ligt eraan hoelaat je opstaat?quote:
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?
neej hoor.. het blijft toch wel avond om 6 uur savonds.. zelfs als je net wakker bentquote:Op zondag 30 november 2008 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat je opstaat?
Dat was een grap? hahahahahahquote:Op zondag 30 november 2008 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz begrijp je dat soort hints niet
Hoe?quote:Op zondag 30 november 2008 19:05 schreef crazy987 het volgende:
god, ik leef ook nog, maar vraag me niet hoe
ja dequote:
droogklootquote:
Ik zeg weer eens gedag hier, krijg je ditquote:
Sgele!quote:
DE reden dat er een hoop mensen hier zo goed als niet of helemaal niet meer postenquote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg weer eens gedag hier, krijg je dit
Kijk eens aan wie we daar hebben!quote:Op zondag 30 november 2008 20:32 schreef lynda het volgende:
[..]
DE reden dat er een hoop mensen hier zo goed als niet of helemaal niet meer posten
quote:Op zondag 30 november 2008 18:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sturen we tegenwoordig geen smsjes meer terug?
Dat valt toch best meequote:Op zondag 30 november 2008 19:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
we hebben gistere me 2 man voor 100 euro weggezopen.
we waren best bezopenquote:
Jawel hoor, de hele tijd al... Niet kunnen slapen sucksquote:Op maandag 1 december 2008 05:30 schreef Crazy-p het volgende:
zeg.. nog geen mensen wakker?
quote:
We kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft...quote:Op maandag 1 december 2008 06:03 schreef Crazy-p het volgende:
euh.. moet om 7 uur al op staan officieel.. dus maar weer een nachtje niet gaan slapen denk ik
quote:Op maandag 1 december 2008 06:19 schreef Crazy-p het volgende:
euh ja.. door de weeks slaap ik gemiddeld 5 uur in totaal.. verdeeld over 5 dagen.. en in het weekend iets meer.. ongeveer 5 uur per nacht..
Mogguh WLquote:Op maandag 1 december 2008 06:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ook goeiemorgen dan maar heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |