Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat is wel eens irritant maja wat ze zeggen is toch nooit van belangHeb jij het spel al uitgespeeld?
Speel je hem in het Nederlands?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Beer krat brengen. Wat in deze? Mumbo er blij.
Je ziet soms echt vage zinnen, nee nog niet uitgespeeld...ben wel van plan om jou in te halen
Wil ik ook inderdaad? Welke games allemaal trouwens?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom krijgt bijna iedereens steeds redeem codes bij upgrade naar Live Goldheb vorige maand geupgrade en kreeg helemaal niks
De dialogen zijn Nederlands, in principe stoor ik mij daar niet aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Speel je hem in het Nederlands?Je kan hem in het engels spelen he!
Btw ook de Banjo Kazooie Arcade Trial gedownload. Dit was leuk een aantal jaren geleden.. maar nu is het gewoon gedateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Assault Heroes;quote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke games allemaal trouwens?
Oh die heb ik allemaal toch alquote:Op donderdag 4 december 2008 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
1) Assault Heroes;
2)Bomberman;
3)Marble Blast;
4)Sonic the Hedgehog;
5)Zuma.
Maar Zuma had ik dus al, die redeemcode heb ik dan ook nog eventueel te ruil...
quote:
Je moet eerst even een weekje updaten nadat je abo is afgelopen. Dan krijg je zo'n maak-me-gek mailtje van Microsoft en moet je je account weer binnen een week upgraden...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom krijgt bijna iedereens steeds redeem codes bij upgrade naar Live Goldheb vorige maand geupgrade en kreeg helemaal niks
Ik heb WaW nog geen eens gekocht. Vond de Beta maar niks. Beetje uitgemolken die WOII. Laat Modern warfare 2 maar komen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
want Waw vind ik nie zo heel tof, speel nog steeds meer 4
Nee? Want dat is gratis.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je met Live silver ook updaten?
12equote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh in december , maar waneer was nog niet aangekondigd volgens mij
Heb je uberhaupt iets aan silver?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef Wessiej het volgende:
Nee? Want dat is gratis.
Mits je bedoel silver --> Gold.
Ja, je kan demo's downloaden, sowieso kan je op de marketplace, dat is al voldoende.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt iets aan silver?
Ja dat kan.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar kun je dan wel of niet updates voor je games downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |