RSI is hip!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
me arm gaat naaar de kloteeeeeeeeeeee
FUCK.. ik heb rsi
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is ook best veelmaar ok 2 keer per week is er iets niet helemaal goed
naja veel succes![]()
Tja, sorry, wegens de slechte economie ben ik gedwongen m'n prijzen te verhogen. Rimmen is vanaf heden 2 breezersquote:
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :pquote:
Minder fappenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
FUCK.. ik heb rsi
minder rukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
FUCK.. ik heb rsi
Ja..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:45 schreef Runx het volgende:
[..]
waar aan de slag ? bananen plukken
Nou geweldig... NOT...quote:
Even wachten op Hyper-V, dan kun je zelfs virtueel clusteren.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.
we hebben 5 fysieke servers. MAAR op elke server draaien er ongeveer 3 of (1tje zelfs 5) zelfs meer virtual machines.
dat mag helemaal niet, dat is overkill! maarjaa, het budget blablabla.. en ik maar overwerken, alsof dat geen geld kost a 65 euro per uur! (zo dan weten jullie gelijk wat ik kost![]()
)
Die had ik wel altijd op school aan staan, maar hier willen ze er niet aan... zijn ze bang dat ik nog minder doequote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :p
ty man,quote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet happy slapped DrumstickNL
Workpace?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :p
Arme jongenquote:
die van mij valt nooit uitquote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is ook best veelmaar ok 2 keer per week is er iets niet helemaal goed
naja veel succes![]()
Succes dr'mee Sgelequote:Op donderdag 27 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Ik ga ook maar eens wat doen hier
GMTA jeweetzquote:
naja we hebben hier servers lopen die al maanden aan zijn win 2003 , zo te zien hebben jullie aardig wat vm draaien dusquote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.
we hebben 5 fysieke servers. MAAR op elke server draaien er ongeveer 3 of (1tje zelfs 5) zelfs meer virtual machines.
dat mag helemaal niet, dat is overkill! maarjaa, het budget blablabla.. en ik maar overwerken, alsof dat geen geld kost a 65 euro per uur! (zo dan weten jullie gelijk wat ik kost![]()
)
Heb m'n account ook al een jaar of 5 hoor, toen was ik 18 en was breezer nog pre-breezer, dus stoerquote:
ik kost 408 euro per uurquote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
)
GMTA jeweetzquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb m'n account ook al een jaar of 5 hoor, toen was ik 18 en was breezer nog pre-breezer, dus stoer
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zuig 408 snikkels per uur
mijn moeder minderquote:Op donderdag 27 november 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kost 408 euro per uur
Ik kost niksquote:Op donderdag 27 november 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kost 408 euro per uur
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen hebben altijd een GILF
ja in natura betalenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik kost niks
Ik neuk namelijk alleen met leuke dames
quote:
2 zielen 1 gedachte?quote:
doe je het niet met beide handen danquote:Op donderdag 27 november 2008 10:59 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
2 zielen 1 gedachte?
maargoed, ik heb rsi aan m'n rechterhand, en ik ben links..
tevens heb ik daar iemand voor
je broer ?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:59 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
2 zielen 1 gedachte?
Nog niet gezien, maar qua beschrijving leek die me ook wel interessant...Laat maar weten of 't nog wat isquote:Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeuj, vanavond weer naar de bios![]()
Had iemand Body of Lies al eens gezien toevallig..?
ik had het over zakelijk gezien... ik had een target voor 800000 euro... en als je dat terugrekend...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik kost niks
Ik neuk namelijk alleen met leuke dames
waar heb je die rsi van gekregen dan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:59 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
2 zielen 1 gedachte?
He's doing "The Stranger"quote:Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
doe je het niet met beide handen dan
wel bijnaquote:Op donderdag 27 november 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
oh echt.. kom op mensen.. het is nog geen vrijdag hoor
scherpe opmerking, was ik gelukkig niet de enige die dat was opgevallenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar heb je die rsi van gekregen dan ?
Dat dusquote:He's doing "The Stranger"
hahaha das tog van de wii motion controller uitlegquote:
zeg blijf je dat herhalen vandaag ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
hmm denk van te veel Fok!'enquote:Op donderdag 27 november 2008 11:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar heb je die rsi van gekregen dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |