Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Almaquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister nog bij BOL.COM F.E.A.R voor 11 euro gekocht. Nog nooit gespeeld. Maar lijkt me wel erg leuk.
Veel te eentoning idd en het verhaal viel ook wel mee! Een van de weinige games die ik niet heb uitgespeeld!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Alma
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Verhaal wordt op het einde pas duidelijk uitgelegd pik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
Veel te eentoning idd en het verhaal viel ook wel mee! Een van de weinige games die ik niet heb uitgespeeld!
Nou en? Verhaal moet de hele tijd goed zijn! Maar nu ben je 3 kwart van de game bezig om achter die gast aan te lopen! De shoot outs zijn zeker vet maar voor de rest was het gewoon veel te eentoning!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verhaal wordt op het einde pas duidelijk uitgelegd pik.
The Club vond ik 3 keer niks, wat een schijtgame.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister nog bij BOL.COM F.E.A.R voor 11 euro gekocht. Nog nooit gespeeld. Maar lijkt me wel erg leuk.
Gisteravond nog eens de demo van The Club gespeeld. Dat spel is echt fucking mooi. 1 van de mooiste in 2008.
En het speelt leuk, als een Jack Bauer invallen
Heb F.E.A.R. 2 al gespeeld, lijkt veel op het eerste deel imo, maar dan wat spannender. Al moet ik wel zeggen dat ik het eerste deel niet heel bijzonder ofzo vond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed. De levels zijn een beetje eentonig (warenhuizen, kantoren, riolen) maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het verhaal en de gameplay. Alma
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Dat is zo'n game die je heel ff weer speelt en dan weer weg legtquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
The Club vond ik 3 keer niks, wat een schijtgame.
Die krijg ik volgende week! En dan ga ik hem spelen tijdens de kerstvakantiequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo iedereen!
Bijna Fable 2 uitgespeeld
Mmmm,... 11 euro is zeker niet duur. Wilde hem altijd al eens spelen. Beloond door Eurogamer met een 9 toen dacht ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgend jaar F.E.A.R. 2
Hoezo het is toch ook nerd ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen die anderen een nerd noemen over het internet
am cry
Das waar. Ben met de kerstvakantie in Oosterijk dus dan kan ik niet gamenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die krijg ik volgende week! En dan ga ik hem spelen tijdens de kerstvakantie![]()
Echt zo'n kerstgame is het
Dat je zo druk maakt om wat AQuila post, die jongen doet nu eenmaal dit soort dingen. Hij vindt het grappig als andere mensen problemen hebben. Er op reageren heeft dus geen zin, dan doe je precies dat wat hij wil. Hij houdt er namelijk ook van om mensen kwaad te zien wordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:51 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Hoezo het is toch ook nerd ?
Ik vind het stom als iemand een serieuse vraag stelt aan mensen waarvan hij of zij denkt dat ze het antwoord kan krijgen.
En hij of zij baalt er duidelijk van dat haar kado het niet goed doet, En daar gaat hij daarom zitten lachen.![]()
Nou stoer hoor.
Ja klopt, even een kwartiertje en dan weer wegleggen, alleen heb ik dat 2 dagen vol gehouden en daarna meteen verkocht. Niks voor mij.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is zo'n game die je heel ff weer speelt en dan weer weg legt
Tenminste zo kijk ik er tegenaan.
Hij ligt er nu wel weer een aantal maanden onaangeraakt
op ebay zijn die dingen 5 euroquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef RacerDKB het volgende:
[TK] Xbox 360 Universal Media Remote (nieuw)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Banjoo Kazooie gekocht![]()
En 2100 puntjes er weer bij
Het is beter dan de demo! Maar heb nu ook nog niets gebouwd!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:42 schreef DJ_ het volgende:
[..], ik snap nog steeds niet hoe jij je zo kan vermaken met dat spel
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die actiesticker is gewoon die rode sticker op de doos toch? Die groter is dan het aangegeven rondje op het formulier en die meer dan goed op de doos vastgeplakt zit?
Ik word er niet kwaad om ik vind het alleen zo laagquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat je zo druk maakt om wat AQuila post, die jongen doet nu eenmaal dit soort dingen. Hij vindt het grappig als andere mensen problemen hebben. Er op reageren heeft dus geen zin, dan doe je precies dat wat hij wil. Hij houdt er namelijk ook van om mensen kwaad te zien wordenIs bij mij helaas ook gelukt.
Jammer maar helaas. Gewoon negeren die handel. Echt veel zinnigs mis je dan toch niet
Wie gaat er dan ook door met zoeken nadat je ze hebt gevondenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:10 schreef Fugie het volgende:
jeuh, eindelijke gta IV op 100%
ik had 5 pigeons gemist blijkbaar, ik heel die map nog een keer af, zijn het de laatste vijf die ik controleer
Las vanochtend in de krant dat er een medewerker van de Wall Mart is doodgetrapt toen de winkel is open gegaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
http://www.wavw.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=244038&article=4651903
Mensen vechten om de laatste 360 (black friday in de US)
dat las ik ook, dat is dan weer minder grappig...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Las vanochtend in de krant dat er een medewerker van de Wall Mart is doodgetrapt toen de winkel is open gegaan[ afbeelding ]
Is toch triest dat mensen zo erg focussen om 30 dollar minder uit te geven dat er iemand aan moet overlijdenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
dat las ik ook, dat is dan weer minder grappig...
Het is behoorlijk triestquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is toch triest dat mensen zo erg focussen om 30 dollar minder uit te geven dat er iemand aan moet overlijden
Amerikanen in dit geval, om Cyberia te quoten ''''
Het is vetquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:36 schreef Scarface2004 het volgende:
En akwiela...Nuts & Bolts...is het wat?
Er is ook zo filmpje uit nederland toen met de wii, media markt utrecht dacht ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
http://www.wavw.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=244038&article=4651903
Mensen vechten om de laatste 360 (black friday in de US)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |