maar voor de rest wel een goed/leuk/coma? weekend gehad beide?quote:
Ikke wel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 06:47 schreef Aho het volgende:
[..]
maar voor de rest wel een goed/leuk/coma? weekend gehad beide?
is dat niet een standaard weekend voor jouquote:Op maandag 1 december 2008 06:49 schreef Crazy-p het volgende:
mijn weekend was veel te druk.. met veel te weinig slaap..
quote:Op maandag 1 december 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel hoor
Vrijdag 16:00 - 19:30 in de kroeg gezeten, 20:00 - 23:00 naar Golden Earring geweest, daarna weer terug de kroeg in om rond 04:00 maar weer eens huiswaards te keren
Zaterdag in coma gelegen tot 14:00, 's avonds maar weer wezen stappen tot een uurtje of 7.
Zondag tot 14:00 in coma gelegen en de rest van de dag maar een beetje rustig aan gedaan, en nu zit ik weer op m'n werk
Jij ook?
nou dat valt ook wel mee.. meestal is het wat rustiger..quote:Op maandag 1 december 2008 06:51 schreef Aho het volgende:
[..]
is dat niet een standaard weekend voor jou![]()
redbull dan maarquote:Op maandag 1 december 2008 06:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel mee.. meestal is het wat rustiger..
maar dit weekend was mn moeder met de hond hier het hele weekend.. en moesten we ook nog eens naar mn schoonouders toe..
dus eigenlijk was ik heel moe.. maar ja.. mn slaap voorbij..
en vrijdag avond uit geweest.. was om 5 uur thuis.. lag er om 9 uur sochtends eens te slapen ofzo.. en mn moeder was er al optijd.. en zaterdag avond om 2 uur thuis.. en lag er weer tegen 7 uur in zondag.. dus gaat goed..
IT'er, netwerkbeheer/monitoring.quote:Op maandag 1 december 2008 06:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
een ik was pas vanaf zaterdag nacht.zondag ochtend in coma![]()
oh btw wat voor werk doe je dan je elke keer zo vroeg ben
ja waarschijnlijk wel ja..quote:
moest jij niet douchen dan?quote:Op maandag 1 december 2008 06:57 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg, lift even met m`n pa mee achterop de motor
tot laters
dat geloof ik ja..quote:Op maandag 1 december 2008 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
IT'er, netwerkbeheer/monitoring.
Aan de ene kant wel lekker, scheelt een hoop file, maar het is wel érg vroeg altijd hoor
lees vorige berichtjequote:
dat dusquote:Op maandag 1 december 2008 06:53 schreef crazy987 het volgende:
godver
sta je te douchen
moet je ma ineens naar de wc....
en daar zit je dan in je badjas weer achter de pc
Mja, soms wel, maar niet al te vaak hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 06:58 schreef Aho het volgende:
[..]
dat geloof ik ja..
maar dan ben je ook wel lkkr vroeg uit..of maak je dagen van 10 uur
Succes, echt lekker warm is het buiten nietquote:Op maandag 1 december 2008 06:57 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg, lift even met m`n pa mee achterop de motor
tot laters
damn.. wou dat ik dat soort tijden had..quote:Op maandag 1 december 2008 06:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, soms wel, maar niet al te vaak hoor.
Om 14:45 stap ik m'n auto in en kan ik weer richting huis
We zoeken nog collega'squote:Op maandag 1 december 2008 07:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
damn.. wou dat ik dat soort tijden had..
ja.. maar ik woon niet echt in de buurt.. en geloof ook niet dat je collega's zoekt zonder een opleidingquote:
Hmh nee dat nietquote:Op maandag 1 december 2008 07:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar ik woon niet echt in de buurt.. en geloof ook niet dat je collega's zoekt zonder een opleiding![]()
ook 75+ collegas?, ik weet dat mn moeder, graag in aanmerking wil komen voor een functie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |