quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga niet stemmen. Maar waarom stemt Lynda ineens wel
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebtquote:
Wat. Ze kan nog van gedachten veranderen door mijn post.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ergens heb ik het idee dat je niet goed gelezen hebt
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijsquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je stemmen maar dan moet je ook echt mij die Ben&Jerry's ijs geven..
Anders ben je nep.
Je mag ook wel de prijs van zo'n Ben&Jerry ijs op mijn rekening storten dan zorg ik wel dat het ijs daadwerkelijk bij mij in huis komtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Met die hap B&J?quote:
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets hequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die hap B&J?
@SG, jou bied ik wat anders: Volgende keer doe ik niet mee aan BMverkiezingen, én stem ik op jou
Jawel, mijn dank, en een goeie BMquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd op jou, maar ik krijg weer niets he
Ok we zullen zienquote:
lees mijn post, je kan het online bij DOmino's betalen en dan wordt het binnen het half uur gebrachtquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het op moeten sturen, en dat gaat denkelijk fout met ijs
Ik houd niet van snoep, koek, ijs en andere zoetigheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval: Hara, stem op mij, ik bied Ben&Jerry's op mijn overwinningsfeestje
Please stem op mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Tim, nog iets. Ladidadida is al zooooo vaak SL geweest, en jij zegt haar hints nu pas te snappen? no offence, maar dan wil ik jou niet echt als BM
beueueuhquote:
I tell you what. Als jij vanaf deze ronde begint met de hints, heb je volgende ronde mijn stem.quote:
stem op mij!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I tell you what. Als jij vanaf deze ronde begint met de hints, heb je volgende ronde mijn stem.
Maar ik heb t gevoel dat dat niet gaat gebeuren
Als je dat wilt van mij mag je iedereen verdacht maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef CaLeX het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die ik 'verdacht' mag maken?
Heb ik deze verkiezing nog niet gedaan.
Ow en stemmen bedelaarsen mensen die zichzelf beschikbaar stellen maar zelf niet stemmen
Maar zij maakt verreweg de lastigste hintsquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Tim, nog iets. Ladidadida is al zooooo vaak SL geweest, en jij zegt haar hints nu pas te snappen? no offence, maar dan wil ik jou niet echt als BM
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zij maakt verreweg de lastigste hints
Wellllllllusquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geprobéérd mn hints op te lossen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gister boodschappen wezen doen 4 B&J Cookie dough gekocht![]()
Nu nog maar 2 in de vriezer
Die met walnoot is het meest walgelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
als er 1 B&J smaak smerig is
Nu zijn er wel meerdere smerige smaken, maar deze steekt er met kop en schouder boven uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
We kunnen wel weer beginnen over jou volspuiten, als je dat liever hebtquote:
Is er morgen iets speciaals, waardoor je op zou wíllen blijven ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik nog niet vertelt heb is dat ik ook nog eens morgen de hele nacht wakker blijf, dus dat ik dan uitgebreid hints op ga lossenIets anders is er dan toch niet te doen op Fok!
Nee, het is gewoon irritantquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen wel weer beginnen over jou volspuiten, als je dat liever hebt
En dan alsnog zeuren! Ons onderwerp is toch beschaaft
Nee ik denk, ik vraag het maar evenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja, daar is nog een reden voor ja, dat ik morgen wakker blijf!
Anders zou het wel een beetje sneu zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |