hoe ik het vol houdt.. geen idee..quote:Op maandag 1 december 2008 06:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Godsamme hoe hou je het vol zeg!
Enig idee waar dat door komt..?
Sterf! (of zoiets!)quote:Op maandag 1 december 2008 06:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ja idd, positief blijven bekijken hehquote:Op maandag 1 december 2008 06:25 schreef Crazy-p het volgende:
ja het is tenslotte de laatste maandag van de week![]()
lolquote:Op maandag 1 december 2008 06:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, positief blijven bekijken heh
zeur nietquote:Op maandag 1 december 2008 06:27 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh crazy..
neej hoor.. het is laat..
hell noquote:Op maandag 1 december 2008 06:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh crazy987
al bijgekomen van je kater ?
lol.. ik zeur ook niet..quote:Op maandag 1 december 2008 06:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zeur niet
maar 4 uurtjes slaap gehad, nog steeds brak van de drank van zaterdag
en alweer sinds 5 uur op
dagje energydrink dan maar
Ga anders eens met je huisarts praten joh, dat is toch niet gezond als je doordeweeks gemiddeld een uurtje per dag slaapt?quote:Op maandag 1 december 2008 06:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hoe ik het vol houdt.. geen idee..
gaat al best heel erg lang zo..
mjah.. ik weet deels waar het door komt denk ik.. alleen ik kan het niet fixen nog.. als dat ooit gaat lukken
helaas heb ik nog maar een halve trayquote:Op maandag 1 december 2008 06:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik zeur ook niet..
geen slaap gehad.. niet meer brak van de drank van vrijdag.. weer een halve fles rode wodka op vannacht.. al de hele nacht op..
en dat dagje energy drank zie ik ook wel zitten
ja nou kijk.. ik ben al tijden druk in overleg met psycholoog.. en sinds kort ook weer psychiater.. die huisarts.. hoef ik echt niet heen te gaan.. die kan me toch niet verder helpenquote:Op maandag 1 december 2008 06:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga anders eens met je huisarts praten joh, dat is toch niet gezond als je doordeweeks gemiddeld een uurtje per dag slaapt?
ik heb helemaal niets meer.. ik zal op werk wel weer wat uit de machine halen denk ik..quote:Op maandag 1 december 2008 06:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
helaas heb ik nog maar een halve tray
ghehequote:Op maandag 1 december 2008 06:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets meer.. ik zal op werk wel weer wat uit de machine halen denk ik..
2 euro per blikje.. afzetters..
Hm nee, die kerel zal er dan weinig mee gaan doen denk ikquote:Op maandag 1 december 2008 06:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. ik ben al tijden druk in overleg met psycholoog.. en sinds kort ook weer psychiater.. die huisarts.. hoef ik echt niet heen te gaan.. die kan me toch niet verder helpen
ik drink er gemakkelijk 10 op een dag weg en flikker nog zo in slaapquote:Op maandag 1 december 2008 06:32 schreef Crazy-p het volgende:
maar ja.. meer als 2 blikjes drink ik toch niet.. want dan ben ik morgen ochtend om 6 uur nog aan het stuiteren..
houd je beaaaaaaaaaaakkkkkquote:
* crazy987 pakt het aambeeld op en mikt het naar Sm0keZ zijn kopquote:Op maandag 1 december 2008 06:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat een aambeeld op crazy987's tenen vallen
ja nou kijk.. das niet iets wat ik hier zomaar neer ga zettenquote:Op maandag 1 december 2008 06:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm nee, die kerel zal er dan weinig mee gaan doen denk ik
Wat is er allemaal aan de hand dan... (als ik mag vragen) ?
Begrijp ikquote:Op maandag 1 december 2008 06:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. das niet iets wat ik hier zomaar neer ga zetten
ja nou jal.. dat zal ik ook betalen als ik het bij de winkel weg haal..quote:Op maandag 1 december 2008 06:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ghehe
39 cent per blikje betaal ik ofzo
echt he...quote:Op maandag 1 december 2008 06:38 schreef Sm0keZ het volgende:
En hier maar even een vrolijk nummertje om de dag fris en fruitig te beginnen!
Deze dan maar?quote:Op maandag 1 december 2008 06:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt he...
* crazy987 laat een piano op Sm0keZ vallen
en nu geen vrolijk gedrag meer![]()
Mogguh Ahoquote:Op maandag 1 december 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
mogguh SmokeZ, Crazy..en voor iedereen die wakker is![]()
*heeft voor de rest niet zoveel te melden*
Mogguhquote:Op maandag 1 december 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
mogguh SmokeZ, Crazy..en voor iedereen die wakker is![]()
*heeft voor de rest niet zoveel te melden*
liever dezequote:
btw..jullie zijn veels te vroeg op..wel slaap gehad?quote:
daar heb ik nog geen last vanquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsammekrake zeg, wat voel ik me vernaggeld
3-4 uurtjesquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
btw..jullie zijn veels te vroeg op..wel slaap gehad?
LinkinParkquote:
neejquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
Nope, ben al sinds gistermiddag wakkerquote:Op maandag 1 december 2008 06:43 schreef Aho het volgende:
[..]
ik ken mijn muziekquote:Op maandag 1 december 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
[..]
LinkinPark![]()
FF VIIsorry moest ff Mogguh Crazy met 3 cijfers
ookquote:Op maandag 1 december 2008 06:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ben al sinds gistermiddag wakker
ja dat was dus een retorische vraag voor jouquote:
ja ... daar ging ik ook al wel van uitquote:Op maandag 1 december 2008 06:45 schreef Aho het volgende:
[..]
ja dat was dus een retorische vraag voor jou![]()
@ SmokeZ..vandaar je je dus vernaggekd voel
Lol... waarschijnlijk wel ja!quote:Op maandag 1 december 2008 06:45 schreef Aho het volgende:
[..]
ja dat was dus een retorische vraag voor jou![]()
@ SmokeZ..vandaar je je dus vernaggekd voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |