wel eens in een tent gestaan waarbij de zweetdruppels zo vanaf het plafond in je bier vielen. Smerig is dat.
Je hebt je avatar er in ieder geval op aangepast.quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Susi het volgende:
Ik heb wel eens in een tent gestaan waarbij de zweetdruppels zo vanaf het plafond in je bier vielen. Smerig is dat.
ja, dat is hier in Den Haag (Amsterdam trouwens ook) dus wel anders, helaasquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n stamkroeg is een vrij kleine kroeg inderdaad, met een erg hoog 'ons kent ons' gehaltedat zal ook meehelpen
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Susi het volgende:
Clesar, nu verwacht ik wel wat terug he
quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik weet het niet... Er zijn al zoveel BM kandidaten, maar het is toch bijna traditie dat ik mee doeZou ik steun krijgen? Zoja dan doe ik wel weer mee denk ik zo...
Voorlopig stem ik even op clesar, vind regelmatig goede hints en is dacht ik nog geen BM geweest:
-SG- (2) DuTank, Sheepcidus
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Clesar03 (1): SiestaGuru
Sheepcidus (0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
OH MY FUCKING GOD, HALLELUJAquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Ik kijk voortaan niet meer naar gedrag van mensen, alleen nog hints
.
En daarom stem ik niet op jouquote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, en ik ben gewoon vet goed. Anders wordt ik niet elke ronde als eerste afgemaakt. ze zijn bang voor me
SG heeft gelijk, ik was vorige ronde slecht met de hints, maaaaaaaaaaaaar, ik denk dat ik ladi's hints nu eindelijk doorheb. Als je naar het verloop van vorige ronde kijkt, zou ik niet iemand vertrouwen die zegt dat hij zo goed hints op heeft gelostquote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Etcetera het volgende:
-SG- (1) DuTank
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Clesar03 (0)
Ben benieuwd of je het kan waarmaken
Mee eens, ookal rook ik gewoon standaard door in de kroeg.quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef DuTank het volgende:
Rustig hier... Ik ga mijn betoog voor morgen maar eens oefenen...
Voor geïnteresseerden: het gaat over het rookverbod en ik vind dat die moet worden afgeschaft.
Champignons!!!!!!!!!!quote:
hahaha, ik maar 4 ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:35 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en dit was ik nog vergeten: YAY, mijn uitspraak heeft PP's sig gehaald
Ik sier teveel sigs
Graagquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef lynda het volgende:
Zal ik dan eens gek doen en ook eens stemmen?
Hier kan ik wel antwoord op geven, maar dat heb ik al zovaak gedaan, en het is zo'n gemeen antwoordquote:
Je maakt toch geen kans meer, stem op mijquote:
Rustig aan, ik kan me nog terugtrekken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans meer, stem op mij
Sowieso vind ik dat de andere BMkandidaten ook moeten stemmen
Jij gaat trouwen met mijn meisje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:15 schreef timmmmm het volgende:
Lief dat ik voorsta in jouw tussenstand, maar laten we het eerlijk houden
-SG- (3) DuTank, Sheepcidus, Isdatzo
Clesar03 (2): SiestaGuru, Susi
timmmmm (2) Etcetera, ZxOrD
Silentalarm(1) PS
Sheepcidus (2) CaLeX, timmmmm
Silver_Shark (0)
B.ertha (1) Hawaii_Tim
Trevland(0)
Zo!
En dat terwijl ik ga trouwen met je vriendin![]()
Ik moet met mensen gaan sletten die wel stemmen
Bij nader inzien vind ik haar toch te eng om mee te trouwen! Volgens mij krijg ik daar maar hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Jij gaat trouwen met mijn meisje?
Moet ik toch maar beter mijn best gaan doen dan he
Te eng nog wel?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik haar toch te eng om mee te trouwen! Volgens mij krijg ik daar maar hoofdpijn van
Ik stem meestal wel(tenzij het overduidelijk is dat er geen verandering in kan komen)quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans meer, stem op mij
Sowieso vind ik dat de andere BMkandidaten ook moeten stemmen
Omdat ik een uur heb gezeurd dat ze op mij moest stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga niet stemmen. Maar waarom stemt Lynda ineens wel
Misschien omdat jij niet stemtquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hara stem op mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebtquote:
Wat. Ze kan nog van gedachten veranderen door mijn post.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebt
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..
Anders ben je nep.
Je mag ook wel de prijs van zo'n Ben&Jerry ijs op mijn rekening storten dan zorg ik wel dat het ijs daadwerkelijk bij mij in huis komtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Met die hap B&J?quote:
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets hequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die hap B&J?
@SG, jou bied ik wat anders: Volgende keer doe ik niet mee aan BMverkiezingen, én stem ik op jou
Jawel, mijn dank, en een goeie BMquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets he
Ok we zullen zienquote:
lees mijn post, je kan het online bij DOmino's betalen en dan wordt het binnen het half uur gebrachtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Ik houd niet van snoep, koek, ijs en andere zoetigheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Please stem op mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Tim, nog iets. Ladidadida is al zooooo vaak SL geweest, en jij zegt haar hints nu pas te snappen? no offence, maar dan wil ik jou niet echt als BM
beueueuhquote:
I tell you what. Als jij vanaf deze ronde begint met de hints, heb je volgende ronde mijn stem.quote:
stem op mij!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I tell you what. Als jij vanaf deze ronde begint met de hints, heb je volgende ronde mijn stem.
Maar ik heb t gevoel dat dat niet gaat gebeuren
Als je dat wilt van mij mag je iedereen verdacht maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef CaLeX het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die ik 'verdacht' mag maken?
Heb ik deze verkiezing nog niet gedaan.
Ow en stemmen bedelaarsen mensen die zichzelf beschikbaar stellen maar zelf niet stemmen
Maar zij maakt verreweg de lastigste hintsquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Tim, nog iets. Ladidadida is al zooooo vaak SL geweest, en jij zegt haar hints nu pas te snappen? no offence, maar dan wil ik jou niet echt als BM
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zij maakt verreweg de lastigste hints
Wellllllllusquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gister boodschappen wezen doen 4 B&J Cookie dough gekocht![]()
Nu nog maar 2 in de vriezer
Die met walnoot is het meest walgelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
als er 1 B&J smaak smerig is
Nu zijn er wel meerdere smerige smaken, maar deze steekt er met kop en schouder boven uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
We kunnen wel weer beginnen over jou volspuiten, als je dat liever hebtquote:
Is er morgen iets speciaals, waardoor je op zou wíllen blijven ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik nog niet vertelt heb is dat ik ook nog eens morgen de hele nacht wakker blijf, dus dat ik dan uitgebreid hints op ga lossenIets anders is er dan toch niet te doen op Fok!
Nee, het is gewoon irritantquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen wel weer beginnen over jou volspuiten, als je dat liever hebt
En dan alsnog zeuren! Ons onderwerp is toch beschaaft
Nee ik denk, ik vraag het maar evenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja, daar is nog een reden voor ja, dat ik morgen wakker blijf!
Anders zou het wel een beetje sneu zijn...
Nee zoiets heet de eer aan je zelf houden. dan vind ik jou eerder verdacht met het verdacht maken van mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef CaLeX het volgende:
Trevvie is trouwens wel verdacht, eerst aanmelden voor BM, maar toen hij zag dat een mede mafia er beter voorstond. Trok hij zichzelf snel terug.
Maar daar trappen wij niet in!
(nog meer vrijwilligers? )
Misschien kan je bij de maffia doorgeven wie jij graag dood zou willen zien ?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zoiets heet de eer aan je zelf houden. dan vind ik jou eerder verdacht met het verdacht maken van mij
Haha, ja. Of ik maak gewoon een dagpost. "Tim is dood! Vermoord door een brunette."quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien kan je bij de maffia doorgeven wie jij graag dood zou willen zien ?
En anders maak je gewoon duidelijke hints naar Timmm
IJs met stukjes. Dat doet 't 'm gewoon niet voor mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Trevland het volgende:
Ik hoor over B&J verschillende dingen(zelf nog nooit gehad, dus kan ook niet oordelen.)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ja. Of ik maak gewoon een dagpost. "Tim is dood! Vermoord door een brunette."
Waar is jouw stem dan nu?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarschijnlijk is iemand het vergeten.
Ik werd vorige keer ook twee keer uit de BM lijst gehaald, toen ik al een stem had.
Succesquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]gemenerd
En dan heb ik gister nog een PM gehad met: ''Ik ben wel lief''
Dat geloof ik nu dus ook niet meer
Ik ga een mod PMen. Doodsbedreiging
Je zou er je voet in kunnen stekenquote:
Een veel spannender onderwerp als B&J jaquote:
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SuccesZe vinden mij toch liever dan jou
Jaloers ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaan
Iiiieeehw!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een veel spannender onderwerp als B&J ja
Zijn jouw beste sokken even lekker als B&J? Of zitten daar ook bruine stukjes in?
Ehm, nee. Ik ben de zedelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaan
Ja, ik wil het ook graag met de helft van de mods doen! Wilde nachten met cerror of de boswachterquote:
Moozziequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
Okeej hier komt een inkoppertje
Engeltje: neee doe het niet!!
Duiveltje: Jawel: timmehh!! timmehhh!! timmehh!!!
Engetlje: ik doe alles voor je
*denkt denkt*
Hoe gaat het ermee in dit topic
Dankjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moozzie
Er zijn weinig users die ik irritanter acht dan mezelf, maar jij bent er een van
Ik waarschijnlijk, tenzij ik maffia ben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar, lieve mensen, ik ga er weer vandoor! Ik kom straks nog wel kijken wie er BM is, en wie er dood is
Dus hieruit kan ik op maken dat jij ook geen fan bent van straciatella ijsquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef Susi het volgende:
[..]
IJs met stukjes. Dat doet 't 'm gewoon niet voor mij.
Het hoort te smelten op je tong en dan in een vloeiende beweging door te stoten naar je slokdarm.
Ah ja. Zoals caramel-ijs van Hertogquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef Susi het volgende:
[..]
IJs met stukjes. Dat doet 't 'm gewoon niet voor mij.
Het hoort te smelten op je tong en dan in een vloeiende beweging door te stoten naar je slokdarm.
er waren zelfs verschillende onderwerpen oke wel off maar dan nog.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef PrincePolly het volgende:
Was Nembrionic maar online ofzo, dan ging het nog ergens over
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
Lordy, Lordy, look at all the freaks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |