Of je bent gewoon lui en laat andere mensen de moeite doen om topics te openen. VInd ik een veel betere strategiequote:Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ze zouden echt scripjes daarvoor moeten maken, maakt het voor mij een stuk makkelijker
neej dat is helaas niet het geval.. eerder onrustiger.. en daarm is het ook niet goed voor mij.. m,aar heb ik iig weer ff wat energie enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh oké , nee dacht misschien dat je rustig wordt van red bull. vriend van me heeft dat nl. alles waar ik een beetje wakker / opgefokt van wordt, wordt hij juist rustig van.
ik vind dit leukerquote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of je bent gewoon lui en laat andere mensen de moeite doen om topics te openen. VInd ik een veel betere strategie
en dat heb je nodig tijdens het fok!enquote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat is helaas niet het geval.. eerder onrustiger.. en daarm is het ook niet goed voor mij.. m,aar heb ik iig weer ff wat energie enzo
neej.. maar wel tijdens het werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:43 schreef Aho het volgende:
[..]
en dat heb je nodig tijdens het fok!en![]()
ja dan heb je het wel nodig.. ik heb het nodig als ik minder dan 6 uur slaap...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar wel tijdens het werken
niet vergeten dat ik maar 1 of 2 uur per nacht slaap namelijk
"quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
al dat film-gequote in het vorige topic
kijken of iemand deze kan herkennen:
You think it's air you are breathing?
"quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
matrix ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
matrixquote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
yes..quote:
dude je stottert een beetjequote:Op donderdag 27 november 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"
MILF.ON.HOLIDAYS.XX12-SWERUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |