Ja want de nixbox had geen heating issues enzo...RRoD anyone?quote:
woooow vett man , is die ook in de mobiele uitvoering verkrijg baarquote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel iets voor als je klaar bent met eten:
[ afbeelding ]
nixboxquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja want de nixbox had geen heating issues enzo...RRoD anyone?
dat is een doosquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow vett man , is die ook in de mobiele uitvoering verkrijg baar
ben ook addcit..hoor net als jij Madzquote:
heb jij ook ps3 ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef Aho het volgende:
[..]
ben ook addcit..hoor net als jij Madz![]()
ps 3 addict+wii
red ring of deathquote:
aber naturlichquote:
oh ja dat...:')quote:Op donderdag 27 november 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
red ring of deathje hebt ook de blauwe geloof ik. mischien wel meer kleuren intussen.
microsoft
RRoD is een achievement op de 360 ofzoquote:
psn naam?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef Aho het volgende:
[..]
iedereen in de groep: HII Crazy=P
Edit..PS addict
en Wii addcit
360 X![]()
![]()
StormbahnFührerquote:
quote:
RRoD = Red Ring of Death oftewel BSoD (Blue Screen of Death) voor je xbox360quote:Op donderdag 27 november 2008 11:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
RRoD is een achievement op de 360 ofzo
[ afbeelding ]
where are you from?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
heb jij toevallig geen adhd ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:26 schreef Crazy-p het volgende:
men is best erg eigenlijk.. die redbull is niet goed voor mij..
nog nie geregistreerdquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
RRoD is een achievement op de 360 ofzo
[ afbeelding ]
Sorry.. did i break ur concentrationquote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
where are you from?
what?
DO THEY SPEAK ENGLISH IN WHAT?
SAY WHAT ONE MORE TIME MOTHER FUCKER AND ILL BLOW YOUR FUCKING HEAD OF!
I DEAR YOU I DUBBLE DARE YOU!!!!
neej toevallig niet..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij toevallig geen adhd ?
Die sketches die Dave Chapelle over hem had gemaaktquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat is weer vna Lil John
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry.. did i break ur concentration
geheh pulp fiction is echt eeen goede film:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
where are you from?
what?
DO THEY SPEAK ENGLISH IN WHAT?
SAY WHAT ONE MORE TIME MOTHER FUCKER AND ILL BLOW YOUR FUCKING HEAD OF!
I DEAR YOU I DUBBLE DARE YOU!!!!
Thomassivequote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef Aho het volgende:
[..]
nog nie geregistreerd![]()
dit weekend pas![]()
was de jouwe?
ge-wel-digquote:Op donderdag 27 november 2008 11:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die sketches die Dave Chapelle over hem had gemaakt
nee de broodrooster..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij mag door voor de magnetron
heb ik toch liever de wasmachine...quote:
oh oké , nee dacht misschien dat je rustig wordt van red bull. vriend van me heeft dat nl. alles waar ik een beetje wakker / opgefokt van wordt, wordt hij juist rustig van.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej toevallig niet..
althans.. euh.. dat hebben ze niet vast gesteld.. maar ja.. wat allemaal niet kan zijn..
autist.. slaapstoornis.. euh wat al niet meer..
quote:Jules: Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?
Jimmie: Knock it off, Julie.
Jules: [pause] What?
Jimmie: I don't need you to tell me how fucking good my coffee is, okay? I'm the one who buys it. I know how good it is. When Bonnie goes shopping she buys SHIT. I buy the gourmet expensive stuff because when I drink it I want to taste it. But you know what's on my mind right now? It AIN'T the coffee in my kitchen, it's the dead nigger in my garage.
Jules: Oh, Jimmie, don't even worry about that...
Jimmie: No, No, No, No, let me ask you a question. When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
Jules: Jimmie, you know I ain't seen no...
Jimmie: Did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
Jules: [pause] No. I didn't.
Jimmie: You know WHY you didn't see that sign?
Jules: Why?
Jimmie: 'Cause it ain't there, 'cause storing dead niggers ain't my fucking business, that's why!
emailen met je collega's?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:33 schreef Crazy-p het volgende:
oeh.. mag weer ff een uurtje emailen.. vandaag krijgen een hoop mensen die update training.. dus tja.. alleen emailen zit er niet in.. jammer genoeg
Jules: We should have shotguns for this kind of deal.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ... wat dacht je van deze dan:
what is your wallet?
the one that says bad motherfucker
stay cool yolanda... we are gonna be like fonzy... what is fonzy like... yeah fonzy is relaxed
neequote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik ga die film binnenkort maar weer eens bekijken.
ik heb vh weekend army of darkness weer eens gezien. kent iemand die ?
Geniale oneliners ook allemaalquote:
ja zoo slecht dat het ghrappig is bad ash good ashquote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geniale oneliners ook allemaal
hail to the king babyquote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
good, bad, im the one with the gun!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef Aho het volgende:
[..]
ja zoo slecht dat het ghrappig is bad ash good ash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |