tijd voor een blikje dan maar ?quote:Op maandag 1 december 2008 07:53 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben brak
neej joh.. das veel te vroeg..quote:Op maandag 1 december 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een blikje dan maar ?
[ afbeelding ]
valt best mee hoorquote:Op maandag 1 december 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je kunt me moeilijk ongelijk geven
En daar komt bij, nu is m'n motor nog helemaal netjes enzo, met al die zout en pekelrotzooi op de weg roest ie wel erg snel. Beetje zonde
Goeie zaak dat je wil gaan werken, alleen moet je niet in mekaar storten hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 07:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej joh.. das veel te vroeg..
en ben nog niet op werk.. denk dat ik er tegen 11 uur wel 1 neem.. en dan in de middag tegen 3 uur ofzo.. nog maar 1tje.. dan moet het wel lukken denk ik zo..
ach ja.. over 15 minuten naar werk..
heb nog steeds sterk de neiging om me af te melden.. maar ik doe het niet.. als ik op kan blijven.. kan ik ook gaan werken...
ach zo'n vaart zal het wel niet lopenquote:Op maandag 1 december 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeie zaak dat je wil gaan werken, alleen moet je niet in mekaar storten hoor!
achja, drank doet veel met een persoon hequote:Op maandag 1 december 2008 08:03 schreef Aho het volgende:
hmm alleen WL is uit zn weekend coma erbij gekomen?
mogguh WL
neej.. maar wel de laatste maandag van de week..quote:
Succes en tot zoquote:Op maandag 1 december 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het tijd om richting werk te gaan
tot zometeen mensjes..
als je genoeg ophebt..of niet genoeg..zie zat mensen die dronken zijn na een paar drnakjes.quote:Op maandag 1 december 2008 08:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
achja, drank doet veel met een persoon he
ik ben iig nog niet bijgekomen
.quote:Op maandag 1 december 2008 08:03 schreef Aho het volgende:
hmm alleen WL is uit zn weekend coma erbij gekomen?
mogguh WL
prutser?quote:Op maandag 1 december 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
jaja, ben weer klaar voor mn hobby
nog een coma ontwakerquote:
Mogguh Sm0kez!quote:Op maandag 1 december 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Sgeledonderquote:
Coma ontwaker? heb ik iets gemist?quote:
ik zit in de logistiek. tevens bied ik gewillige moeders aan via de webcamquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SgeledonderAlles goed jongen?
quote:Op maandag 1 december 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SgeledonderAlles goed jongen?
Mogguh WLquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in de logistiek. tevens heb ik s*x met gewillige moeders via de webcam
Whehehequote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ennnn we hebben een Beller!
Mogguh WLquote:
Ja goed manquote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Bellertjuh
Ja het gaat wel ok hier hoor, hoeist daar?
Nee!quote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheAlles goed Smokez??
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag??
Ja hier is de motivatie ook rond dat minpunt te zoekenquote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed man![]()
Alleen een motivatie van -50%
Volgens mij hebben we allemaal een slaaptekort waar je U tegen zegtquote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee!
Ben zo ongeveer sinds gistermiddag wakker... Voel me vernaggeld
Dan worden we om 12:00 uur iig wel door een sirene herinnert dat het bijna lunch pauze isquote:Op maandag 1 december 2008 08:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar wel de laatste maandag van de week..
tevens ook de eerste maandag van de maand
En nu weer aan het werk?quote:Op maandag 1 december 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee!
Ben zo ongeveer sinds gistermiddag wakker... Voel me vernaggeld
meeste hier weten niet eens wat slapen betekendquote:Op maandag 1 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we allemaal een slaaptekort waar je U tegen zegtCrazy P, jij, hier nog een
Hij gaat weer lekker
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 1 december 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu weer aan het werk?
Wat zal jij er florissant bij zitten zeg![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelf
Helaas voel ik me iets minder fris!
Oja, pak allemaal maar even een stukje taart, ben nu al 4 weken gestopt met blowen en 3.5 week met roken
[ afbeelding ]
Jahoor, dat kun je eten.quote:Op maandag 1 december 2008 08:26 schreef Aho het volgende:
[..]
meeste hier weten niet eens wat slapen betekend![]()
![]()
slapen? wat is da? kan je dat eten
Woehoeh!! Feest!!quote:Op maandag 1 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwoah, zo op het eerste gezicht zit ik er best fris bij, voor een maandagochtend, al zeg ik het zelf
Helaas voel ik me iets minder fris!
Oja, pak allemaal maar even een stukje taart, ben nu al 4 weken gestopt met blowen en 3.5 week met roken
[ afbeelding ]
thnxquote:Op maandag 1 december 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor, dat kun je eten.
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |