Nee zoiets heet de eer aan je zelf houden. dan vind ik jou eerder verdacht met het verdacht maken van mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef CaLeX het volgende:
Trevvie is trouwens wel verdacht, eerst aanmelden voor BM, maar toen hij zag dat een mede mafia er beter voorstond. Trok hij zichzelf snel terug.
Maar daar trappen wij niet in!
(nog meer vrijwilligers? )
Misschien kan je bij de maffia doorgeven wie jij graag dood zou willen zien ?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zoiets heet de eer aan je zelf houden. dan vind ik jou eerder verdacht met het verdacht maken van mij
Haha, ja. Of ik maak gewoon een dagpost. "Tim is dood! Vermoord door een brunette."quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien kan je bij de maffia doorgeven wie jij graag dood zou willen zien ?
En anders maak je gewoon duidelijke hints naar Timmm
IJs met stukjes. Dat doet 't 'm gewoon niet voor mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Trevland het volgende:
Ik hoor over B&J verschillende dingen(zelf nog nooit gehad, dus kan ook niet oordelen.)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ja. Of ik maak gewoon een dagpost. "Tim is dood! Vermoord door een brunette."
Waar is jouw stem dan nu?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarschijnlijk is iemand het vergeten.
Ik werd vorige keer ook twee keer uit de BM lijst gehaald, toen ik al een stem had.
Succesquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]gemenerd
En dan heb ik gister nog een PM gehad met: ''Ik ben wel lief''
Dat geloof ik nu dus ook niet meer
Ik ga een mod PMen. Doodsbedreiging
Je zou er je voet in kunnen stekenquote:
Een veel spannender onderwerp als B&J jaquote:
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
SuccesZe vinden mij toch liever dan jou
Jaloers ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaan
Iiiieeehw!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een veel spannender onderwerp als B&J ja
Zijn jouw beste sokken even lekker als B&J? Of zitten daar ook bruine stukjes in?
Ehm, nee. Ik ben de zedelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook logisch. Jij hebt het waarschijnlijk met de helft gedaan
Ja, ik wil het ook graag met de helft van de mods doen! Wilde nachten met cerror of de boswachterquote:
Moozziequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
Okeej hier komt een inkoppertje
Engeltje: neee doe het niet!!
Duiveltje: Jawel: timmehh!! timmehhh!! timmehh!!!
Engetlje: ik doe alles voor je
*denkt denkt*
Hoe gaat het ermee in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |