quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Remlof
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, nou ja ik denk blijkbaar iets anders. Ik heb ook meisjes als gewone vriendinnen, maar heb er ook met zo'n 15 gezoend. En ik ben niet eens echt knap ofzoBlijkbaar andere manier van denken
Mja nou ja, bij mij moet het serieus zijn zeg maar, ik ga niet zomaar met iemand lopen zoenen of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maagd.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Men.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja nou ja, bij mij moet het serieus zijn zeg maar, ik ga niet zomaar met iemand lopen zoenen of zo
[..]
Maagd.
Hm ik ook niet. maar soms gebeurt het zomaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja nou ja, bij mij moet het serieus zijn zeg maar, ik ga niet zomaar met iemand lopen zoenen of zo
[..]
Maagd.
Poll: Hoelang nog voordat Paaskonijn weer een ban heeftquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Hoelang nog voordat Paaskonijn weer een ban heeft?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Poll: Hoelang nog voordat Paaskonijn weer een ban heeftNiet lang +/- 1 week +/- 1 maand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
PKban= -12A2 + 18B + 30quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Hoelang nog voordat Paaskonijn weer een ban heeft?
Haha ja hoor!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nu weer iets meer baas?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
PKban= -12A2 + 18B + 30
A= aantal uren aanwezigheid Remlof
B= Remlofs humeur op een schaal van 1 tot 10.
Stiekem gepwnd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
Oja ik post geen jailbait meer, daar remlof en consorten dat blijkbaar niet kunnen waarderen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
Oja ik post geen jailbait meer, daar remlof en consorten dat blijkbaar niet kunnen waarderen.
Zwarte dag in het bestaan van de SC.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
Nice, als ik dat eens uitreken op de gemiddelde waarden duurt het net geen week.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
PKban= -12A2 + 18B + 30
A= aantal uren aanwezigheid Remlof
B= Remlofs humeur op een schaal van 1 tot 10.
Inderdaad. Geen Hayden meer, geen jailbait meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zwarte dag in het bestaan van de SC.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik nomineer dit topic tot topic met slechtste TT.
hihiquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice, als ik dat eens uitreken op de gemiddelde waarden duurt het net geen week.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:De meet vindt dus in ons aller Amsterdam plaats.
Hij zal gaan plaatsvinden op vrijdag 28 November
Inderdaad. D'r staat niet eens een nummer in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen Hayden meer, geen jailbait meer
Waarom moet er eigenlijk een nummer in staan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. D'r staat niet eens een nummer in.Zal remlof leuk vinden.
Seconded.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Dan weet weet je welk nummer het is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom moet er eigenlijk een nummer in staan?
We hadden op ons hoogtepunt moeten stoppen. bij #500...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het hoogtepunt zat ver onder deel 180.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hadden op ons hoogtepunt moeten stoppen. bij #500...
ohquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het hoogtepunt zat ver onder deel 180.
jamaar, jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan weet weet je welk nummer het is.
PM het ons dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ie met z'n phone geen linkjes kan copy/pasten en dan het nummer in een note zet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, jamaar
Wat istresseert Remlof dat?
quote:
IK HAD DE FIPO MENquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Emimich het volgende:
Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :r deel 2
TE BAAS VOOR DE MEET!!!1!1!1!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Broekpaling het volgende:
IK HAD DE FIPO MEN
Hihi.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Waarschijnlijk pakt Jos als enige op de meet een chick!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Waarschijnlijk pakt Jos als enige op de meet een chick!
Ik kijk altijd een filmpje tijdens het fokken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
inderdaad, wat een stilte. Ik ga zo maar eens stoppen denk ik. ff een filmpje kijken of zo.
woarmeujnie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, je kan er niet mee omgaan.
Link enzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Heb je het topic in R&P wel eens gelezen? Er speelde wel meerdere dingen dan usertjes die hem zaten te pesten.
en jij bent?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Kenkah man, hoeveel SC Topics wordt er wel niet doorheen gejaagd?
Next please.
Jaloezie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:01 schreef Silentalarm het volgende:
en zit niet zo je postcount op te krikken.
200 delen terug soms 10 op een dag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Kenkah man, hoeveel SC Topics wordt er wel niet doorheen gejaagd?
Next please.
Iemand moest het doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
je postcount opkrikken is trouwens echt kansloos.
O.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, ik zit alleen maar hardcore te f5en op fok.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De laatste tijd is het een stuk minder, op een goede dag misschien 7. Maar dat komt door al die bansquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
200 delen terug soms 10 op een dag.
Vader heeft kanker, ik heb moeite met de emoties.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tjoah..quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De laatste tijd is het een stuk minder, op een goede dag misschien 7. Maar dat komt door al die bans
O.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga denk ik trouwens over 10 minuten.
Wie ben jij eigk?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké blijkt dus dat ik de onderste steen moet renoveren.Ik hou het allemaal niet meer bij
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef padlarf het volgende:
Boh gek, mn UI is weg uit de OP![]()
Oh well
Niemand. Tijdje onder de zoden gelegen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie ben jij eigk?
Ja, CantFazeMe, HAHAHAHAHA
Misschien was je wel te dagdag achtigquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef padlarf het volgende:
Boh gek, mn UI is weg uit de OP![]()
Oh well
Wat? Moet ik dan gaan rellen, omdat mijn UI weg is, terwijl hij daar eigenlijk niet eens thuis hoorde?quote:
Ik hou jou niet bij, ik vat je niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké blijkt dus dat ik de onderste steen moet renoveren.Ik hou het allemaal niet meer bij
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trek in een męnnus groot stuk vlees uit een restaurant.Is al zeker 3 maanden terug dat ik uit eten ben geweest.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat? Moet ik dan gaan rellen, omdat mijn UI weg is, terwijl hij daar eigenlijk niet eens thuis hoorde?
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou jou niet bij, ik vat je niet.
Autist?
Ik ga maar eens een vriendin bellen of ze een keertje weer uit eten wilt.quote:
Ik begin goddank nu een beetje op te knappen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:11 schreef Silentalarm het volgende:
Morgen moet ik echt niet meer verkouden zijn, dan is
1. het pleepapier ook op
2. is het kut
3. Slecht voor me hossel skills
4. slecht voor me humeur
5. slecht voor het wakkerblijven, ik wordt er moe van.
NEUKEN!?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een vriendin bellen of ze een keertje weer uit eten wilt.
Kunstmatig ingesteld, knap hé?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, eindelijk een reactie die ik snap!
Nu snap ik je weer niet. Jij bent vaage shizzle faka.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kunstmatig ingesteld, knap hé?
Wie anders?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:13 schreef Silentalarm het volgende:
Padlarf, had jij je ui eigenlijk zelf in de OP gezet?
Klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Slechte zaak, het kan een post maken of kraken.
Hm, is die ook lekker?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
En haar vriendin heeft męnnus grote tieten.
O ja, dat topic had ik al gelezen. Mijn punt was meer dat als zijn moderatorschap zo positief en fijn was geweest hij waarschijnlijk niet gestopt zou zijn. Als je al die posts van hem in R&P leest dan snap je niet hoe ze hem ooit mod hebben kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Vader heeft kanker, ik heb moeite met de emoties.
hehequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik reed vandaag bijna een scooterjostie dood. Maar m'n instructeur trapte op de rem.
Ik denk gewoon een combinatie van dat alles.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
O ja, dat topic had ik al gelezen. Mijn punt was meer dat als zijn moderatorschap zo positief en fijn was geweest hij waarschijnlijk niet gestopt zou zijn. Als je al die posts van hem in R&P leest dan snap je niet hoe ze hem ooit mod hebben kunnen maken.
Hier is wel genoeg over gezegd, willen jullie deze discussie in SC staken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
O ja, dat topic had ik al gelezen. Mijn punt was meer dat als zijn moderatorschap zo positief en fijn was geweest hij waarschijnlijk niet gestopt zou zijn. Als je al die posts van hem in R&P leest dan snap je niet hoe ze hem ooit mod hebben kunnen maken.
krijgen we anders een banquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier is wel genoeg over gezegd, willen jullie deze discussie in SC staken?
Het zit ook niet mee hč..quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik reed vandaag bijna een scooterjostie dood. Maar m'n instructeur trapte op de rem.
vanaf 504 dan maarquote:
quote:
daaahaaaag!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maarre ik ben er weg van. Zie jullie morgen wel weer of zo
Haha, je vreest een ban!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:19 schreef Silentalarm het volgende:
hee dat was een grapje, adelante is de beste mod ooit!
Nee, een pepernote!quote:
Inderdaad, zie FB.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk als we het hier over het moderatorschap van Juup hebben?
Klopt, bans zijn in, dus adelante wil vast ook een steentje bijdragen door Remlof te alarmeren. Vandaar dus.quote:
Dat zei ik toch.quote:
Wat valt er verder nog te bespreken dan? Hij is geen mod meer. Wat ik opzich wel jammer vind ook al was ik het niet altijd met hem eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk als we het hier over het moderatorschap van Juup hebben?
Sorry.quote:
Doh!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoi, ja hoor, ik heb hem aan de praat gehouden!
Mijn vader moest. En toen mijn loeder.quote:
Dat is het punt niet, de vraag is wat deze vorm van censuur rechtvaardigt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Wat valt er verder nog te bespreken dan? Hij is geen mod meer. Wat ik opzich wel jammer vind ook al was ik het niet altijd met hem eens.
Huh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn vader moest. En toen mijn loeder.
Nee.quote:
Eerste pagina!quote:
Welke vorm?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, de vraag is wat deze vorm van censuur rechtvaardigt?
quote:
ZEGquote:
Joh hey, dat vraag ik me niet eens meer af. Er word steeds weer iets nieuws verzonnen om mensen op hun flikker te kunnen geven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vertel me alles!quote:
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joh hey, dat vraag ik me niet eens meer af. Er word steeds weer iets nieuws verzonnen om mensen op hun flikker te kunnen geven.
Wanneer je anders denkt over Juup's manier hoe hij zijn emoties een plaats moet geven kun je terecht in zijn topics in R&P, wanneer je wilt klagen over moderators kun je terecht in FB. Maar Juup is geen mod meer, dus vind ik het onkies om die zaken in dit triviale topic weer op te rakelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het beleid is echt bagger ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joh hey, dat vraag ik me niet eens meer af. Er word steeds weer iets nieuws verzonnen om mensen op hun flikker te kunnen geven.
Tsjah, ik ben bang dat ik het met je eens moet zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo wat een verassing word het wat ik voor Sinterklaas krijg. Ze gaan nú cadeautjes inpakken.
quote:
Sint Nicolaas?quote:
sex tekort?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sex tekort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Nee. Ik ben niet voor niets Gristen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mag je geen tieten zien van je ouders ofzo?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet voor niets Gristen.
Voetbal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hadden jullie voetbal gezien?
Een Helmond Sport speler deed 2x de Hitler groet.
Ik voel me nu weer geracisteerd.quote:
Pwnd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me nu weer geracisteerd.![]()
wtfquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hadden jullie voetbal gezien?
Een Helmond Sport speler deed 2x de Hitler groet.
Dag hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga er nu trouwens echt vandoor, Morgen weer beter zijn!
doei!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Silentalarm het volgende:
Misschien kom ik trouwens zo nog even langs, na het tandenpoetsen enzo.
1 weekend maar, ff doorbijten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zit tegenwoordig ook al op Discovery.
Voldemort!!!!!!11111quote:
Beughh..quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1 weekend maar, ff doorbijten!
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Was dat niet zo vannuh. uhh. Wat is dat?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Silentalarm het volgende:
Misschien kom ik trouwens zo nog even langs, na het tandenpoetsen enzo.
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neeman dat is heel iets anders, je snapt ook niks.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neeman dat is heel iets anders, je snapt ook niks.
Hij is geen mod meer, dus kunnen we niet terecht in FB, het gaat niet over zijn gevoelens, dus hoeven we ook niet in R&P te zijn, dus zou ik niet weten wat er mis is om het in de SC te bespreken. Maar goed, daar zal wel weer een bagger-argument voor komen en een weekban voor de mensen die het toch doen. Ben blij dat de FOK! crew niet in de politiek zit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer je anders denkt over Juup's manier hoe hij zijn emoties een plaats moet geven kun je terecht in zijn topics in R&P, wanneer je wilt klagen over moderators kun je terecht in FB. Maar Juup is geen mod meer, dus vind ik het onkies om die zaken in dit triviale topic weer op te rakelen.
Snotter.quote:
Jij domineert dat topic.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Emimich het volgende:
FB-topic wordt nog een keer interessant!
Nu kan het wel in het FB-topic besproken worden daar het nu een klacht over de huidige moderatie betreft!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
Hij is geen mod meer, dus kunnen we niet terecht in FB, het gaat niet over zijn gevoelens, dus hoeven we ook niet in R&P te zijn, dus zou ik niet weten wat er mis is om het in de SC te bespreken. Maar goed, daar zal wel weer een bagger-argument voor komen en een weekban voor de mensen die het toch doen. Ben blij dat de FOK! crew niet in de politiek zit. [ afbeelding ]
Ik ben weg!
YES!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is geen mod meer, dus kunnen we niet terecht in FB, het gaat niet over zijn gevoelens, dus hoeven we ook niet in R&P te zijn, dus zou ik niet weten wat er mis is om het in de SC te bespreken. Maar goed, daar zal wel weer een bagger-argument voor komen en een weekban voor de mensen die het toch doen. Ben blij dat de FOK! crew niet in de politiek zit. [ afbeelding ]
Ik ben weg!
fok! in de politiek, da gaan me een paar jaren worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben weg!
Dat was de hele 'grap'. Bedankt voor het uitleggen van de clou.quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat was de hele 'grap'. Bedankt voor het uitleggen van de clou.
Rustig maar PKtje, alleen voor vandaag, morgen ben ik er weer voor je hoor!quote:
Even zonder dollen of aarslikken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke habitat, onrecht aanvechten ligt me wel.
MORGEN BEGINT AL OVER 20 MIN MENquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rustig maar PKtje, alleen voor vandaag, morgen ben ik er weer voor je hoor!
Te gek man, écht te gek! Bedankt!quote:
Morgen ben ik gone with the wind!!!!1quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rustig maar PKtje, alleen voor vandaag, morgen ben ik er weer voor je hoor!
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Te gek man, écht te gek! Bedankt!
Zoals ik al zei, ze verzinnen wel weer iets om zich eruit te lullen, een non-argument te geven en mensen de mond te snoeren. Zeg maar een Danny die om feedback vraagt en het topic dicht mept als het allemaal negatief is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu kan het wel in het FB-topic besproken worden daar het nu een klacht over de huidige moderatie betreft!
Ciao pimp!
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen ben ik gone with the wind!!!!1
Te gek man, écht te gek! Fabeltastisch!quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen ben ik gone with the wind!!!!1
Voetballen.quote:
quote:
quote:
Ik ben blij dat jij niet de meest kortzichtige user in deze SC bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze verzinnen wel weer iets om zich eruit te lullen, een non-argument te geven en mensen de mond te snoeren. Zeg maar een Danny die om feedback vraagt en het topic dicht mept als het allemaal negatief is.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Te gek man, écht te gek! Fabeltastisch!
HOI ADELANTE!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet de meest kortzichtige user in deze SC bent
Ah, het bleek een 'verzoek' te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
Zoals ik al zei, ze verzinnen wel weer iets om zich eruit te lullen, een non-argument te geven en mensen de mond te snoeren. Zeg maar een Danny die om feedback vraagt en het topic dicht mept als het allemaal negatief is.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Likie doh, jazeker! Kwart voor 2 er zijn. Kwart over 1 aanfietsen. Half 3 beginnen. Kwart over 4 af. Loopt wat uit dus half 5 ofseaux. Dan nog omkleden en nabieren. En dan is het 6 uur, naar huis eten, sinterklaasquote:
Sinterklaas, op 29 nov?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Likie doh, jazeker! Kwart voor 2 er zijn. Kwart over 1 aanfietsen. Half 3 beginnen. Kwart over 4 af. Loopt wat uit dus half 5 ofseaux. Dan nog omkleden en nabieren. En dan is het 6 uur, naar huis eten, sinterklaas![]()
en dan teamavond en dan uit. En dan mensen uitlachen.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van het script des levens....quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn levensverhaal, zo maar op straat gegooidt!
Mijn dag lijkt kansloos veel op die van jou!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Likie doh, jazeker! Kwart voor 2 er zijn. Kwart over 1 aanfietsen. Half 3 beginnen. Kwart over 4 af. Loopt wat uit dus half 5 ofseaux. Dan nog omkleden en nabieren. En dan is het 6 uur, naar huis eten, sinterklaas![]()
en dan teamavond en dan uit. En dan mensen uitlachen.
Ja, die komt op bezoek. Even. En dan ja.quote:
Mag ik dan ook in kaste1?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mijn dag lijkt kansloos veel op die van jou!
Wat een vreemdeling.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, die komt op bezoek. Even. En dan ja.
Te gek man, écht te gek! Fabeltastisch!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ik pleit voor een reeks.![]()
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En hij neemt nog een neger mee ook.quote:
SCHUPPENquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En hij neemt nog een neger mee ook.
Nou ja, vraag maar rond, "vroeger" was het ja en amen naar de crew toe, maar de laatste tijd begint het mij enorm te irriteren dat sommige crewleden genieten van hun machtspositie en deze ook misbruiken. Het gaat mij er gewoon om dat er opnieuw iets verboden word terwijl er op een normale manier iets besproken word wat ons allemaal aanging (daar Juup ook een regelmatig SC poster was) en dat valt me gewoon nogal tegen en als er dan gevraagd word om uitleg waarom, dan komt er meestal een onzinnig argument.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet de meest kortzichtige user in deze SC bent
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Schubben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |