trefwoord: implicerenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
Je kunt mij ook gewoon bedanken.quote:
Dat heb je heel goed gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?
okquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Wouser het volgende:
volgende ronde doe ik weer mee... Was van het weekend in berlijnwas vet cuwl
![]()
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet. Je maakt je iig wel verdacht op deze manier.
Tis dat ik niet meedoe en daarom nu echt niks kan zeggen, maar inderdaad....men....Tis nu alweer duidelijk...quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
Nee natuurlijk niet gast...
Blijf oefenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef DuTank het volgende:
Rustig hier... Ik ga mijn betoog voor morgen maar eens oefenen...
Voor geïnteresseerden: het gaat over het rookverbod en ik vind dat die moet worden afgeschaft.
is het ''dat deze'' dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Nou, en ik ben gewoon vet goed. Anders wordt ik niet elke ronde als eerste afgemaakt. ze zijn bang voor mequote:
zegt degene die mij, die op haar gestemd heeft de vorige ronde, wilde laten lynchen door het dorpquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Silentalarm het volgende:
STEM SILENT ALARM, STEM ERVARING!Ik heb al 5 rondes nu de eerste nacht niet gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ben ik weer de eerste ronde dood, net als altijd.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Ik stem tegen.
It was only love babequote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zegt degene die mij, die op haar gestemd heeft de vorige ronde, wilde laten lynchen door het dorp
quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stem ook tegen. Opzouten met die gore stinkrook.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stem ook tegen. Opzouten met die gore stinkrook.
Bedoel je niet tegen? Anders lijkt me die toevoeging niet echt nodigquote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef CaLeX het volgende:
Stem trouwens voor afschaffing, en dat als niet roker
Ik ben nog in geen enkele tent geweest waar dat het geval is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel stinkt 't nu ipv rook naar zweet etc. Maar daar wennen we ook wel weer aan
nouquote:
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.quote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog in geen enkele tent geweest waar dat het geval is.
nee schat dat heet zeep dat ken jij nietquote:Op maandag 1 december 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.
Ga es niet off-topicquote:Op maandag 1 december 2008 22:52 schreef Trevland het volgende:
-SG- (3) DuTank, Sheepcidus, Isdatzo
Clesar03 (2): SiestaGuru, Susi
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Sheepcidus (1) CaLeX
Silver_Shark (0)
B.ertha (1) Hawaii_Tim
Trevland(0)
Ga EENS met je piemel spelen.quote:
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rookquote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bedoel je niet tegen? Anders lijkt me die toevoeging niet echt nodig
quote:Op maandag 1 december 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van; dat ze hun eigen zweet niet ruiken.
ik weet niet waar jij heen gaat om te stappen, maar mijn stamkroeg wordt toch echt elke nacht weer opgeruimd - en er wordt in de wc's gekotstquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rook
Die vieze beerput waar je nu instaat te zuipensmerigste mengeling van drank/kots/zweet en pis die je maar kan bedenken
Ah ja, ik dacht aan de afschaffing van het roken in openbare gelegenheden, niet de afschaffing van het rookverbodquote:Op maandag 1 december 2008 22:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee ik stem voor de afschaffing, ondanks dat ik zelf NIET rook
Die vieze beerput waar je nu instaat te zuipensmerigste mengeling van drank/kots/zweet en pis die je maar kan bedenken
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij heen gaat om te stappen, maar mijn stamkroeg wordt toch echt elke nacht weer opgeruimd - en er wordt in de wc's gekotst
Zie mijn post een paar dingetjes terug. Als je zelf het hardste zweet ruik je de rest natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?
Tuurlijk zal het opgeruimd worden, maar als je om half 1 snachts ergens staat, is die tent dus al aardig wat uurtjes open...
Ik vond het een leuke grap maar nu je er weer serieus op ingaat moet ik toch echt even "quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zie mijn post een paar dingetjes terug. Als je zelf het hardste zweet ruik je de rest natuurlijk niet.
m'n stamkroeg is een vrij kleine kroeg inderdaad, met een erg hoog 'ons kent ons' gehaltequote:Op maandag 1 december 2008 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, dan denk ik dan mijn idee bij een kroeg toch iets anders is dan het jouwe, weet niet waar jij vandaan komt?
Tuurlijk zal het opgeruimd worden, maar als je om half 1 snachts ergens staat, is die tent dus al aardig wat uurtjes open...
OMGquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Susi het volgende:
Ik heb wel eens in een tent gestaan waarbij de zweetdruppels zo vanaf het plafond in je bier vielen. Smerig is dat.
Je hebt je avatar er in ieder geval op aangepast.quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Susi het volgende:
Ik heb wel eens in een tent gestaan waarbij de zweetdruppels zo vanaf het plafond in je bier vielen. Smerig is dat.
ja, dat is hier in Den Haag (Amsterdam trouwens ook) dus wel anders, helaasquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n stamkroeg is een vrij kleine kroeg inderdaad, met een erg hoog 'ons kent ons' gehaltedat zal ook meehelpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |