Graagquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef lynda het volgende:
Zal ik dan eens gek doen en ook eens stemmen?
Hier kan ik wel antwoord op geven, maar dat heb ik al zovaak gedaan, en het is zo'n gemeen antwoordquote:
Je maakt toch geen kans meer, stem op mijquote:
Rustig aan, ik kan me nog terugtrekken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans meer, stem op mij
Sowieso vind ik dat de andere BMkandidaten ook moeten stemmen
Jij gaat trouwen met mijn meisje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:15 schreef timmmmm het volgende:
Lief dat ik voorsta in jouw tussenstand, maar laten we het eerlijk houden
-SG- (3) DuTank, Sheepcidus, Isdatzo
Clesar03 (2): SiestaGuru, Susi
timmmmm (2) Etcetera, ZxOrD
Silentalarm(1) PS
Sheepcidus (2) CaLeX, timmmmm
Silver_Shark (0)
B.ertha (1) Hawaii_Tim
Trevland(0)
Zo!
En dat terwijl ik ga trouwen met je vriendin![]()
Ik moet met mensen gaan sletten die wel stemmen
Bij nader inzien vind ik haar toch te eng om mee te trouwen! Volgens mij krijg ik daar maar hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Jij gaat trouwen met mijn meisje?
Moet ik toch maar beter mijn best gaan doen dan he
Te eng nog wel?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik haar toch te eng om mee te trouwen! Volgens mij krijg ik daar maar hoofdpijn van
Ik stem meestal wel(tenzij het overduidelijk is dat er geen verandering in kan komen)quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt toch geen kans meer, stem op mij
Sowieso vind ik dat de andere BMkandidaten ook moeten stemmen
Omdat ik een uur heb gezeurd dat ze op mij moest stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga niet stemmen. Maar waarom stemt Lynda ineens wel
Misschien omdat jij niet stemtquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hara stem op mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |