Of je bent gewoon lui en laat andere mensen de moeite doen om topics te openen. VInd ik een veel betere strategiequote:Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ze zouden echt scripjes daarvoor moeten maken, maakt het voor mij een stuk makkelijker
neej dat is helaas niet het geval.. eerder onrustiger.. en daarm is het ook niet goed voor mij.. m,aar heb ik iig weer ff wat energie enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh oké , nee dacht misschien dat je rustig wordt van red bull. vriend van me heeft dat nl. alles waar ik een beetje wakker / opgefokt van wordt, wordt hij juist rustig van.
ik vind dit leukerquote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of je bent gewoon lui en laat andere mensen de moeite doen om topics te openen. VInd ik een veel betere strategie
en dat heb je nodig tijdens het fok!enquote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat is helaas niet het geval.. eerder onrustiger.. en daarm is het ook niet goed voor mij.. m,aar heb ik iig weer ff wat energie enzo
neej.. maar wel tijdens het werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:43 schreef Aho het volgende:
[..]
en dat heb je nodig tijdens het fok!en![]()
ja dan heb je het wel nodig.. ik heb het nodig als ik minder dan 6 uur slaap...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar wel tijdens het werken
niet vergeten dat ik maar 1 of 2 uur per nacht slaap namelijk
"quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
al dat film-gequote in het vorige topic
kijken of iemand deze kan herkennen:
You think it's air you are breathing?
"quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
matrix ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
matrixquote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
yes..quote:
dude je stottert een beetjequote:Op donderdag 27 november 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"
MILF.ON.HOLIDAYS.XX12-SWERUS
lol.. rimpels.. *snif* *snik*..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:46 schreef Aho het volgende:
[..]
matrix
@ Crazy-P ohja typisch een geval; van tsja..waarvan eigenlijk![]()
het niet slapenis nie goed voor je
krijg je rimpels van
godfatherquote:Op donderdag 27 november 2008 11:47 schreef renedis het volgende:
[..]
yes..
WL heeft waarschijnlijk copy paste gedaan ;')
en deze:
I'm going to make him an offer he can't refuse.
schapen handelaar 4 ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:47 schreef renedis het volgende:
[..]
yes..
WL heeft waarschijnlijk copy paste gedaan ;')
en deze:
I'm going to make him an offer he can't refuse.
ja minder dan 6 uur slaap ik wel.. lol...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dan heb je het wel nodig.. ik heb het nodig als ik minder dan 6 uur slaap...
ja je ook schapen mee blenden ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
Runx en Aho, jullie gaan allebei door voor de blender...
volgens mij is dat dezeelfde film... iig ook metjason stathamquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
gekke aap heb je dit gelezen ? die bitches fakken met jou
Ook vrouwtjesapen gek op roddelen
Ja man stomme hoeren zijn etquote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
gekke aap heb je dit gelezen ? die bitches fakken met jou
Ook vrouwtjesapen gek op roddelen
sta je daartussen?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra zoek mij..
FOK!tv: Snowboards, Ski's & Stunts bij Jägermeister...:-Snowboards,-Skis-&-Stunts-bij-Jägermeister....html
(filmpje)
Omg post van de dagquote:Op donderdag 27 november 2008 11:53 schreef crazy987 het volgende:
BIER EN TIETEN
Deze kwaliteitspost wordt mede mogelijk gemaakt door Crazy987
Ja ik verveel me
nee je krijg geen bier Mooz
Ja maar ben niet gefilmed ofzoquote:
waaromheb je sunchaser niet aangereden!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar ben niet gefilmed ofzo
Je kan me ook niet vinden zit maar 1sec in dat filmpje ofzo
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg post van de dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics please
Alleen jammer van die kleine lettertjes
Over een half uur...quote:
Pfft.. moet zoeken..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waaromheb je sunchaser niet aangereden!
welke seconde is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |