pulp fiction is een vette fillllmmmquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is weer pulp fiction
Pulp Fictionquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is weer pulp fiction
Ja en dan kan je 2 dingen doen. Of je post vrolijk mee... of je blijft lekker de huilie uithangen (maar dat kan je dan beter in KLB doen, dan hier)quote:
mja als je speciaal vrij hebt genomen om iets in ontvangst te nemen, en het komt niet baal je ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja daar zijn we toch NLers voor... wij houden van zeiken...
en dat is weer vna Lil Johnquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
ka je ook bellen met die magnetron ? en foto's maken ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij mag door voor de magnetron
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
Dead Nigger Storage is ook wel briljantquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
Je kan er wel schapevlees in opwarmenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ka je ook bellen met die magnetron ? en foto's maken ?
ja maar het was geen NLerquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja daar zijn we toch NLers voor... wij houden van zeiken...
GAY ALERT!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je speciaal vrij hebt genomen om iets in ontvangst te nemen, en het komt niet baal je ook.
heb ik pas geleden meegemaakt.
dus Crazy-P misschien heb je mij wel aan de lijn gehad
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan er wel schapevlees in opwarmen
Doe dan de PS3 grillquote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?
[ afbeelding ]
WTF?!?! normaal kan dat helemaal niet. ik heb maar een keer gepost trouwens.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moest je er zomaar 2x aan denken WL?
als ik de volgende keer wat te klagen heb, stel ik me wel voor met whitelightningquote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel geweten
redbull dan maar!
lolquote:Op donderdag 27 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik de volgende keer wat te klagen heb, stel ik me wel voor met whitelightning
Hai, my name is crazy-p, and I'm an addict.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel geweten
redbull dan maar!
Nee maar ik heb wel iets voor als je klaar bent met eten:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?
[ afbeelding ]
quote:
iedereen in de groep: HII Crazy=Pquote:Op donderdag 27 november 2008 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hai, my name is crazy-p, and I'm an addict.
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |