je kan het proberenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Mag 90,5 km – ca. 1 uur 28 min. wel als smoes
Eh okéquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Mag 90,5 km – ca. 1 uur 28 min. wel als smoes
We gaan je niet smsen ofzo hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:28 schreef jens007 het volgende:
Als ie richting Terneuzen komt hoor ik het wel
Nee!! Hij moet nog naar Schouwen, en dan breng ik m richting Goeree voor Niconiggerquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Mascleta het volgende:
als die binnen uurtje openbaar vervoeren van Goes komt dan gaat die weer naar het "vaste land"
De wiki's zijn helemaal goed en zijn gisteren nog bewerkt inclusief Heillequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Houniet het volgende:
Toppertje hoor!
Is de Wiki nu goed? Dan sla ik alles goed op namelijk.
binnen een uur met openbaar vervoer in zeeuws vlaanderenquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Mascleta het volgende:
als die binnen uurtje openbaar vervoeren van Goes komt dan gaat die weer naar het "vaste land"
Moet je vuurwerk halen?quote:Op zondag 30 november 2008 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Als ik hem in handen krijg gaat hij richting Baarle-Nassau.
Tja, het gaat ging ook zo snel, ik kon het even niet bijhouden. Ook heb ik de exacte lokaties niet opgezocht, maar dat zal in gaten in de gemeente Sluis ook wel niet zo gek veel uitmaken...quote:Op maandag 1 december 2008 10:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
heeft iemand een up to date google maps kaart van de fok!stok route ?
scherpbier heeft geen plaatsnaambordquote:Op maandag 1 december 2008 11:50 schreef Menn0 het volgende:
Leuke reis van de stok! Ik vind Vuilpan en Scherpbier ook wel leuke plaatsjes voor in de lijst...wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |