quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga niet stemmen. Maar waarom stemt Lynda ineens wel
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebtquote:
Wat. Ze kan nog van gedachten veranderen door mijn post.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebt
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..
Anders ben je nep.
Je mag ook wel de prijs van zo'n Ben&Jerry ijs op mijn rekening storten dan zorg ik wel dat het ijs daadwerkelijk bij mij in huis komtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Met die hap B&J?quote:
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets hequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die hap B&J?
@SG, jou bied ik wat anders: Volgende keer doe ik niet mee aan BMverkiezingen, én stem ik op jou
Jawel, mijn dank, en een goeie BMquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets he
Ok we zullen zienquote:
lees mijn post, je kan het online bij DOmino's betalen en dan wordt het binnen het half uur gebrachtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Ik houd niet van snoep, koek, ijs en andere zoetigheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Please stem op mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Tim, nog iets. Ladidadida is al zooooo vaak SL geweest, en jij zegt haar hints nu pas te snappen? no offence, maar dan wil ik jou niet echt als BM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |