hooiquote:Op maandag 1 december 2008 09:07 schreef Aho het volgende:
[..]
dronken op je werk![]()
rode wodka red bulldas wel lkkr
![]()
![]()
mogguh Runx
nee want toen zag ik ene krood kruis, en nu zie ik helemaal nietsquote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een "rood kruis"dus eigenlijk was het plaatje hetzelfde als...wat jij nu ziet
quote:George Michael trakteert fans op kerstsingle
Fans van George Michael worden getrakteerd op een speciaal cadeau. De Britse zanger stelt op eerste kerstdag zijn nieuwe kerstsingle 'December song (I dreamed of Christmas)' gratis beschikbaar als download. Dat meldt BBC News vandaag. Het nummer is vanaf maandag op de Britse radio te horen.
'December song' is het eerste kerstlied van de zanger sinds hij in 1984 met Wham een wereldhit scoorde met 'Last Christmas'. Eerder deze week werd bekend dat 'Last Christmas' in Groot-Brittannië het meest gedraaide nummer is tijdens de feestdagen van de afgelopen vijf jaar. (novum/mvdb)
quote:Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want toen zag ik ene krood kruis, en nu zie ik helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!!!quote:
nou dronken wou ik het niet noemen.. ben helemaal niet dronken geweest.. niet eens aangeschoten..quote:Op maandag 1 december 2008 09:07 schreef Aho het volgende:
[..]
dronken op je werk![]()
rode wodka red bulldas wel lkkr
![]()
![]()
mogguh Runx
zijn laatste albums kan je gewoon legaal downloaden.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dronken wou ik het niet noemen.. ben helemaal niet dronken geweest.. niet eens aangeschoten..
maar ja.. de pech wil.. dat als ze me nu een blaastest zouden laten doen.. dat het er nog wel in zit
quote:Het nieuwe advies voor aanvaardbaar alcoholgebruik luidt: vrouwen één glas per dag, mannen hooguit twee.
ohja dat moest je nog ff zeggen hequote:
In nederland kan je toch nog steeds alles legaal downloaden?quote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn laatste albums kan je gewoon legaal downloaden.
wat dat betreft is het een wereld gast, hij zei gewoon , ik heb genoeg verdiend in al die jaren
hehehe nieuwe ava naiiiss , toch maar weer drug ava genomenquote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dat betreft is het een wereld gast, hij zei gewoon , ik heb genoeg verdiend in al die jaren
goedemorgenquote:Op maandag 1 december 2008 09:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hey hey!
Ook maar eens op 't werk aangekomen...
Lekker brak ook weer
Mogguh Runx! Hoe was je party?quote:
wel een probleem als je een halve liter drinktquote:
haha , ja speciaal voor jou hehquote:Op maandag 1 december 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe nieuwe ava naiiiss , toch maar weer drug ava genomen
ik heb trouwens karamel smaaktabak gekocht in Utrecht![]()
Seeing shit... yeah it's like thatquote:
Mogguhquote:Op maandag 1 december 2008 09:14 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh p00p.. jij ook al brak?
lol.. de maandag ochtend vloek slaat toe..
Oo maar dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |