aah das nastyquote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef renedis het volgende:
[..]
awhhh DUDE... dat je daar uberhaupt aan denkt
uhm , voer je dat uit zoals het klinkt ?quote:
Geen id...Ik refereer naar Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha das tog van de wii motion controller uitleg![]()
quote:Yo, so check out my new move. I call it "the Stranger." What I do is, I sit on my hand for, like, 15, 20 minutes, until it goes numb. No feeling at all. And then I rub one out.
ik denk eerder van het naar bepaalde internet sites gaan en vervolgens van het benodigde handwerkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm denk van te veel Fok!'en
gewoon het computeren heh.......................
quote:
See my previous postquote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , voer je dat uit zoals het klinkt ?
vette filmquote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen id...Ik refereer naar Gone in 60 seconds![]()
[..]
yep, je rukt een vreemde van de straat en die laat je jou rukken.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , voer je dat uit zoals het klinkt ?
Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja omfg... welke film is dat ook alweer?
jaaaa dat was het!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen id...Ik refereer naar Gone in 60 seconds![]()
[..]
Correctomundoquote:
quote:
Eenschquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaaaa dat was het!
AJ is geil in die film!!!
ze kunnen je kut niet vinden ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef Crazy-p het volgende:
aaaaaaaaaaargh stomme kut klanten!!!!!!!
Hahah gast me theequote:
quote:
lmao..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze kunnen je kut niet vinden ?
of kunnen ze neit komen
proxy failquote:
Ach ja daar zijn we toch NLers voor... wij houden van zeiken...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao..
neej van die mensen die klagen dat we niet doen wat we moeten doen.. en dat we dingen niet optijd kunnen bezorgen enzo!
ze moieten ophoude te zeiken.
dat is weer pulp fictionquote:
Klopt, dat ga ik zo ook ff doen, alleen dan in het urinoirquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja daar zijn we toch NLers voor... wij houden van zeiken...
Jij mag door voor de magnetronquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is weer pulp fiction
pulp fiction is een vette fillllmmmquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is weer pulp fiction
Pulp Fictionquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is weer pulp fiction
Ja en dan kan je 2 dingen doen. Of je post vrolijk mee... of je blijft lekker de huilie uithangen (maar dat kan je dan beter in KLB doen, dan hier)quote:
mja als je speciaal vrij hebt genomen om iets in ontvangst te nemen, en het komt niet baal je ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat is weer vna Lil Johnquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
ka je ook bellen met die magnetron ? en foto's maken ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij mag door voor de magnetron
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
Dead Nigger Storage is ook wel briljantquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pulp Fiction![]()
Geniale scene met WHAT?!
Je kan er wel schapevlees in opwarmenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ka je ook bellen met die magnetron ? en foto's maken ?
ja maar het was geen NLerquote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GAY ALERT!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan een scene denken, met die negers, die houden die gast vast enne enne toen.....
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je speciaal vrij hebt genomen om iets in ontvangst te nemen, en het komt niet baal je ook.
heb ik pas geleden meegemaakt.
dus Crazy-P misschien heb je mij wel aan de lijn gehad
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan er wel schapevlees in opwarmen
Doe dan de PS3 grillquote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?
[ afbeelding ]
WTF?!?! normaal kan dat helemaal niet. ik heb maar een keer gepost trouwens.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moest je er zomaar 2x aan denken WL?
als ik de volgende keer wat te klagen heb, stel ik me wel voor met whitelightningquote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel geweten
redbull dan maar!
lolquote:Op donderdag 27 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik de volgende keer wat te klagen heb, stel ik me wel voor met whitelightning
Hai, my name is crazy-p, and I'm an addict.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. jij was het niet.. dan had ik het wel geweten
redbull dan maar!
Nee maar ik heb wel iets voor als je klaar bent met eten:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow vett heb je ook de george foreman grill ?
[ afbeelding ]
quote:
iedereen in de groep: HII Crazy=Pquote:Op donderdag 27 november 2008 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hai, my name is crazy-p, and I'm an addict.
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |