Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Almaquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister nog bij BOL.COM F.E.A.R voor 11 euro gekocht. Nog nooit gespeeld. Maar lijkt me wel erg leuk.
Veel te eentoning idd en het verhaal viel ook wel mee! Een van de weinige games die ik niet heb uitgespeeld!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Alma
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Verhaal wordt op het einde pas duidelijk uitgelegd pik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
Veel te eentoning idd en het verhaal viel ook wel mee! Een van de weinige games die ik niet heb uitgespeeld!
Nou en? Verhaal moet de hele tijd goed zijn! Maar nu ben je 3 kwart van de game bezig om achter die gast aan te lopen! De shoot outs zijn zeker vet maar voor de rest was het gewoon veel te eentoning!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verhaal wordt op het einde pas duidelijk uitgelegd pik.
The Club vond ik 3 keer niks, wat een schijtgame.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister nog bij BOL.COM F.E.A.R voor 11 euro gekocht. Nog nooit gespeeld. Maar lijkt me wel erg leuk.
Gisteravond nog eens de demo van The Club gespeeld. Dat spel is echt fucking mooi. 1 van de mooiste in 2008.
En het speelt leuk, als een Jack Bauer invallen
Heb F.E.A.R. 2 al gespeeld, lijkt veel op het eerste deel imo, maar dan wat spannender. Al moet ik wel zeggen dat ik het eerste deel niet heel bijzonder ofzo vond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Alma
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Dat is zo'n game die je heel ff weer speelt en dan weer weg legtquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
The Club vond ik 3 keer niks, wat een schijtgame.
Die krijg ik volgende week! En dan ga ik hem spelen tijdens de kerstvakantiequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo iedereen!
Bijna Fable 2 uitgespeeld
Mmmm,... 11 euro is zeker niet duur. Wilde hem altijd al eens spelen. Beloond door Eurogamer met een 9 toen dacht ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Hoezo het is toch ook nerd ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen die anderen een nerd noemen over het internet
am cry
Das waar. Ben met de kerstvakantie in Oosterijk dus dan kan ik niet gamenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die krijg ik volgende week! En dan ga ik hem spelen tijdens de kerstvakantie![]()
Echt zo'n kerstgame is het
Dat je zo druk maakt om wat AQuila post, die jongen doet nu eenmaal dit soort dingen. Hij vindt het grappig als andere mensen problemen hebben. Er op reageren heeft dus geen zin, dan doe je precies dat wat hij wil. Hij houdt er namelijk ook van om mensen kwaad te zien wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Hoezo het is toch ook nerd ?
Ik vind het stom als iemand een serieuse vraag stelt aan mensen waarvan hij of zij denkt dat ze het antwoord kan krijgen.
En hij of zij baalt er duidelijk van dat haar kado het niet goed doet, En daar gaat hij daarom zitten lachen.![]()
Nou stoer hoor.
Ja klopt, even een kwartiertje en dan weer wegleggen, alleen heb ik dat 2 dagen vol gehouden en daarna meteen verkocht. Niks voor mij.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is zo'n game die je heel ff weer speelt en dan weer weg legt
Tenminste zo kijk ik er tegenaan.
Hij ligt er nu wel weer een aantal maanden onaangeraakt
op ebay zijn die dingen 5 euroquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef RacerDKB het volgende:
[TK] Xbox 360 Universal Media Remote (nieuw)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Banjoo Kazooie gekocht![]()
En 2100 puntjes er weer bij
Het is beter dan de demo! Maar heb nu ook nog niets gebouwd!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:42 schreef DJ_ het volgende:
[..], ik snap nog steeds niet hoe jij je zo kan vermaken met dat spel
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die actiesticker is gewoon die rode sticker op de doos toch? Die groter is dan het aangegeven rondje op het formulier en die meer dan goed op de doos vastgeplakt zit?
Ik word er niet kwaad om ik vind het alleen zo laagquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat je zo druk maakt om wat AQuila post, die jongen doet nu eenmaal dit soort dingen. Hij vindt het grappig als andere mensen problemen hebben. Er op reageren heeft dus geen zin, dan doe je precies dat wat hij wil. Hij houdt er namelijk ook van om mensen kwaad te zien wordenIs bij mij helaas ook gelukt.
Jammer maar helaas. Gewoon negeren die handel. Echt veel zinnigs mis je dan toch niet
Wie gaat er dan ook door met zoeken nadat je ze hebt gevondenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:10 schreef Fugie het volgende:
jeuh, eindelijke gta IV op 100%
ik had 5 pigeons gemist blijkbaar, ik heel die map nog een keer af, zijn het de laatste vijf die ik controleer
Las vanochtend in de krant dat er een medewerker van de Wall Mart is doodgetrapt toen de winkel is open gegaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
http://www.wavw.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=244038&article=4651903
Mensen vechten om de laatste 360 (black friday in de US)
dat las ik ook, dat is dan weer minder grappig...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Las vanochtend in de krant dat er een medewerker van de Wall Mart is doodgetrapt toen de winkel is open gegaan[ afbeelding ]
Is toch triest dat mensen zo erg focussen om 30 dollar minder uit te geven dat er iemand aan moet overlijdenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
dat las ik ook, dat is dan weer minder grappig...
Het is behoorlijk triestquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is toch triest dat mensen zo erg focussen om 30 dollar minder uit te geven dat er iemand aan moet overlijden
Amerikanen in dit geval, om Cyberia te quoten ''''
Het is vetquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:36 schreef Scarface2004 het volgende:
En akwiela...Nuts & Bolts...is het wat?
Er is ook zo filmpje uit nederland toen met de wii, media markt utrecht dacht ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
http://www.wavw.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=244038&article=4651903
Mensen vechten om de laatste 360 (black friday in de US)
[update]Nintendo Wii bijzonder moeilijk verkrijgbaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is toch triest dat mensen zo erg focussen om 30 dollar minder uit te geven dat er iemand aan moet overlijden
Amerikanen in dit geval, om Cyberia te quoten ''''
ze bedoelen daarmee andere acties van MS zelf, dus neit van de winkel waar je het bij kooptquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hey,
Ik las het volgende in de voorwaarden van microsoft bij de geld terug actie: Niet geldig in combinatie met andere acties.
Wat valt er onder andere acties? MM is altijd al goedkoper met de xbox, vaak 228 voor een pro. Zelf heb ik de xbox gekocht met 10% korting.
Stuur alles gewoon op en dan zie ik wel, maar misschien iemand die hier al ervaring mee gehad heeft?
zover ik weet niet , en google zegt ook neequote:Op zondag 30 november 2008 10:51 schreef Sjotime het volgende:
Iemand een idee of die joypad keypads dingen ook in het zwart te verkrijgen zijn?
[ afbeelding ]
Dat ondervond ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 13:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zover ik weet niet , en google zegt ook nee
ga eerst maar eens fable II spelen en maak die vergelijking dan maar weerquote:Op zondag 30 november 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens wat is Banjoo Kazooie toch mooi gemaakt![]()
Die sprookjesachtige sfeer zeker in die avondlevels met zon spookachtig muziekjeHet is net Fable dan op die moment kwa sfeer
zal best , maar aan fable kan het niet tippenquote:Op zondag 30 november 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens wat is Banjoo Kazooie toch mooi gemaakt![]()
Die sprookjesachtige sfeer zeker in die avondlevels met zon spookachtig muziekjeHet is net Fable dan op die moment kwa sfeer
De sfeer heb ik het over dude! De muziekjes en mooie sprookjessfeerquote:Op zondag 30 november 2008 15:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ga eerst maar eens fable II spelen en maak die vergelijking dan maar weer
hoe kan de sfeer van 2 totaal verschillende games gelijk zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De sfeer heb ik het over dude! De muziekjes en mooie sprookjessfeer
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef emokid het volgende:
Jongens even duidelijkheid over Rock Band 2 he. Ik zie dat de game al uit is, dat is goed. Maar de gitaar, kan ik die ook krijgen? Ik heb alleen de drums los kunnen vinden online (op de nederlandse shops). Is er bij de MM of de gameshops een RB2 spel + gitaar bundel te krijgen?
Dude omdat je verschillende wereld dingen hebt en die ene doet daar meteen aan denkenquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hoe kan de sfeer van 2 totaal verschillende games gelijk zijn.
Plus het feit dat in Fable 2 je de sfeer in de game aardig zelf kunt bepalen door good of evil te worden.
Ik blijf het een vage vergelijking vinden.
Dat spel heeft ook echt die award gewonnenquote:Op zondag 30 november 2008 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude omdat je verschillende wereld dingen hebt en die ene doet daar meteen aan denken![]()
Nu ben ik in het Xbox 720 level ofzo dan zit je in de console en dan draaien al die ouwe Rare games in het rond met lijpe teksten erop zoals bij Viva Pinata '' Has won the award of best game that nobody plays''
Dat is toch te grappig ofnie![]()
Serieus?quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat spel heeft ook echt die award gewonnen
Dat stond er toch op? Binnen 3 maanden.quote:Op zondag 30 november 2008 21:15 schreef Rossoneri het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je die 40 ¤ terugkrijgt van Microsoft? Het is bij mij nu al een maand geleden toen ik het opstuurde
Hmm dat heb ik er niet op zien staan, zal er wel overheen gelezen hebben. Bedankt iigquote:Op zondag 30 november 2008 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat stond er toch op? Binnen 3 maanden.
Ik heb het 2 weken geleden opgestuurd. (50 ¤ ) Nog niks terug gehad.
Doet het gewoon...quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
xbox.com ligt eruit en marketplace
die sticker kun je er zo aftrekken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok dan. Wel minder ja, voeg dan de sticker bij ofzo. Dit is niks
.
Had hem al opgestuurd zoals je hierboven kan lezenquote:Op maandag 1 december 2008 00:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die sticker kun je er zo aftrekken.
ok, maar volgens mij heb je de sticker niet nodig? ik heb hem er enkel afgehaald omdat ik de doos wilde displayen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Had hem al opgestuurd zoals je hierboven kan lezenIs al een maand geleden vandaar de vraag
quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
xbox.com ligt eruit en marketplace
Dead Rising heb ik voor 40 euro voor je, niet classic.quote:Op zondag 30 november 2008 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet waar de volgende games nog te koop zijn, zonder classic hoesje
- Dirt
- Dead Rising
2 hele goede games die ik nog niet heb,
En net Strangehold gekocht op ebay
=D , goed om te horen .quote:
Die sticker had je juist wel nodig. Die moest je op het formulier plakken die je online moet invullen en uitprinten.quote:Op maandag 1 december 2008 00:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ok, maar volgens mij heb je de sticker niet nodig? ik heb hem er enkel afgehaald omdat ik de doos wilde displayen.
ok! had ik niet goed gelezen. ik dacht dat je alleen het serienummer moest invullen van je xbox.quote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die sticker had je juist wel nodig. Die moest je op het formulier plakken die je online moet invullen en uitprinten.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:28 schreef emokid het volgende:
LOL GEARS OF WAR SCHOENEN, fucking nerd.
Laten zitten als je nog garantie wil.... die code heb je nodig om bij microsoft aan te melden als er problemen zijn of voor online registeren enzo. Is je sticker gescheurd of kapot dan is je garantie volgens MS ook wegquote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef Swennus het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week ook de eigenaar van een 360 alleen heb ik een vraag.
Wat moet je met die "stickers" doen waarmee de hoes is verzegeld? met die code erop?
Om welke sticker gaat het nu precies? Gewoon de serienummer sticker achter op je xbox?quote:Op maandag 1 december 2008 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laten zitten als je nog garantie wil.... die code heb je nodig om bij microsoft aan te melden als er problemen zijn of voor online registeren enzo. Is je sticker gescheurd of kapot dan is je garantie volgens MS ook weg
Nee man, die honden zijn easy XPquote:Op zondag 30 november 2008 18:24 schreef KneusTeun het volgende:
tvp! en ik heb meer hekel aan honden (WaW) dan neushoorns.
Ik zal wel de classic kopen, en het cover printen ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dead Rising heb ik voor 40 euro voor je, niet classic.
linkquote:De Poolse rpg The Witcher verschijnt voor de Playstation 3 en de Xbox 360. De nieuwe versie is gebaseerd op de enhanced edition van het spel en zal als The Witcher: Rise of the White Wolf op de markt verschijnen.
De Red Studio van de Poolse uitgever CD Project gaat zijn eigen rpg The Witcher omzetten naar de Playstation 3 en de Xbox 360. De consoleversie krijgt een nieuw vechtsysteem, nieuwe animaties en modellen, en dynamische belichting. Bovendien zullen de vijanden agressiever zijn, krijgt het spel achievements en trophies, en worden de mogelijkheden van de Sixaxis-controller ondersteund. De nieuwe versie zal als The Witcher: Rise of the White Wolf op de markt gebracht worden, maar wanneer is nog niet bekend.
De oorspronkelijke versie van The Witcher verscheen in het najaar van 2007 al voor de pc. In oktober 2008 verscheen een enhanced edition, waarin de laadtijden van het spel aanzienlijk waren teruggebracht en waarin ook al de nodige veranderingen waren aangebracht aan de modellen en animaties in het spel. De game is gebaseerd op een gelijknamige serie boeken van de Poolse auteur Andrzej Sapkowski en is gemaakt met behulp van de Aurora Engine van Bioware, oorspronkelijk gemaakt voor Biowares Neverwinter Nights. Atari, de uitgeverij die het spel buiten Polen op de markt brengt, heeft nog niet bekendgemaakt of het ook de consoleversie op de markt zal gaan brengen. Atari-topman Phil Harrison doet echter op 2 december de plannen voor 2009 uit de doeken; verwacht wordt dat hij dan The Witcher: Rise of the White Wolf aan zal kondigen.
en dat is de pc versie , de ps3 en 360 versie zouder betere textures krijgen en effectenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:21 schreef outcast_within het volgende:
leuk dat bericht maar is het spel zelf goed?
Mooi, een goede RPG is nooit weg.quote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef DJ_ het volgende:
The Witcher: Rise of the White Wolf komt naar PS3 en X360
[..]
link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering wat een goed nieuwsquote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef DJ_ het volgende:
The Witcher: Rise of the White Wolf komt naar PS3 en X360
[..]
link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mist de charme van deel 1!quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Condemned 2 via marktplaats 17,50 waard?
Lijkt me wel een leuk spel
Aldus Major Nelsonquote:On the heels of the highly successful Black Friday sale for US Members, I am happy to announce the Marketplace ‘Holiday Deal Of The Week’ which will run through December.
The program kicks off tomorrow with a deal on the Halo 3 Legendary Map Pack. Originally priced at 600 points, it will go on sale tomorrow for 400 points for Gold Members in ALL Xbox LIVE regions. That is a savings of 33% (200 points.)
The special pricing will be available after 0900 PT for one week.
Here are some details around the program:
The special deal pricing is available for Gold Members only
Deal of week is a program for all Xbox LIVE regions.
I’ll announce a new deal on Monday, which will go on sale the following day for one week.
Je vermaakt te toch heel erg met Banjo Kazooiequote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu bij Banjoo Kazooie een MASSIVE TANK gemaakt lijkt meer een rijdende bunker met spike's er op en ei schieters
Ja, moet nog 'tt tjekke'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is Banjo 1 trouwens al uit op XBLA? Is die een beetje tof geworden
Ik dacht morgen pas?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is Banjo 1 trouwens al uit op XBLA? Is die een beetje tof geworden
quote:This week on Arcade: Original “Banjo-Kazooie”
The Original "Banjo-Kazooie" will be available on Xbox LIVE Arcade this Wednesday for 1200 points.
linkquote:a sketch from 1697 bears an ink illustration that includes two objects that eerily look like Xbox 360 logos floating through the sky. We knew Microsoft loved long-term marketing, but this is ridiculous. The spherical shapes look like normal circles, but it's the wrapped cross in the middle that just begs you to reach out and use it to boot up your system.
The image was found in a 1997 documentary called Area 51: Alien Interview. The film states that on November 4th, 1697, residents of Hamburg, Germany witnessed "two glowing wheels" in the sky. Proof of alien visitors or just proof that Microsoft enjoys extensive brand testing? Who knows, but remember that just five years prior in 1692 the Salem witch trials began, so it wasn't exactly the most non-paranoid century in history.
quote:NXE sloopt je Xbox
What de vuck!? Microsoft hard- en/of software die niet naar behoren werkt? Dat is echt voor het eerst dat we daar iets over horen. Ok kinders, dat is wat we noemen sarcasme. De 360 staat er natuurlijk bekend om wel eens moeilijk te doen. De red ring of death heeft niet voor niets zijn eigen wikipedia pagina. Buiten de bekende rooie ring blijkt nu echter dat de New Xbox Experience ook voor grote problemen kan zorgen. Volgens verschillende internetbronnen zouden sommige Xbox bezitters na gebruik van de nieuwe interface namelijk plotseling al hun geluid missen. Een probleem wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door problemen met het verbinden van de audio-component binnen een HDMI verbinding. Het probleem komt dus ook alleen voor bij mensen die hun console met een HDMI kabel hebben aangesloten. Microsoft heeft het probleem inmiddels erkend, maar of er een binnenkort een ptach voor komt blijft nog onduidelijk. Typisch!
welke kleuter heeft dat geschrevenquote:
http://www.gamert.nl/nieuws/nxe_sloopt_je_xbox.htmlquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]
welke kleuter heeft dat geschreven
Maar het is wel een slordige bug, zal binnenkort wel een definitieve oplossing voor komen
logischquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.gamert.nl/nieuws/nxe_sloopt_je_xbox.html
Die shit is geniaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je vermaakt te toch heel erg met Banjo Kazooie
quote:Even over je leuke posts
Tue 2 December 2008 20:09u door RacerDKB
Kanker nou eens op met je gezeik over spellen kopen.
Altijd van die quasi-grappige reacties op mij, als het over games gaat.
Wat maakt jou het nou weer uit dat ik geen spellen koop maar ze download? Huillie.
Hij is gekrenkt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
Hmm, de waarheid is hard voor sommige warez-hoeren blijkbaar;
[..]
Stoer dat je dat post in het 360 topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
Hmm, de waarheid is hard voor sommige warez-hoeren blijkbaar;
[..]
Ik heb niets laten verwijderen, en geen TR gedaan. Misschien een moderator die het offtopic vond.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef PP. het volgende:
En blijkbaar heeft ie ook m'n post in REV ( Guitar Hero: World Tour ) laten verwijderen. Ik vond het nogal hypocriet van 'm dat ie mensen aanraadt een bepaald spel te kopen.
Toffe screen DJ_quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Only fags get along.
nigga plzquote:
http://kotaku.com/5100879(...)-war-iii-uncharted-2quote:Premieres LIVE Sunday, December 14 At 9:00 PM ET
New York, NY, December 2, 2008 – On Sunday, December 14th, the future is in play when Jack Black, one of the entertainment industry’s most versatile and talented stars, takes viewers on a trip to gamer heaven as host of Spike TV’s 2008 “Video Game Awards.” Recognizing outstanding artistic and technical achievement in the gaming industry, plus premiering first-looks at the hottest games of 2009 and beyond, the 2008 “VGAs” debuts LIVE and in HIGH-DEFINITION on Sunday, December 14 (9:00-11:00 PM, ET/tape delay on west coast) from Sony Picture Studios in Culver City, CA.
In emceeing the night’s festivities, Black will be capping a 2008 which saw him star in two Hollywood blockbusters, “Tropic Thunder” and “Kung Fu Panda” that grossed over $800 million worldwide combined. Also, he will star opposite Michael Cera in director Harold Ramis’ June 2009 release of “The Year One.”
“Jack is a huge gamer and a former performer and winner on the ‘VGAs’ having taken home Best Performance By A Human – Male in 2005,” said Casey Patterson, Spike TV’s senior vice president, event production and talent development. “We’re thrilled to have him as our host. With a record 10 world premieres including Brütal Legend starring Jack, it will be a big night and wild ride!”
In addition to the world premiere of Brütal Legend gameplay from designer Tim Schafer (Grim Fandango and Psychonauts) and Double Fine Productions, the 2008 “VGAs” will be stacked with an unprecedented number of wall-to-wall world exclusives. Games scheduled to make their global debut include the first look at the gameplay of the PlayStation 3™ exclusive God of War III, Uncharted 2, EA’s Sports Fight Night Round 4, Mafia II, Terminator Salvation, Watchmen: The End is Nigh, a special announcement regarding Gears of War 2 and more blockbuster surprises set to be revealed shortly.
At the show, legendary game designer Will Wright will receive the first-ever Gamer God award for his achievements in the gaming industry. Other industry luminaries set to attend include Game of the Year-nominees Hideo Kojima (designer, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots), Cliff Bleszinski (design director, Gears of War 2), Todd Howard (executive producer, Fallout 3), Alex Evans (co-founder, Media Molecule, creators of LittleBigPlanet), Rockstar Games and more names soon to be announced.
The official sponsors of Spike TV’s 2008 “Video Game Awards” are Burger King®, GameStop™, Gillette®, Energizer®, Mountain Dew, Stride® Gum, U.S. Army and Verizon Wireless.
quote:nieuws
NXE sloopt je Xbox
xbox_avatar_b.jpgWhat de vuck!? Microsoft hard- en/of software die niet naar behoren werkt? Dat is echt voor het eerst dat we daar iets over horen. Ok kinders, dat is wat we noemen sarcasme. De 360 staat er natuurlijk bekend om wel eens moeilijk te doen. De red ring of death heeft niet voor niets zijn eigen wikipedia pagina. Buiten de bekende rooie ring blijkt nu echter dat de New Xbox Experience ook voor grote problemen kan zorgen. Volgens verschillende internetbronnen zouden sommige Xbox bezitters na gebruik van de nieuwe interface namelijk plotseling al hun geluid missen. Een probleem wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door problemen met het verbinden van de audio-component binnen een HDMI verbinding. Het probleem komt dus ook alleen voor bij mensen die hun console met een HDMI kabel hebben aangesloten. Microsoft heeft het probleem inmiddels erkend, maar of er een binnenkort een ptach voor komt blijft nog onduidelijk. Typisch!
Probeer het via de marketplace in je webbrowser, daar kun je hem wel downen.quote:
Is online,.... en fucking geweldigquote:
HD graphics,... iets verbeterde textures. N64 waas is weg. Platform kwaliteit behouden. Gewoon geweldigquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef emokid het volgende:
Is er iets aan veranderd, grafisch of is er iets bijgekomen?
waar zie jij screenshots ?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:57 schreef ach het volgende:
Waarom posten jullie altijd screenshots in dit topic zonder te zeggen welk spel het is? Lekker nutteloos dan.
Ik schrok ook van die stemmetjes bij Nuts & Bolts en die is 10 jaar nieuwerquote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Banjo Kazooie op XBLA is gaaf! Ik schrok even van de uh uh uh ie ie ie oh oh oh stemmetjes, maar eenmaal begonnen was het geweldigPlatforming
DJ ik vind die ouwe ook tof hoor begrijp me niet verkeerd maar Nuts & Bolts is ook een erg tof spel en het is zonde om hem niet te te spelen omdat het geen echte platformer is! Want het is wel gewoon een tof spel!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:21 schreef DJ_ het volgende:
nu met banjo kazooie op xbla , kan aquilla eindelijk zien hoe dom moertjes en boutjes is vergeleken met de epic greatnes van de oude banjo games
De meesten onder ons hadden toch liever een goede platformer gehad. Is gewoon een gemis op 360. Rare zal dat nu in de verkoopcijfers gaan merken. Vind het dapper dat ze wat anders proberen,... maar het is niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ ik vind die ouwe ook tof hoor begrijp me niet verkeerd maar Nuts & Bolts is ook een erg tof spel en het is zonde om hem niet te te spelen omdat het geen echte platformer is! Want het is wel gewoon een tof spel!
Tof, maar is ie dan ook al in nederland? Dat je zo niet toch weer opgescheept zit met een ouwe muk bak.....quote:Op woensdag 3 december 2008 14:33 schreef Reintji het volgende:
Jasper 360's
Ook nieuw dus een groter intern geheugen voor oa. je savegames & 150W.
Dat vind ik ook vaak jammer ja. Vooral omdat een aantal niet nader te noemen users hier dagelijks post lijkt het soms wel een vriendentopic en dan gaat er eentje een screenshot posten zonder erbij te zetten wat het is, en dan komt er daarna iemand die het quote en er eenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:57 schreef ach het volgende:
Waarom posten jullie altijd screenshots in dit topic zonder te zeggen welk spel het is? Lekker nutteloos dan.
Je moet juist wel namen noemenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak jammer ja. Vooral omdat een aantal niet nader te noemen users hier dagelijks post lijkt het soms wel een vriendentopic en dan gaat er eentje een screenshot posten zonder erbij te zetten wat het is
Hehequote:
Volgens mij versturen zij uit de UK. Ik heb er weleens iets gekocht en toen kwam 1 game na een week en de ander na ongeveer 11 dagen. Dat viel me best tegen, maar in principe was ik wel tevreden.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:58 schreef -SG- het volgende:
Even een vraagje, als ik iets op play.com bestel. Waar moet ik op letten? En hoelang duurt het voordat ik het in huis heb (ik neem aan dat het verscheept wordt? of komt het niet uit amerika?)?
Deze game gaat zo mooi zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
The Witcher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ook geen gekloot met regio's e.d.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Volgens mij versturen zij uit de UK. Ik heb er weleens iets gekocht en toen kwam 1 game na een week en de ander na ongeveer 11 dagen. Dat viel me best tegen, maar in principe was ik wel tevreden.
Over het algemeen geen probleem, maar mijn Gears of War 2 is nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:58 schreef -SG- het volgende:
Even een vraagje, als ik iets op play.com bestel. Waar moet ik op letten? En hoelang duurt het voordat ik het in huis heb (ik neem aan dat het verscheept wordt? of komt het niet uit amerika?)?
De standaard besturing idd niet nee. Maar de voice-besturing van EndWar werkt verrassend goedquote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net even de demo van Red Alert 3 voor de 360 gespeeld en ik moet zeggen dat RTS NIET werkt op een console. Verder vind ik het gebruik van robots enzo niet echt passen bij Red Alert.
Maar geen memory card meer dus? Waar ook nog eens 40mb van wordt gejat voor interne dingen, en waar nxe ook nog op moet. En dus niet los mee te vervoeren... Wat een onzin.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:33 schreef Reintji het volgende:
Jasper 360's
Ook nieuw dus een groter intern geheugen voor oa. je savegames & 150W.
Die ken ik niet, maar dan nog lijkt het me lastig. Vroeger toen ik RA op de PC speelde had ik onder de knoppen 1 - 10 allemaal groepen zitten welke ik zo snel kon selecteren en opdrachten kon geven. Op een console gaat dat niet...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De standaard besturing idd niet nee. Maar de voice-besturing van EndWar werkt verrassend goed
Mijn memorycard zit standaard in mn rugzakquote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef Reintji het volgende:
Nee, maar je staat vrij om bij je nieuwe jasper 360 Arcade een losse memory unit te kopen. Waarschijnlijk bedacht microsoft dat er erg weinig mensen zijn die op stap gaan met alleen een profiel op een memorycard. Ruimtewinst voor voor HDD bezitters is natuurlijk nihil. Het flashgeheugen zal natuurlijk wel sneller zijn, komt de prestaties van NXE ook weer ten goede dan.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Wessiej het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Misschien krijg je wel een nieuwequote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Wessiej het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Wessiej het volgende:
En het gebeurde tijdens Smackdown vs Raw 09
Wanneer verzonden.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een nieuweik had mijne afgelopen zaterdag terug
productie datum:
10-10-2008Met een net briefje erbij dat het te druk wat om het te repareren en daarom deze gestuurd
Jij hebt altijd mazzelquote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
productie datum:
10-10-2008Met een net briefje erbij dat het te druk wat om het te repareren en daarom deze gestuurd
Ja, dat heet alleen Final Fantasy XI.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef fotostarter het volgende:
PS3 krijgt binnenkort HOME, net zoiets als second life.
Is er zoiets ook al voor de xbox bekend? Lijkt me wel geinig.
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef fotostarter het volgende:
PS3 krijgt binnenkort HOME, net zoiets als second life.
Is er zoiets ook al voor de xbox bekend? Lijkt me wel geinig.
Denk idd ook dat dat tot de 31ste telt!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef SpaReine het volgende:
Even een vraagje over die Cashback actie van Microsoft. De actie duurt tot 31 dec. maar als je nou op 31 dec. oid je xbox haalt, heb je dan nog steeds recht op die cashback? Volgens mij wel want in die voorwaarden staat binnen 4 weken na aankoop, dus koop je hem op 30 dec. dan mag het tot eind jan. Maar weet het niet zeker. Iemand wel?
Had ik ook. Oude van 2005 opgestuurd, eentje met productiedatum 10-2008 teruggehad. Paar weken terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
productie datum:
ja,klopt.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef SpaReine het volgende:
Even een vraagje over die Cashback actie van Microsoft. De actie duurt tot 31 dec. maar als je nou op 31 dec. oid je xbox haalt, heb je dan nog steeds recht op die cashback? Volgens mij wel want in die voorwaarden staat binnen 4 weken na aankoop, dus koop je hem op 30 dec. dan mag het tot eind jan. Maar weet het niet zeker. Iemand wel?
Even bellen met MS dan maar.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:05 schreef ach het volgende:
Ik heb nog steeds mijn cash niet backIn oktober opgestuurd.
quote:Additionally, Activision Blizzard acknowledged the “Call of Duty” series will move forward yet again with “Call of Duty: Modern Warfare 2″ coming this fall. No details on the game were released.
Alleen zonde dat die dialogen zo snel gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is Banjoo Kazooie N&B toch geniaal eigenlijk!![]()
![]()
Sommige opdrachten lijken echt gods onmogelijk! Totdat je wat gaat sleuten aan je auto en ineens met een idee komt en dat bouwt en dan werkt het ook nog goed ook
Dat is bijna standaard procedure.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
productie datum:
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:19 schreef DJ_ het volgende:
fable 2 DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo kreeg je die mailquote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef DarkShine het volgende:
Kreeg eergisteren een mail van Microsoft een mail voor 5 gratis XBLA games inclusief 5 redeemcodes.
Zuma heb ik echter al. Iemand een redeemcode voor een andere XBLA game over? Ruilen we ze ff.
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:19 schreef DJ_ het volgende:
fable 2 DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is wel eens irritant maja wat ze zeggen is toch nooit van belangquote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alleen zonde dat die dialogen zo snel gaan.
Iedereen praat zo krakkemikkig dat ik soms zinnen 2 x opnieuw moet lezen.
Een optie, zoals in elk ander spel, dat je zelf de volgende zin wilt lezen had echt niet overbodig geweest.
Als je in je menu bent gewoon de onderste pakken ''welcome'' en dan doorbladeren totdat je er bent!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had gisteren een HD ready tv gehaald, omg wat een verschil
Weet er iemand toevallig of je demofilmpje van NXE nog een keer kan kijken en hoe?
Omdat ik me weer had aangemeld voor Gold.quote:
ehh in december , maar waneer was nog niet aangekondigd volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2008 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet ik hebben. Wanneer kunnen we die downloaden
Okequote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat ik me weer had aangemeld voor Gold.
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat is wel eens irritant maja wat ze zeggen is toch nooit van belangHeb jij het spel al uitgespeeld?
Speel je hem in het Nederlands?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.
Je ziet soms echt vage zinnen, nee nog niet uitgespeeld...ben wel van plan om jou in te halen
Wil ik ook inderdaad? Welke games allemaal trouwens?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom krijgt bijna iedereens steeds redeem codes bij upgrade naar Live Goldheb vorige maand geupgrade en kreeg helemaal niks
De dialogen zijn Nederlands, in principe stoor ik mij daar niet aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Speel je hem in het Nederlands?Je kan hem in het engels spelen he!
Btw ook de Banjo Kazooie Arcade Trial gedownload. Dit was leuk een aantal jaren geleden.. maar nu is het gewoon gedateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Assault Heroes;quote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke games allemaal trouwens?
Oh die heb ik allemaal toch alquote:Op donderdag 4 december 2008 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
1) Assault Heroes;
2)Bomberman;
3)Marble Blast;
4)Sonic the Hedgehog;
5)Zuma.
Maar Zuma had ik dus al, die redeemcode heb ik dan ook nog eventueel te ruil...
quote:
Je moet eerst even een weekje updaten nadat je abo is afgelopen. Dan krijg je zo'n maak-me-gek mailtje van Microsoft en moet je je account weer binnen een week upgraden...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom krijgt bijna iedereens steeds redeem codes bij upgrade naar Live Goldheb vorige maand geupgrade en kreeg helemaal niks
Ik heb WaW nog geen eens gekocht. Vond de Beta maar niks. Beetje uitgemolken die WOII. Laat Modern warfare 2 maar komen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
want Waw vind ik nie zo heel tof, speel nog steeds meer 4
Nee? Want dat is gratis.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je met Live silver ook updaten?
12equote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh in december , maar waneer was nog niet aangekondigd volgens mij
Heb je uberhaupt iets aan silver?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef Wessiej het volgende:
Nee? Want dat is gratis.
Mits je bedoel silver --> Gold.
Ja, je kan demo's downloaden, sowieso kan je op de marketplace, dat is al voldoende.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt iets aan silver?
Ja dat kan.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar kun je dan wel of niet updates voor je games downloaden?
Alle demos en trailers downloaden, en xbla games (maar die kosten sowieso geld)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef THEFXR het volgende:
ALs je geen Live hebt, wat zijn dan de mogelijkheden online? alleen de NXE downloaden en thats it?
demo's downloaden, friends bekijken, achievements vergelijken, patches downloaden (week later), DLC kopenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef THEFXR het volgende:
ALs je geen Live hebt, wat zijn dan de mogelijkheden online? alleen de NXE downloaden en thats it?
quote:Xbox LIVE 'Friendship is Free' program
This month, Xbox LIVE kicks off the Friendship is Free program. Over the course of this month, multiplayer will be available for all Xbox LIVE members for eight Xbox LIVE Arcade games. The Xbox LIVE Arcade team will open up the multiplayer functionality for A Kingdom for Keflings, Aegis Wing, Bomberman Live, Hardwood Hearts, Hardwood Spades, UNO, Small Arms and Super Street Fighter II Turbo HD Remix. So round up your silver friends and get some free play on.
Major Nelsonquote:The winter collection is now available for your avatar
The next time you sign in to Xbox LIVE, be sure to check out the new winter items just released for your avatar. All of the items are completely free, so try them all on for JUST the right look.
Tip: It is easy to tell what is new when you are in the avatar editor, just look for the gold star. Any item of clothing with a gold star is new since your last sign in.
Mee eens isquote:
In amerika staat die game al op ebayquote:Op donderdag 4 december 2008 19:04 schreef Wessiej het volgende:
Stoked heeft een datum! 20 Januari
Lijkt mij een heerlijk spel.
Maar die is nog niet uit, is een pre-order.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In amerika staat die game al op ebay
Ik speel hem idd in het Engelsquote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.
Je ziet soms echt vage zinnen, nee nog niet uitgespeeld...ben wel van plan om jou in te halen
Dead Risingquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:46 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn leuke budget games die ik kan vragen voor kerstmis??
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
O M G Metal Gear Solid naar de Xbox 360![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, al vond ik ze altijd wel mooi om te kijken als iemand speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hele genre, sluipen, killen boeit me niet.
Gewoon raggen en knallen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef lennartb.nl het volgende:
mgsdoei enige reden om een ps3 te kopen
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mijquote:
naja god of war 3 dan ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen enorm final fantasy fan, en 13 is genoeg voor mij
Dat verveelt na een half uur ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
De enige reden om een PS3 te halen is dat spel met die olifanten die over die brug moeten!
Dan zie ik geen enkele reden meerquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat verveelt na een half uur ook.
laat ze de prijs ook maar eens verlagenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef Rossdale het volgende:
De enige reden waarom ik op dit moment een PS3 zou kopen is voor de blu-ray ondersteuning. Qua games mis ik niet echt iets wat ik echt persée nog eens wil spelen. Maar misschien komt dat nog, ik ben erg benieuwd naar Heavy Rain iig
quote:
zou de wii alleen voor zelda halenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Uncharted 2, en Killzone 2, en Heavy Rain en inFamous en... Kortom: PS360 FTW.Nintendo Wii
Ik heb de Wii voor Zelda gehaald en het was het waard. Ook Mario Galaxy en Metroid Prime Corruption zijn OK. Maar dan houd het voor mij op. Ik wil ook een next-gen Zelda,... geen Gamecube versie met Wii controls. Daarom bewaar ik de Wii,.......... voor ooitquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou de wii alleen voor zelda halen, maar ik wil verdomme een HD zelda met surround , het liefst dolby true HD natuurlijk maar dan moet je weer blu-ray hebbe
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo Nintendo wat hebben jullie voor het 4e kwartaal alleemaal in petto?
Euh.........Animal Crossing!!
ja dat zijn deze figurenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopen
Die van mij is de deur uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen die Wii's massaal kopen
ik heb zelda maar op de cube gekocht , om nu een wii aan te schaffen voor alleen zelda als die ook op de cube isquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Mn huisgenoot vroeger had er 1 op de release, zelda uitgespeeld en daarna kon hij weer de deur uit
Misschien krijg je er wel een game ofzo bij. Ik kreeg een wireless headset toen ik mn xbox weer kapot terugkreegquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Omg, hij doet het nu weer.
Hopelijk herhaalt het zich niet.
Dat zou dan de 3e keer zijn, krijg je hem dan sneller terug?
Ik zelf vind het spel goed, 4 grote bergen en het alleen al naar beneden crossen is al gaaf, omdat er best nog veel te doen is, zijn veel leuke spots te ontdekkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:39 schreef Niek. het volgende:
Iemand die Shaun White heeft en wil vertellen of het goed is? (ik weet het, stoked komt er aan maar ik ben nog niet dolenthusiast, het camera standpunt in die laatste trailer vind ik echt bagger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |