Ik vind't wel relaxed eigk. Uurtje minder lang werkenquote:
ja er waren meer mensen te laat..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
MoggûhTja vrachtwagen gekanteld, snelweg afgesloten etc etc
Das mooi kut..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Crazy-p het volgende:
en het is gewoon nog maar donderdag.. dat terwijl ik gistr al de hele dag met de gedachte van het is donderdag liep
Hey Runx! Hoest?quote:
nothing just chill'n with my bitche's (scheeps)quote:
komt ie nu pas achterquote:Op donderdag 27 november 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
@Sm0keZ, je naam staat op zijn BrEaZaHs
maaaaaarr je hebt wel een lancer als leas autoquote:Op donderdag 27 november 2008 10:35 schreef renedis het volgende:
blaaaaaaaaaaaaa KUT..
weer zo'n kut hoere server uit de lucht! waarom heb ik een HEKEL aan dit bedrijf en alle servers hier?!
IEDERE KEER weer is het feest met die servers hier
Scheepsquote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
[..]
nothing just chill'n with my bitche's (scheeps)
rustig bloeddruk? of liever wat sterke alcoholquote:Op donderdag 27 november 2008 10:35 schreef renedis het volgende:
blaaaaaaaaaaaaa KUT..
weer zo'n kut hoere server uit de lucht! waarom heb ik een HEKEL aan dit bedrijf en alle servers hier?!
IEDERE KEER weer is het feest met die servers hier
gaat , me ma naar iran dinsdag ike tot de 28ste alleen thuisquote:
ik blijf een allochtoon héquote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Scheeps
Die fout heb ik ook een keer gemaakt
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
[..]
maaaaaarr je hebt wel een lancer als leas auto
volgens mn moeder, doet hij ook werkelijk alles voor een breezerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
as usualquote:
mjaa ik doe netwerk-serverbeheer. normaal gesproken is het acceptabel als 1 keer in de 27 dagen (ongeveer 4 weken dus) de server er uit ligt. hier is het gemiddeld 2 keer per weekquote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef Aho het volgende:
[..]
rustig bloeddruk? of liever wat sterke alcohol![]()
k ken het gevoel hier ook..nou tenzij servers kapot gaan![]()
tele2 heeft storing ni ons probleem meer
smokez rimmt je moeder?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mn moeder, doet hij ook werkelijk alles voor een breezer
Joh, je meent hetquote:Op donderdag 27 november 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mn moeder, doet hij ook werkelijk alles voor een breezer
Anders rickroll je ze toch gewoon keihardquote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef Crazy-p het volgende:
ff niets te doen voor het moment.. lekker aan de telefoon hangen.. wachten tot er mensen bellen.. en maar hopen dat ze dat niet doen! ..
dan werken we beide bij uitzondringen..aan de andere kant users kunnen soms(meestal ook overdrijven)quote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa ik doe netwerk-serverbeheer. normaal gesproken is het acceptabel als 1 keer in de 27 dagen (ongeveer 4 weken dus) de server er uit ligt. hier is het gemiddeld 2 keer per week
1 keer in de 27 dagen is ook best veelquote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa ik doe netwerk-serverbeheer. normaal gesproken is het acceptabel als 1 keer in de 27 dagen (ongeveer 4 weken dus) de server er uit ligt. hier is het gemiddeld 2 keer per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |