Niets specifiek, maar ik denk meer dat de onophoudelijke stortvloed aan kritiek hem tot stoppen genoopt heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
wat is er eigenlijk precies tegen juup gezegd dat die kapte ?
kan nooit erger zijn dan wat ik allemaal tegen janetje heb gezegd
Omdat het kan, proleet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zou dit een reeks worden?
ow, okquote:
quote:
quote:
Neuh. Lees de MED maar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Emimich het volgende:
Game on:
[..]
Niets specifiek, maar ik denk meer dat de onophoudelijke stortvloed aan kritiek hem tot stoppen genoopt heeft.
Bij gesloten topicsquote:
'Persoonlijke omstandigheden', dat kan alles zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Neuh. Lees de MED maar.
Heb je het topic in R&P wel eens gelezen? Er speelde wel meerdere dingen dan usertjes die hem zaten te pesten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Persoonlijke omstandigheden', dat kan alles zijn.
Ik geloof er niets van dat zijn enorme populariteit onder de users niet meegespeeld heeft bij de beslissing.
Link?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je het topic in R&P wel eens gelezen? Er speelde wel meerdere dingen dan usertjes die hem zaten te pesten.
Users die er een baggerzooi van maken. Janken dat ze een ban krijgen. Nog harder janken. Yvonne is de schuldige. Yvonne is niet de schuldige. Janken. Janken. Bans en janken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is er dan precies gebeurd als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |