ligt eraan hoelaat je opstaat?quote:
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?
neej hoor.. het blijft toch wel avond om 6 uur savonds.. zelfs als je net wakker bentquote:Op zondag 30 november 2008 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat je opstaat?
Dat was een grap? hahahahahahquote:Op zondag 30 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz begrijp je dat soort hints niet
Hoe?quote:Op zondag 30 november 2008 19:05 schreef crazy987 het volgende:
god, ik leef ook nog, maar vraag me niet hoe
ja dequote:
droogklootquote:
Ik zeg weer eens gedag hier, krijg je ditquote:
Sgele!quote:
DE reden dat er een hoop mensen hier zo goed als niet of helemaal niet meer postenquote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg weer eens gedag hier, krijg je dit
Kijk eens aan wie we daar hebben!quote:Op zondag 30 november 2008 20:32 schreef lynda het volgende:
[..]
DE reden dat er een hoop mensen hier zo goed als niet of helemaal niet meer posten
quote:Op zondag 30 november 2008 18:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?
Dat valt toch best meequote:Op zondag 30 november 2008 19:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
we hebben gistere me 2 man voor 100 euro weggezopen.
we waren best bezopenquote:
Jawel hoor, de hele tijd al... Niet kunnen slapen sucksquote:Op maandag 1 december 2008 05:30 schreef Crazy-p het volgende:
zeg.. nog geen mensen wakker?
quote:
We kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft...quote:Op maandag 1 december 2008 06:03 schreef Crazy-p het volgende:
euh.. moet om 7 uur al op staan officieel.. dus maar weer een nachtje niet gaan slapen denk ik
quote:Op maandag 1 december 2008 06:19 schreef Crazy-p het volgende:
euh ja.. door de weeks slaap ik gemiddeld 5 uur in totaal.. verdeeld over 5 dagen.. en in het weekend iets meer.. ongeveer 5 uur per nacht..
Mogguh WLquote:Op maandag 1 december 2008 06:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ook goeiemorgen dan maar heh
hoe ik het vol houdt.. geen idee..quote:Op maandag 1 december 2008 06:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Godsamme hoe hou je het vol zeg!
Enig idee waar dat door komt..?
Sterf! (of zoiets!)quote:Op maandag 1 december 2008 06:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ja idd, positief blijven bekijken hehquote:Op maandag 1 december 2008 06:25 schreef Crazy-p het volgende:
ja het is tenslotte de laatste maandag van de week![]()
lolquote:Op maandag 1 december 2008 06:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, positief blijven bekijken heh
zeur nietquote:Op maandag 1 december 2008 06:27 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh crazy..
neej hoor.. het is laat..
hell noquote:Op maandag 1 december 2008 06:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh crazy987
al bijgekomen van je kater ?
lol.. ik zeur ook niet..quote:Op maandag 1 december 2008 06:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zeur niet
maar 4 uurtjes slaap gehad, nog steeds brak van de drank van zaterdag
en alweer sinds 5 uur op
dagje energydrink dan maar
Ga anders eens met je huisarts praten joh, dat is toch niet gezond als je doordeweeks gemiddeld een uurtje per dag slaapt?quote:Op maandag 1 december 2008 06:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hoe ik het vol houdt.. geen idee..
gaat al best heel erg lang zo..
mjah.. ik weet deels waar het door komt denk ik.. alleen ik kan het niet fixen nog.. als dat ooit gaat lukken
helaas heb ik nog maar een halve trayquote:Op maandag 1 december 2008 06:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik zeur ook niet..
geen slaap gehad.. niet meer brak van de drank van vrijdag.. weer een halve fles rode wodka op vannacht.. al de hele nacht op..
en dat dagje energy drank zie ik ook wel zitten
ja nou kijk.. ik ben al tijden druk in overleg met psycholoog.. en sinds kort ook weer psychiater.. die huisarts.. hoef ik echt niet heen te gaan.. die kan me toch niet verder helpenquote:Op maandag 1 december 2008 06:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga anders eens met je huisarts praten joh, dat is toch niet gezond als je doordeweeks gemiddeld een uurtje per dag slaapt?
ik heb helemaal niets meer.. ik zal op werk wel weer wat uit de machine halen denk ik..quote:Op maandag 1 december 2008 06:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
helaas heb ik nog maar een halve tray
ghehequote:Op maandag 1 december 2008 06:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets meer.. ik zal op werk wel weer wat uit de machine halen denk ik..
2 euro per blikje.. afzetters..
Hm nee, die kerel zal er dan weinig mee gaan doen denk ikquote:Op maandag 1 december 2008 06:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. ik ben al tijden druk in overleg met psycholoog.. en sinds kort ook weer psychiater.. die huisarts.. hoef ik echt niet heen te gaan.. die kan me toch niet verder helpen
ik drink er gemakkelijk 10 op een dag weg en flikker nog zo in slaapquote:Op maandag 1 december 2008 06:32 schreef Crazy-p het volgende:
maar ja.. meer als 2 blikjes drink ik toch niet.. want dan ben ik morgen ochtend om 6 uur nog aan het stuiteren..
houd je beaaaaaaaaaaakkkkkquote:
* crazy987 pakt het aambeeld op en mikt het naar Sm0keZ zijn kopquote:Op maandag 1 december 2008 06:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat een aambeeld op crazy987's tenen vallen
ja nou kijk.. das niet iets wat ik hier zomaar neer ga zettenquote:Op maandag 1 december 2008 06:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm nee, die kerel zal er dan weinig mee gaan doen denk ik
Wat is er allemaal aan de hand dan... (als ik mag vragen) ?
Begrijp ikquote:Op maandag 1 december 2008 06:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. das niet iets wat ik hier zomaar neer ga zetten
ja nou jal.. dat zal ik ook betalen als ik het bij de winkel weg haal..quote:Op maandag 1 december 2008 06:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ghehe
39 cent per blikje betaal ik ofzo
echt he...quote:Op maandag 1 december 2008 06:38 schreef Sm0keZ het volgende:
En hier maar even een vrolijk nummertje om de dag fris en fruitig te beginnen!
Deze dan maar?quote:Op maandag 1 december 2008 06:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt he...
* crazy987 laat een piano op Sm0keZ vallen
en nu geen vrolijk gedrag meer![]()
Mogguh Ahoquote:Op maandag 1 december 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
mogguh SmokeZ, Crazy..en voor iedereen die wakker is![]()
*heeft voor de rest niet zoveel te melden*
Mogguhquote:Op maandag 1 december 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
mogguh SmokeZ, Crazy..en voor iedereen die wakker is![]()
*heeft voor de rest niet zoveel te melden*
liever dezequote:
btw..jullie zijn veels te vroeg op..wel slaap gehad?quote:
daar heb ik nog geen last vanquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsammekrake zeg, wat voel ik me vernaggeld
3-4 uurtjesquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
btw..jullie zijn veels te vroeg op..wel slaap gehad?
LinkinParkquote:
neejquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
Nope, ben al sinds gistermiddag wakkerquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
ik ken mijn muziekquote:Op maandag 1 december 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
[..]
LinkinPark![]()
FF VIIsorry moest ff Mogguh Crazy met 3 cijfers
ookquote:Op maandag 1 december 2008 06:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ben al sinds gistermiddag wakker
ja dat was dus een retorische vraag voor jouquote:
ja ... daar ging ik ook al wel van uitquote:Op maandag 1 december 2008 06:45 schreef Aho het volgende:
[..]
ja dat was dus een retorische vraag voor jou![]()
@ SmokeZ..vandaar je je dus vernaggekd voel
Lol... waarschijnlijk wel ja!quote:Op maandag 1 december 2008 06:45 schreef Aho het volgende:
[..]
ja dat was dus een retorische vraag voor jou![]()
@ SmokeZ..vandaar je je dus vernaggekd voel
maar voor de rest wel een goed/leuk/coma? weekend gehad beide?quote:
Ikke wel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 06:47 schreef Aho het volgende:
[..]
maar voor de rest wel een goed/leuk/coma? weekend gehad beide?
is dat niet een standaard weekend voor jouquote:Op maandag 1 december 2008 06:49 schreef Crazy-p het volgende:
mijn weekend was veel te druk.. met veel te weinig slaap..
quote:Op maandag 1 december 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel hoor
Vrijdag 16:00 - 19:30 in de kroeg gezeten, 20:00 - 23:00 naar Golden Earring geweest, daarna weer terug de kroeg in om rond 04:00 maar weer eens huiswaards te keren
Zaterdag in coma gelegen tot 14:00, 's avonds maar weer wezen stappen tot een uurtje of 7.
Zondag tot 14:00 in coma gelegen en de rest van de dag maar een beetje rustig aan gedaan, en nu zit ik weer op m'n werk
Jij ook?
nou dat valt ook wel mee.. meestal is het wat rustiger..quote:Op maandag 1 december 2008 06:51 schreef Aho het volgende:
[..]
is dat niet een standaard weekend voor jou![]()
redbull dan maarquote:Op maandag 1 december 2008 06:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel mee.. meestal is het wat rustiger..
maar dit weekend was mn moeder met de hond hier het hele weekend.. en moesten we ook nog eens naar mn schoonouders toe..
dus eigenlijk was ik heel moe.. maar ja.. mn slaap voorbij..
en vrijdag avond uit geweest.. was om 5 uur thuis.. lag er om 9 uur sochtends eens te slapen ofzo.. en mn moeder was er al optijd.. en zaterdag avond om 2 uur thuis.. en lag er weer tegen 7 uur in zondag.. dus gaat goed..
IT'er, netwerkbeheer/monitoring.quote:Op maandag 1 december 2008 06:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
een ik was pas vanaf zaterdag nacht.zondag ochtend in coma![]()
oh btw wat voor werk doe je dan je elke keer zo vroeg ben
ja waarschijnlijk wel ja..quote:
moest jij niet douchen dan?quote:Op maandag 1 december 2008 06:57 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg, lift even met m`n pa mee achterop de motor
tot laters
dat geloof ik ja..quote:Op maandag 1 december 2008 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
IT'er, netwerkbeheer/monitoring.
Aan de ene kant wel lekker, scheelt een hoop file, maar het is wel érg vroeg altijd hoor
lees vorige berichtjequote:
dat dusquote:Op maandag 1 december 2008 06:53 schreef crazy987 het volgende:
godver
sta je te douchen
moet je ma ineens naar de wc....
en daar zit je dan in je badjas weer achter de pc
Mja, soms wel, maar niet al te vaak hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 06:58 schreef Aho het volgende:
[..]
dat geloof ik ja..
maar dan ben je ook wel lkkr vroeg uit..of maak je dagen van 10 uur
Succes, echt lekker warm is het buiten nietquote:Op maandag 1 december 2008 06:57 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg, lift even met m`n pa mee achterop de motor
tot laters
damn.. wou dat ik dat soort tijden had..quote:Op maandag 1 december 2008 06:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, soms wel, maar niet al te vaak hoor.
Om 14:45 stap ik m'n auto in en kan ik weer richting huis
We zoeken nog collega'squote:Op maandag 1 december 2008 07:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
damn.. wou dat ik dat soort tijden had..
ja.. maar ik woon niet echt in de buurt.. en geloof ook niet dat je collega's zoekt zonder een opleidingquote:
Hmh nee dat nietquote:Op maandag 1 december 2008 07:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar ik woon niet echt in de buurt.. en geloof ook niet dat je collega's zoekt zonder een opleiding![]()
ook 75+ collegas?, ik weet dat mn moeder, graag in aanmerking wil komen voor een functie!quote:
Zekers, het is namelijk erg rustig onder m'n bureau vandaagquote:Op maandag 1 december 2008 07:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ook 75+ collegas?, ik weet dat mn moeder, graag in aanmerking wil komen voor een functie!
quote:Op maandag 1 december 2008 07:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers, het is namelijk erg rustig onder m'n bureau vandaag
dank je.. dat kan ik wel gebruiken..quote:
het is echt onbegrijpelijk voor mij dat je dat volhoud zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 07:30 schreef Crazy-p het volgende:
jaja WL..
ik ben niet eens in bed geweest.. lol..
en ik begin nog steeds niet moe te worden..
die status ben ik al maanden voorbij.. lol..
ja die zijn al geprobeert.. alleen tja.. doet niet veel..quote:Op maandag 1 december 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is echt onbegrijpelijk voor mij dat je dat volhoud zeg.
ik neem aan dat je slaappillen al geprobeert hebt ?
hahaha, frozen nutsquote:Op maandag 1 december 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
godverdegodver
wat is het focking koud achterop de motor zonder motorbroek
60-80 ging nog wel
maar 140 op de snelweg is toch wel koud aan je ballen
Whehe dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 1 december 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
godverdegodver
wat is het focking koud achterop de motor zonder motorbroek
60-80 ging nog wel
maar 140 op de snelweg is toch wel koud aan je ballen
watjequote:Op maandag 1 december 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe dat kan ik me voorstellen
Dat is ook de reden waarom ik m'n ZX-9R Ninja maar onder het zeil heb gezet tot volgend jaar
Watje?quote:Op maandag 1 december 2008 07:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
watje
wij rijden elke dag wat voor weer t ook is![]()
m`n pa is vandaag gewoon op de motor naar rotterdam.
t is dat ik niet met een motorbroek wil rondzeulen vandaag, daarom hebk em niet aangedaan
pfffquote:Op maandag 1 december 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watje?
Neuh, dat valt best mee hoor..
- In de winter is een auto simpelweg een stuk veiliger en warmer
- Als ik het hele jaar door op de motor zit betaal ik voor niks bijtelling voor m'n leaseauto... Ook een beetje zonde he
Reden genoeg om dus lekker de auto te pakken
Vet gedaan, maar wat moet het voorstellen?quote:Op maandag 1 december 2008 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
hey smokez deze moet je ff checken , is veten nee tis geen rickroll
www.armacham.com
rechtsbovenaan inloggen met
LOGIN : agent798
Password : skyhighd
Je kunt me moeilijk ongelijk gevenquote:
zie je dat niet dan ?quote:Op maandag 1 december 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vet gedaan, maar wat moet het voorstellen?
tijd voor een blikje dan maar ?quote:Op maandag 1 december 2008 07:53 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben brak
neej joh.. das veel te vroeg..quote:Op maandag 1 december 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een blikje dan maar ?
[ afbeelding ]
valt best mee hoorquote:Op maandag 1 december 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je kunt me moeilijk ongelijk geven
En daar komt bij, nu is m'n motor nog helemaal netjes enzo, met al die zout en pekelrotzooi op de weg roest ie wel erg snel. Beetje zonde
Goeie zaak dat je wil gaan werken, alleen moet je niet in mekaar storten hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 07:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej joh.. das veel te vroeg..
en ben nog niet op werk.. denk dat ik er tegen 11 uur wel 1 neem.. en dan in de middag tegen 3 uur ofzo.. nog maar 1tje.. dan moet het wel lukken denk ik zo..
ach ja.. over 15 minuten naar werk..
heb nog steeds sterk de neiging om me af te melden.. maar ik doe het niet.. als ik op kan blijven.. kan ik ook gaan werken...
ach zo'n vaart zal het wel niet lopenquote:Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeie zaak dat je wil gaan werken, alleen moet je niet in mekaar storten hoor!
achja, drank doet veel met een persoon hequote:Op maandag 1 december 2008 08:03 schreef Aho het volgende:
hmm alleen WL is uit zn weekend coma erbij gekomen?
mogguh WL
neej.. maar wel de laatste maandag van de week..quote:
Succes en tot zoquote:Op maandag 1 december 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het tijd om richting werk te gaan
tot zometeen mensjes..
als je genoeg ophebt..of niet genoeg..zie zat mensen die dronken zijn na een paar drnakjes.quote:Op maandag 1 december 2008 08:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
achja, drank doet veel met een persoon he
ik ben iig nog niet bijgekomen
.quote:Op maandag 1 december 2008 08:03 schreef Aho het volgende:
hmm alleen WL is uit zn weekend coma erbij gekomen?
mogguh WL
prutser?quote:Op maandag 1 december 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
jaja, ben weer klaar voor mn hobby
nog een coma ontwakerquote:
Mogguh Sm0kez!quote:Op maandag 1 december 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Sgeledonderquote:
Coma ontwaker? heb ik iets gemist?quote:
ik zit in de logistiek. tevens bied ik gewillige moeders aan via de webcamquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SgeledonderAlles goed jongen?
quote:Op maandag 1 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SgeledonderAlles goed jongen?
Mogguh WLquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in de logistiek. tevens heb ik s*x met gewillige moeders via de webcam
Whehehequote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ennnn we hebben een Beller!
Mogguh WLquote:
Ja goed manquote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Bellertjuh
Ja het gaat wel ok hier hoor, hoeist daar?
Nee!quote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheAlles goed Smokez??
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag??
Ja hier is de motivatie ook rond dat minpunt te zoekenquote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed man![]()
Alleen een motivatie van -50%
Volgens mij hebben we allemaal een slaaptekort waar je U tegen zegtquote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee!
Ben zo ongeveer sinds gistermiddag wakker... Voel me vernaggeld
Dan worden we om 12:00 uur iig wel door een sirene herinnert dat het bijna lunch pauze isquote:Op maandag 1 december 2008 08:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar wel de laatste maandag van de week..
tevens ook de eerste maandag van de maand
En nu weer aan het werk?quote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee!
Ben zo ongeveer sinds gistermiddag wakker... Voel me vernaggeld
meeste hier weten niet eens wat slapen betekendquote:Op maandag 1 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we allemaal een slaaptekort waar je U tegen zegtCrazy P, jij, hier nog een
Hij gaat weer lekker
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 1 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu weer aan het werk?
Wat zal jij er florissant bij zitten zeg![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelf
Helaas voel ik me iets minder fris!
Oja, pak allemaal maar even een stukje taart, ben nu al 4 weken gestopt met blowen en 3.5 week met roken
[ afbeelding ]
Jahoor, dat kun je eten.quote:Op maandag 1 december 2008 08:26 schreef Aho het volgende:
[..]
meeste hier weten niet eens wat slapen betekend![]()
![]()
slapen? wat is da? kan je dat eten
Woehoeh!! Feest!!quote:Op maandag 1 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelf
Oja, pak allemaal maar even een stukje taart, ben nu al 4 weken gestopt met blowen en 3.5 week met roken
[ afbeelding ]
thnxquote:Op maandag 1 december 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor, dat kun je eten.
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
Fo Sho!!quote:
Beide, en een bleach fan en ik ben natuurlijk gewoon ontzettend coolquote:Op maandag 1 december 2008 08:33 schreef Aho het volgende:
Mogguh Debs
Mogguh Bell
ff uit nieuwsgierigheid..een bleach fan toevallig? of gewoon een cool plaatje
Mogguh Ahoquote:Op maandag 1 december 2008 08:33 schreef Aho het volgende:
Mogguh Debs
Mogguh Bell
Hij's een fan van anal bleachquote:Op maandag 1 december 2008 08:33 schreef Aho het volgende:
Mogguh Debs
Mogguh Bell
nu nog drinken , en dan zondags naar de kerkquote:Op maandag 1 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeg..quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beide, en een bleach fan en ik ben natuurlijk gewoon ontzettend cool![]()
Sgele hou je opmerkingen maar voor je
Maar hij is wel mooi wit!quote:
Schijt een beer in het bos?quote:
kee de bleach stuk snap ikquote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beide, en een bleach fan en ik ben natuurlijk gewoon ontzettend cool![]()
Sgele hou je opmerkingen maar voor je
Godsammequote:
quote:
Je water? Koffie? Thee? M'n moeder?quote:
Dat nooitquote:Op maandag 1 december 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog drinken , en dan zondags naar de kerk
Nog niks eigenlijk, ik ga ff een bak thee scorenquote:Op maandag 1 december 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je water? Koffie? Thee? M'n moeder?
Hij is vies Patrickquote:Op maandag 1 december 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, ik ga ff een bak smegma scoren![]()
Het is nog geen vrijdag pannekoek!quote:
Ja man, om half 7 zondag ochtend... met "wij hebben geen zin meer"quote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van wanneer was ie? Volgens mij heb ik de laatste tijd niks gezien namelijk
Vaag, die staat niet in m'n telefoon!quote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja man, om half 7 zondag ochtend... met "wij hebben geen zin meer"
Nog niksquote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoeveel koffie, thee en vruchtwater zit er inmiddels alweer op je monitor?
Mogguh Crazy-Pquote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
is inmiddels ook weer op het werk gearriveerd..
Mogguh alle nieuwe mensjes
Mogguh Crazy-Pquote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
is inmiddels ook weer op het werk gearriveerd..
Mogguh alle nieuwe mensjes
Je hebt meer geluk dan ik als ik het zo bekijkquote:Op maandag 1 december 2008 08:52 schreef Crazy-p het volgende:
is eigenlijk niet eens brak meer :-D
quote:Op maandag 1 december 2008 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
Even een goedemorgenpost van mijn kant![]()
Maar het is ook meteen een 'ik ga aan het werk' post..![]()
Droooooooooooooooxz!!!quote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja man, om half 7 zondag ochtend... met "wij hebben geen zin meer"
Thanks... jij veel plezier hier vandaagquote:
Ook mooi hoe hij het verwoordquote:Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Uitgerekend jij kunt hem weer niet zien
ja , daar doe je het voor héh ?quote:Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Uitgerekend jij kunt hem weer niet zien
ja geluk wel.. maar als je het zo bekijkt.. ben ik ook weer over mn slaap heen.. dus dat zal wel weer morgen ochtend rond 6 uur worden dat ik in slaap val ofzo.. schiet ook niet op dus.!quote:Op maandag 1 december 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt meer geluk dan ik als ik het zo bekijk
quote:Op maandag 1 december 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook mooi hoe hij het verwoord
"Ik zie een rood kruis"![]()
![]()
Dat was gewoon een "rood kruis"quote:
dronken op je werkquote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef Crazy-p het volgende:
oh god.. ik moet aan het werk..lol.. dat kon wat worden vandaag..
zit nog met een lading rode wodka in mn bloed..
hooiquote:Op maandag 1 december 2008 09:07 schreef Aho het volgende:
[..]
dronken op je werk![]()
rode wodka red bulldas wel lkkr
![]()
![]()
mogguh Runx
nee want toen zag ik ene krood kruis, en nu zie ik helemaal nietsquote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een "rood kruis"dus eigenlijk was het plaatje hetzelfde als...wat jij nu ziet
quote:George Michael trakteert fans op kerstsingle
Fans van George Michael worden getrakteerd op een speciaal cadeau. De Britse zanger stelt op eerste kerstdag zijn nieuwe kerstsingle 'December song (I dreamed of Christmas)' gratis beschikbaar als download. Dat meldt BBC News vandaag. Het nummer is vanaf maandag op de Britse radio te horen.
'December song' is het eerste kerstlied van de zanger sinds hij in 1984 met Wham een wereldhit scoorde met 'Last Christmas'. Eerder deze week werd bekend dat 'Last Christmas' in Groot-Brittannië het meest gedraaide nummer is tijdens de feestdagen van de afgelopen vijf jaar. (novum/mvdb)
quote:Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want toen zag ik ene krood kruis, en nu zie ik helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!!!quote:
nou dronken wou ik het niet noemen.. ben helemaal niet dronken geweest.. niet eens aangeschoten..quote:Op maandag 1 december 2008 09:07 schreef Aho het volgende:
[..]
dronken op je werk![]()
rode wodka red bulldas wel lkkr
![]()
![]()
mogguh Runx
zijn laatste albums kan je gewoon legaal downloaden.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dronken wou ik het niet noemen.. ben helemaal niet dronken geweest.. niet eens aangeschoten..
maar ja.. de pech wil.. dat als ze me nu een blaastest zouden laten doen.. dat het er nog wel in zit
quote:Het nieuwe advies voor aanvaardbaar alcoholgebruik luidt: vrouwen één glas per dag, mannen hooguit twee.
ohja dat moest je nog ff zeggen hequote:
In nederland kan je toch nog steeds alles legaal downloaden?quote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn laatste albums kan je gewoon legaal downloaden.
wat dat betreft is het een wereld gast, hij zei gewoon , ik heb genoeg verdiend in al die jaren
hehehe nieuwe ava naiiiss , toch maar weer drug ava genomenquote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dat betreft is het een wereld gast, hij zei gewoon , ik heb genoeg verdiend in al die jaren
goedemorgenquote:Op maandag 1 december 2008 09:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hey hey!
Ook maar eens op 't werk aangekomen...
Lekker brak ook weer
Mogguh Runx! Hoe was je party?quote:
wel een probleem als je een halve liter drinktquote:
haha , ja speciaal voor jou hehquote:Op maandag 1 december 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe nieuwe ava naiiiss , toch maar weer drug ava genomen
ik heb trouwens karamel smaaktabak gekocht in Utrecht![]()
Seeing shit... yeah it's like thatquote:
Mogguhquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh p00p.. jij ook al brak?
lol.. de maandag ochtend vloek slaat toe..
Oo maar dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou party wil ik het niet noemen gewoon paar vrienden die kwamen chillenquote:
Kerstnummersquote:Op maandag 1 december 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oo maar dat zeg ik ook nietmaar gewoon...z'n muziek
Ieder zijn smaak hoorik zal ff 3fm bellen om last christmas voor je aan te vragen
hahaha, ja als je dat maar uit je hoofd laatquote:Op maandag 1 december 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oo maar dat zeg ik ook nietmaar gewoon...z'n muziek
Ieder zijn smaak hoorik zal ff 3fm bellen om last christmas voor je aan te vragen
En dan laat ik ze zeggen "speciaal voor WL..die fijne fokker.."quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja als je dat maar uit je hoofd laatik haat die gast zn muziek!
haaaiquote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes van me!allemaal een fijn weekend gehad?
dan kan je me echt opvegen hier!quote:Op maandag 1 december 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dan laat ik ze zeggen "speciaal voor WL..die fijne fokker.."
quote:Op maandag 1 december 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je me echt opvegen hier!
Geef het telefoonnummer maar, ik bel welquote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dit brengt me wel op ideeen
maar ik wil zelf niet op de radio komen
hey bemoei je er niet meequote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef het telefoonnummer maar, ik bel wel
ach.. ik heb er wederom maar weer is niet ingelegen..quote:Op maandag 1 december 2008 09:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh, mja was gister tot 2 uur op visite enzo...lag pas rond 2:30 in bed
En ik kan de laatste tijd al slecht tegen weinig slaap
geen last vanquote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik ga straks echt omvallen van de slaap
quote:
Krijg je een rickroll er gratis bijquote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetschquote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg je een rickroll er gratis bij
ahhhhh wat liefquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja speciaal voor jou hehis wel een andere.
quote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrijdag, dunno wat ik toen gedaan heb...quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
nou party wil ik het niet noemen gewoon paar vrienden die kwamen chillen
was gezellig we hadden te veel eten gekocht
en ik bevestigde nogmaals dat ik erg zoog in gituar hero![]()
en zaterdag naar utrecht geweest , was wel ok
heb deze weekend beetje rustig aan gedaan na 4 weken achter elkaar uit te zijn geweest
hoe was jou weekend dan ?
Mogguhquote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes van me!allemaal een fijn weekend gehad?
Hey p00pquote:Op maandag 1 december 2008 09:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vrijdag, dunno wat ik toen gedaan heb...
Zaterdag naar Utrecht, die HME was echt ruk...maargoed, iig een keyboard voor mn PS3 gescoord + een 8 GB USB stick. We waren er nog geen 2 uur en toen alweer weg...Kost zijn uitrijkaartje ook gewoon 12 euro![]()
Naja de entree + benzine was gratis dus dat scheeltDaarna de rest van de dag bij een maat van me geweest. En gisteravond iets te laat gemaakt, waardoor ik nu brak ben
Kan je weer een link toevoegen in je sigquote:
http://www.3fm.nl/page/3fm_contactquote:Op maandag 1 december 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hahah was wel te verwachten dat die beurs zoog de site zag er ook al niet uitquote:Op maandag 1 december 2008 09:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vrijdag, dunno wat ik toen gedaan heb...
Zaterdag naar Utrecht, die HME was echt ruk...maargoed, iig een keyboard voor mn PS3 gescoord + een 8 GB USB stick. We waren er nog geen 2 uur en toen alweer weg...Kost zijn uitrijkaartje ook gewoon 12 euro![]()
Naja de entree + benzine was gratis dus dat scheeltDaarna de rest van de dag bij een maat van me geweest. En gisteravond iets te laat gemaakt, waardoor ik nu brak ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |