RSI is hip!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
me arm gaat naaar de kloteeeeeeeeeeee
FUCK.. ik heb rsi
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is ook best veelmaar ok 2 keer per week is er iets niet helemaal goed
naja veel succes![]()
Tja, sorry, wegens de slechte economie ben ik gedwongen m'n prijzen te verhogen. Rimmen is vanaf heden 2 breezersquote:
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :pquote:
Minder fappenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
FUCK.. ik heb rsi
minder rukkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef renedis het volgende:
FUCK.. ik heb rsi
Ja..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:45 schreef Runx het volgende:
[..]
waar aan de slag ? bananen plukken
Nou geweldig... NOT...quote:
Even wachten op Hyper-V, dan kun je zelfs virtueel clusteren.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.
we hebben 5 fysieke servers. MAAR op elke server draaien er ongeveer 3 of (1tje zelfs 5) zelfs meer virtual machines.
dat mag helemaal niet, dat is overkill! maarjaa, het budget blablabla.. en ik maar overwerken, alsof dat geen geld kost a 65 euro per uur! (zo dan weten jullie gelijk wat ik kost![]()
)
Die had ik wel altijd op school aan staan, maar hier willen ze er niet aan... zijn ze bang dat ik nog minder doequote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :p
ty man,quote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet happy slapped DrumstickNL
Workpace?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet dat programma'tje ook alweer om dat tegen te gaan? dat je pauzes moet nemen enzo :p
Arme jongenquote:
die van mij valt nooit uitquote:Op donderdag 27 november 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is ook best veelmaar ok 2 keer per week is er iets niet helemaal goed
naja veel succes![]()
Succes dr'mee Sgelequote:Op donderdag 27 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Ik ga ook maar eens wat doen hier
GMTA jeweetzquote:
naja we hebben hier servers lopen die al maanden aan zijn win 2003 , zo te zien hebben jullie aardig wat vm draaien dusquote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
1 keer in de 27 dagen is acceptabel.. het is algemeen bekend dat een windows server een reboot nodig heeft om ongeveer de 27 dagen.
we hebben 5 fysieke servers. MAAR op elke server draaien er ongeveer 3 of (1tje zelfs 5) zelfs meer virtual machines.
dat mag helemaal niet, dat is overkill! maarjaa, het budget blablabla.. en ik maar overwerken, alsof dat geen geld kost a 65 euro per uur! (zo dan weten jullie gelijk wat ik kost![]()
)
Heb m'n account ook al een jaar of 5 hoor, toen was ik 18 en was breezer nog pre-breezer, dus stoerquote:
ik kost 408 euro per uurquote:Op donderdag 27 november 2008 10:47 schreef renedis het volgende:
[..]
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |