Of is dit een poging van een maffialid om een dorpsbewoner zwart te maken die een maffialid aanwijst?quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of dit is weer een nasty poging om iemand nodeloos verdacht te maken
Als de roulettetafel 10x rood is. Ga je dan weer op rood inzetten? Of toch een keer op zwart?quote:
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nietus... Hara en ik zijn al eens maffia-maatjes geweest
trefwoord: implicerenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
Je kunt mij ook gewoon bedanken.quote:
Dat heb je heel goed gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
okquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Wouser het volgende:
volgende ronde doe ik weer mee... Was van het weekend in berlijnwas vet cuwl
![]()
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.
Tis dat ik niet meedoe en daarom nu echt niks kan zeggen, maar inderdaad....men....Tis nu alweer duidelijk...quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Blijf oefenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef DuTank het volgende:
Rustig hier... Ik ga mijn betoog voor morgen maar eens oefenen...
Voor geïnteresseerden: het gaat over het rookverbod en ik vind dat die moet worden afgeschaft.
is het ''dat deze'' dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Nou, en ik ben gewoon vet goed. Anders wordt ik niet elke ronde als eerste afgemaakt. ze zijn bang voor mequote:
zegt degene die mij, die op haar gestemd heeft de vorige ronde, wilde laten lynchen door het dorpquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Silentalarm het volgende:
STEM SILENT ALARM, STEM ERVARING!Ik heb al 5 rondes nu de eerste nacht niet gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |