je kan het proberenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Mag 90,5 km – ca. 1 uur 28 min. wel als smoes
Eh okéquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Mag 90,5 km – ca. 1 uur 28 min. wel als smoes
We gaan je niet smsen ofzo hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:28 schreef jens007 het volgende:
Als ie richting Terneuzen komt hoor ik het wel
Nee!! Hij moet nog naar Schouwen, en dan breng ik m richting Goeree voor Niconiggerquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Mascleta het volgende:
als die binnen uurtje openbaar vervoeren van Goes komt dan gaat die weer naar het "vaste land"
De wiki's zijn helemaal goed en zijn gisteren nog bewerkt inclusief Heillequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Houniet het volgende:
Toppertje hoor!
Is de Wiki nu goed? Dan sla ik alles goed op namelijk.
binnen een uur met openbaar vervoer in zeeuws vlaanderenquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Mascleta het volgende:
als die binnen uurtje openbaar vervoeren van Goes komt dan gaat die weer naar het "vaste land"
Moet je vuurwerk halen?quote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Als ik hem in handen krijg gaat hij richting Baarle-Nassau.
Tja, het gaat ging ook zo snel, ik kon het even niet bijhouden. Ook heb ik de exacte lokaties niet opgezocht, maar dat zal in gaten in de gemeente Sluis ook wel niet zo gek veel uitmaken...quote:Op maandag 1 december 2008 10:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
heeft iemand een up to date google maps kaart van de fok!stok route ?
scherpbier heeft geen plaatsnaambordquote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Menn0 het volgende:
Leuke reis van de stok! Ik vind Vuilpan en Scherpbier ook wel leuke plaatsjes voor in de lijst...wie o wie?
Kuikuit, Val, Reuzenhoek of Kwakkel wel? zijn ook wel mooie plaatsnaampjesquote:Op maandag 1 december 2008 12:46 schreef theclansman het volgende:
[..]
scherpbier heeft geen plaatsnaambord
owyeah, we gaan ervoor vannachtquote:Op maandag 1 december 2008 11:42 schreef dlennartd het volgende:
Muahahahahaha, nog ffetjes en de fok stok gaat weer een leuk reisje maken!!!!
ja laat maar lekker liggen, straks grijpen wij mis en zijn we voor nix door die kudttunnel gegaan.quote:Op maandag 1 december 2008 12:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Pft ik moet klussen vandaag. Vanavond heb ik wel tijd, maar pas vanaf 20:00 ofzo. Ik zie wel weer:P
Das het risico natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
owyeah, we gaan ervoor vannacht![]()
[..]
ja laat maar lekker liggen, straks grijpen wij mis en zijn we voor nix door die kudttunnel gegaan.![]()
Ik zal mijn broer informeren als het zover is,quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef theclansman het volgende:
laat nog maar een tijdje in de zeeuwse klei liggen hoor.
ga donderdag naar amsterdam neem ik um zelf wel mee
Arme stok, die komt nooit meer uit die hoek wel op deze manierquote:Op maandag 1 december 2008 22:35 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zal mijn broer informeren als het zover is,
die komt vrijdag weer terug naar Zeeland vanuit Amsterdam.
dat zou echt te mooi zijnquote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef maok het volgende:
[..]
Arme stok, die komt nooit meer uit die hoek wel op deze manier
Ik ook niet hoor, klein gehucht...quote:Op dinsdag 2 december 2008 06:34 schreef nachtzuster het volgende:
Haha toffe actie weer![]()
![]()
Sint-Jan ten Heere, tis niet dat ik nou gelijk wist waar dat was ofzo![]()
Maar de stok blijft dus nog even in Zeeland
Moest die link er nou weer parsee bij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 06:34 schreef nachtzuster het volgende:
Haha toffe actie weer![]()
![]()
Sint-Jan ten Heere, tis niet dat ik nou gelijk wist waar dat was ofzo![]()
Maar de stok blijft dus nog even in Zeeland
Whehe, ik weet er alles van, maar dan andere kant uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:56 schreef dlennartd het volgende:
[..]
Moest die link er nou weer parsee bij.![]()
Het was iig een nachtje lachen, gieren en fokstokken!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef malse-sjanker het volgende:
bij de tol met de fokstok: Klik
en opzich 2 spelregels niet opgevolgd, de achterkant van t bord gefotografeerd,
en het zsm kunnen plaatsen van foto's van de nieuwe locatie
tja, het paste niet in zijn kassa..... altijd weer van die smoesjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch jammer dat er geen Fok!ker zat daar
"Die past niet in mijn kassa joh!"quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef malse-sjanker het volgende:
bij de tol met de fokstok: Klik
en opzich 2 spelregels niet opgevolgd, de achterkant van t bord gefotografeerd,
en het zsm kunnen plaatsen van foto's van de nieuwe locatie
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:59 schreef dlennartd het volgende:
Geniaal stukje film ja xD, sorry voor mijn belabberde camerawerk, onze vaste cameraman die eerst de hele trip zou filmen had op het laatste moment afgezecht.
Butt-Inge is makkelijker te vinden.quote:
Eigenlijk zou het wel droog zijn als ie in eens in Afrika strandt waar een of andere fokker in het buitenland hem weer mee neemt naar Seoul etcquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:21 schreef malse-sjanker het volgende:
mischien word ie vannacht nog opgehaald om richting Schiphol te gaan(nee niet het vliegtuig op, maar een omliggende woonplaats..)
maar dit is enkel een gerucht.
we kunnen ook een WWFOK!STOK maken (world wide fok! stok!)quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef MOD het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel droog zijn als ie in eens in Afrika strandt waar een of andere fokker in het buitenland hem weer mee neemt naar Seoul etc
Dat ie in het 'buitenland' moest starten was al erg genoeg voor stokkie hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef MOD het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel droog zijn als ie in eens in Afrika strandt waar een of andere fokker in het buitenland hem weer mee neemt naar Seoul etc
Waar is de stok begonnen dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:47 schreef maok het volgende:
[..]
Dat ie in het 'buitenland' moest starten was al erg genoeg voor stokkie hoor
Ik bedoelde de laatste stok, dat was in Jourequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar is de stok begonnen dan?
edit: In Hoorn dus.![]()
Eens!quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef MartijnIV2008 het volgende:
doe dat, hij heeft lang genoeg in dat hoekje gelegen.
als je hem aan die scherme pleurt dan is meteen heel nederland in rep en roer omdat ze denken dat het een bom isquote:Op woensdag 3 december 2008 09:11 schreef Fogel het volgende:
De bestemmingenschermen, zou je die kunnen beschouwen als een plaatsnaambord?
Of mik het ding in een baggagekluis en post hier de code.
Haha, goed gezien. Voor mij hoeft dat indd niet zoquote:Op donderdag 4 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde je toch maar niet op Fok staan?![]()
Maar mooie verplaatsing
Kom maar halenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef JJH het volgende:
Komt dat ding ooit nog uit dat verre verre Zeeland weg....
Als ze daar een beetje meewerken verlaat hij zeeland nog dit weekendquote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef Yeux het volgende:
Als iemand hem 2 eilanden hoger legt dan breng ik hem dit w-end naar Groningen...
Op de fiets zeker, vanuit Zwolle.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom maar halen
En niet zeuren, de verplaatsingen zijn vaak en snel
is goed dan kom ik eerst met de fiets vanuit den helder naar jouw toe (ong. 4 uur fietse) dan nog ff naar zeelandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |