* D_K's seal of approval stempelt*quote:
Die heb ik d'r ooit ingezet. Hoef je niet op edit te rammen, maar kan je gewoon de tekst selecteren. Maar op zich is Wijzigen en dan Alt-A ook wel handig, dus sloop het er gerust weer uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zijn toch die <pre> en </pre> in de wiki terecht gekomen
Daar heb je weer helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je daar iig geen afleiding van.
Die ga ik maar eens halen dan straksquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:22 schreef morgane het volgende:
Jum!! Ik had gister weer eens een BBQ chicken pizza van AH, die is lekker!!
Mogguh, is nu te donkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Foto hosti!
Dat was jullie deadline dan hopelijk? Aangezien wij ook vandaag pas begonnen zijn enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
euh... heb je al wat gedaan een DM?op die 3 wijzigingen na?
op dit moment ben ik de enige die wat heeft gedaan en de deadline voor de elementaire zinnen was woensdag 17.00uur...
Vrijstelling voor blok A ftw.. was niet zo super lastig toch.. ofja.... 4,6 moet gehaald zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
wil dit namelijk wel weer met een >7 halen namelijk, want DM wil ik echt graag halen.
Hoop dat Theo geen familie weekendjes heeft en de boel gewoon op tijd nakijktzoveel mensen waren er niet
Logisch welquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Mijn kat heeft me vorige week precies over m'n pols gekrabt, de hele week grappen aan moeten horen over emo's enzo
Oh god, daar gaan al die lezers van de Playboyquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Guusje ter Horst in de playboy (:r)Onze voormalig burgermoeder
Staat er ook tekst in?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:12 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Oh god, daar gaan al die lezers van de Playboy
Oh ja da's waar ook... na Blok B ben ik vrij of komt daar die hele fucking casus nog eens bij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vrijstelling voor blok A ftw.. was niet zo super lastig toch.. ofja.... 4,6 moet gehaald zijn.
Ws. wel. WO is vaak met 'wetenschappen' erbijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
Mik, is er een verschil tussen Pedagogiek en Pedagogische Wetenschappen? Hbo/Wo ofzo?
Ja dacht ik dus ook, maar als ik op allebei google zie ik Pedagogiek ook bij de Uni Leiden staan.. geen zin om verder te lezen dus ik dacht Mik weet het vastquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ws. wel. WO is vaak met 'wetenschappen' erbij
Pedagogiek is HBO, Pedagogische wetenschappen is WO inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
Mik, is er een verschil tussen Pedagogiek en Pedagogische Wetenschappen? Hbo/Wo ofzo?
Dus eigenlijk ben jij dan nog een jong broekie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 't album Infest van Papa Roach gedownload, jeugdsentiment, maar zo oud is 't helemaal niet.
Dat eerste album van hun luisterde ik toen ik voor het eerst op kamers ging... the memories *zwijmel*quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 't album Infest van Papa Roach gedownload, jeugdsentiment, maar zo oud is 't helemaal niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen. Als je me zou vertellen dat je bent gezakt voor de basisschool zou ik het echter wél geloven.
Met jezelf wat eten, hoe gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef Swine het volgende:
net samen met swine gegeten bij camelot, dit keer had ik wel genoeg tijd om mn eten op te eten
ging er goed in
ja altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Met jezelf wat eten, hoe gezellig
Werkelijk ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:36 schreef Swine het volgende:
[..]
ja altijd gezelligje weet tog als swine zonder leestekens post dat ik t ben
3x raden pannekoekquote:
Kom bij mij de badkamer doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Afwas bijna helemaal gedaan.. moet natuurlijk zondagavond ook wat te doen hebben
Ik zit echt allemaal kutklusjes te doen omdat ik écht geen zin heb om de trein te pakken
Hé niet zo he!quote:
Mja, in dat geval zou je juist blij moeten zijn dat je weer de trein in magquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé niet zo he!
Moet m'n lover toch ook eens zien
Ja je moet voldoende voor casus hebben wil er uberhaupt vrijstelling gelden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook... na Blok B ben ik vrij of komt daar die hele fucking casus nog eens bij?
Ik heb de gratis ongekraakte versie, wat kun jij meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat is het internet toch fijn. M'n AVG-licentie verliep eigenlijk a.s. maandag, net een licentiecode van het net geplukt waarmee m'n licentie tot 2018 loopt. Ik hoef me voorlopig nergens druk om te maken.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Misstique het volgende:
Cocktailprikker is met 14 punten de winnaar in STA en gaat dus door naar de eindstemronde in FEE!.
Niks mis met AVGquote:
Ik kan met mijn ogen dicht het puntje van mijn neus aanraken, jij ook?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de gratis ongekraakte versie, wat kun jij meer?
Ja ik weet niet, meestal zit ik nog wel tot half 10 op mijn werk te koekeloeren. Kassa tellen, opruimen, afwassen, stofzuigen, dweilen, etc etcquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Snel? normaal ben ik 5 over 9 al thuisnu gingen we 5 over 9 pas spullen binnen zetten
Ik was sociaal doen met ouders enzulks, nu reageer jij nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Kutpiet. Wil je 'm helpen met AVG, reageert 'ie niet op msn.
Hell fucking yeah!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is beroemd, hij heeft zelfs een eigen extensie!
Dan moet je bedenken of je er regelmatig iets mee gaat doen. En als je dan de basisset vraagt, zou ik er in elk geval meteen Zeevaarders bij vragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik zit te denken of ik kolonisten van catan vraag.
Wij krijgen van papa en mama gewoon nog echt sinterklaascadeaus, tot max 50 euro. Maar mn broer heeft wel iets van 50 dus dan wil mama dat ik ook iets van 50 krijg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef Mikkie het volgende:
Doen jullie een minimumbedrag dan?
Bij ons gaan er altijd een aantal zaken op het lijstje, en dan is het aan iedereen voor zich om te bepalen wat hij/zij uitgeeft.. Ligt er ook maar net aan wat een leuk cadeautje is om te geven. Vind ik iets leuks voor 10 euro: prima. Kost het 20 euro: ook prima.
Probeer het eens op woensdagmiddag bij de particulierenintroquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef TheVotary het volgende:
Is het nog steeds zo dat bij die introlessen van 'fitness' nog steeds wel eens mensen niet op komen dagen? tm 23 jan zit alles vol. En ik wil graag eerder beginnen....
Gaan ze zeker een cursus deadliften doen?![]()
Hmm daar eens naar kijken, maar even serieus heb je er nog echt iets aan (aan die intro dan)?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer het eens op woensdagmiddag bij de particulierenintro
Ik iig niet, maar hij is verplicht. Het schijnt dat de particulieren intro veel beter is!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:53 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Hmm daar eens naar kijken, maar even serieus heb je er nog echt iets aan (aan die intro dan)?
Geen lootjes maar wel cadeaus kopen, je koopt voor iedereen voor een bepaald bedrag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt blij dat dat gekunstelde gedoe met lootjes, gedichten e.d. bij ons afgeschaft is. Cadeautje, prima. Biertje erbij, hapje erbij, beetje ouwehoeren, allemaal goed, maar meer is ook echt niet nodig.
Da's wel vlakbij inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:33 schreef LastRequest het volgende:
de NS werkte weer niet mee olee oleee
uiteindelijk op Schiphol terecht gekomen, heeft ie me daar maar opgehaald
Kunde, Piet. Kunde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk, nieuwe virusscanner, nu werkt msn niet meer.
Nah we doen gewoon niks verplichts. Borreltje die avond en het is al jarenlang gebruikelijk dat iedereen voor elk anders iets koopt. Maar goed, we doen dat thuis ook maar met vijf man in totaal. Meestal zo'n 20 euro pp, en m'n ouders doen dan altijd wel iets meer. Zo heeft iedereen een paar leuke presentjes, gewoon voor het ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen lootjes maar wel cadeaus kopen, je koopt voor iedereen voor een bepaald bedrag?
En een mooi gedichtje erbij!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
als je over 2 minuten je wekker af gaat
.emo? (visio modelerquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hell fucking yeah!
Dat zijn wel héél speciale files trouwens.
Vanaf nu ook te vinden in zijn bioquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een mooi gedichtje erbij!
Het is gevaarlijk chillen,
met D_K onder de pillen!
Gewoon thuis! Hoe was het in $$$s?quote:
Niets gemist dus!quote:
Mja gister toen ik thuis kwam migraine, dus ben om 4 uur naar bed gegaan, tot 6 uur geslapen. Daarna weer van half 11 tot 10.quote:
Oh, 13,5 maar, dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja gister toen ik thuis kwam migraine, dus ben om 4 uur naar bed gegaan, tot 6 uur geslapen. Daarna weer van half 11 tot 10.
Oh ik moet niet overdrijven, het waren dus 13,5 uur
Hehe, tis ook geen gewoonte hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, 13,5 maar, dan valt het inderdaad wel mee.
In dat geval kan 't best lekker zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe, tis ook geen gewoonte hoorMaar nu blijkbaar wel nodig...
Precies!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval kan 't best lekker zijn.
quote:
Ligt eraan, je kunt er ook vanuit gaan dat de anderen dan juist geen punten krijgen. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe je dat dan moet doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo stemmen heeft geen nut, krijgt ie 1 punt. Als je de nummers 2 t/m 5 invult krijgt ie 5 pt per stem.
quote:
1. CPquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kunt er ook vanuit gaan dat de anderen dan juist geen punten krijgen. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe je dat dan moet doen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Dupje het volgende:
GestemdDe gedichten lees ik later wel
Ja hoiquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi
groetjes van de NS
kktreinen...
Oh eitje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Je had 'm moeilijk tegen kunnen houden
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hoi
Al zin in je famiieweekend?
najah! boh! onwijs! Jeweetsch!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hoi
Al zin in je famiieweekend?
En dat allemaal voor jequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
najah! boh! onwijs! Jeweetsch!
We zijn nu al anderhalf uur onderweg naar Den Haag en zitten net bij Driebergen Zeistkapotte bovenleiding en zulks
lekker daar slapen vannachtbleuh! ik mis mn eigen bed nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunn was vetquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja
zusterliefdejeweetsch..
Hoe was groningen?
armsteun?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Verdomme. Waarom hebben ze nergens in Nijmegen een armsteun op voorraad.
Jup, voor in de auto. Wil er eentje monteren op de middenconsole, dat zit wat lekkerderquote:
Hehe! Ga je die pooierbak van je nu ook aan de binnenkant pimpen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, voor in de auto. Wil er eentje monteren op de middenconsole, dat zit wat lekkerder.
Heb er straks wel eindelijk eentje gezien, maar die had een gare houtprint. Dus ik vraag naar een zwarte, is die natuurlijk weer net uitverkocht. Naja, dan wacht ik nog wel 'n paar dagen
.
Ik wil gewoon lekker zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hehe! Ga je die pooierbak van je nu ook aan de binnenkant pimpen?
Mja, mijn auto ratelt een beetje, net kap maar even open gehad, lijken de kleppen te zijn. Maandag maar even langs de garage rijden, kijken wat zij denkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker zitten.Gepimpt is 'ie al met de dobbelstenen
.
Voor watquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een creepy klok. Een dag en een nacht op half 9 gestaan, nu opeens op 1 uur.
It's a sign!
Wat voor muziekding is het dan? Als je moeder je zó zit te smeken, zou ik gewoon mee gaan. Maak je haar gelukkig mee en ze heeft vast vroegâh ook vaak zat een vrije avond opgeofferd voor jouw plezier. Nu heb je geluk dat ze al iemand anders gefixt heeft, maar anders was ik gegaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder wil naar een of ander muziekding waar mn tante ook aan meedoet en ik heb zoooo geen zin, maar niemand anders kan/wil met dr mee, dus ze zat me net onder het eten onderhand te smeken van ah ga je mee en dat 1000 keer ofzo. Met natuurlijk als hoofdargument; Ik doe zo vaak dingen voor jullie waar ik geen zin in heb..
Dan ben je voornamelijk heel dom maar ook nog eens een dief van je eigen portemonnee, als ondernemer zijnde.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die denken een bedrijf te runnen en op 29 november al door hun sinterklaasvoorraad heen zijn, epic fail. Terecht dat je dan gaat miepen
.
Tegenwoordig heb je op zondag ook supermarktenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Mikkie het volgende:
Kut mên, ik moet even boodschappen gaan doen want ik heb nog niks in huis voor dit weekend.
En ik ga een poging doen om van de gevulde speculaas af te blijven, ondanks dat ik daar enorm veel zin in heb.
Het is een of andere fanfare die samen met een koor night of the proms achtige dingen doet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Ah kut ja, dáárom was het zo druk in de stad vandaag. Ik heb enkel kerst in gedachten, dus heb er helemaal niet aan gedacht dat al die Vinex-gezinnen vandaag cadeaus moesten kopen voor Sinterklaas...
[..]
Wat voor muziekding is het dan? Als je moeder je zó zit te smeken, zou ik gewoon mee gaan. Maak je haar gelukkig mee en ze heeft vast vroegâh ook vaak zat een vrije avond opgeofferd voor jouw plezier. Nu heb je geluk dat ze al iemand anders gefixt heeft, maar anders was ik gegaan als ik jou was.
1. Ik ben toch niet degene die het bedrijf runt ofwel, ga dan tegen de baas miepen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die denken een bedrijf te runnen en op 29 november al door hun sinterklaasvoorraad heen zijn, epic fail. Terecht dat je dan gaat miepen
.
Nee, gewoon twee keer in de week. Alleen in deze tijd krijgen we wat meer vracht dan de andere keerquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik denk dat ze gewoon vaker leveren. Kom op van deze tijden leven ze, het is nog 6 dagen tot pakjesavond.
Dat denk ik ook, dan maar een paar weekjes wat minder kaarsen/kussentjes/etc..quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik denk dat ze gewoon vaker leveren. Kom op van deze tijden leven ze, het is nog 6 dagen tot pakjesavond.
Dan bestaat er nog de telefoon, dan reserveren we het. En zoals ik al zeg, dan hadden ze het ook mooi begin november kunnen halen, toen er nog wel genoeg was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ik vind over dat klagen, het is irritant maar wel logisch, ze kunnen moeilijk allemaal je baas opzoeken of een brief sturen ofzo.. dan maar zeuren tegen het personeel, en er van uit gaan dat die het doorgeven aan de mensen boven. En Yasha veel ouders werken natuurlijk gewoon fulltime, dus hebben niet altijd de mogelijkheid eerder dan zaterdag naar de winkel te gaan.
Ach.. er is van beide kanten wat voor te zeggen. Daarom is er bol.com
Precies, het is aan Blokker om daarop in te spelen en niet aan de ouders om te zorgen dat ze er zijn voor de schappen leeg zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Hmm ik vind over dat klagen, het is irritant maar wel logisch, ze kunnen moeilijk allemaal je baas opzoeken of een brief sturen ofzo.. dan maar zeuren tegen het personeel, en er van uit gaan dat die het doorgeven aan de mensen boven. En Yasha veel ouders werken natuurlijk gewoon fulltime, dus hebben niet altijd de mogelijkheid eerder dan zaterdag naar de winkel te gaan.
Nee dus, 2x p week leveren. Waar heb jij die wijze term geleerdquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
Daarvoor is er toch ook just-in-time levering uitgevonden, lijkt me toch dat de Blokker op die manier werkt...
Yashiquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan bestaat er nog de telefoon, dan reserveren we het. En zoals ik al zeg, dan hadden ze het ook mooi begin november kunnen halen, toen er nog wel genoeg was.
Ik heb ook economie gehad in een grijs verledenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dus, 2x p week leveren. Waar heb jij die wijze term geleerd?
Zoals ik al zeg, omdat ze wss zo ook genoeg winst maken. Er zijn namelijk ook artikelen die wél op voorraad zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb ook economie gehad in een grijs verleden
Wel gaar dat een concern als dat dus niet op die manier werkt imo
Maar met een instelling als dat zijn ze toch nooit zo groot gewordenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, omdat ze wss zo ook genoeg winst maken. Er zijn namelijk ook artikelen die wél op voorraad zijn
Nope, maar ik wilde hem eigenlijk voor mijn verjaardag, dus was wel al ruim op tijd begonnen met kijken er naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap je wel hoor Yash
Maar aan de andere kant was jij ook niet bijzonder blij dat de camera die je wilde een tijd niet op voorraad was.
Hmm bij Blokker niet.. als op mijn werk iets op was, kreeg er sowieso iemand op z'n flikker. Tegelijkertijd werd er iemand op uit gestuurd om het ergens anders maar te halen. Zelfs bij ons op de soos, lenen we van de buren als er echt iets op is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je, het kan me eigenlijk vrij weinig boeien.
Jullie hebben echt een punt, echt! maar zo werkt het in de praktijk gewoon niet.
* knuffel aai slijmquote:
of ctrl z op je rekenmachine willen doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:13 schreef IrishBastard het volgende:
Over faal gesproken:
Met je botte kop de doorspoelknop zoeken terwijl je naar een LP zit te luisteren![]()
!
True, maar ik had ook geen avondetenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je op zondag ook supermarkten
Ik twijfel hoe laat ik morgen de trein pak.. ik wilde vroeg, net na meneer z'n voetbal.. maar nu voetbalt ie ineens later. Onzinnige post ik weet het maar ik kom er niet uit
Straks dus nog naar Let's Go Dancing.. ben benieuwd
In msn op F5 drukkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
of ctrl z op je rekenmachine willen doen
Maar dat gaat wss over eten, drank e.d.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm bij Blokker niet.. als op mijn werk iets op was, kreeg er sowieso iemand op z'n flikker. Tegelijkertijd werd er iemand op uit gestuurd om het ergens anders maar te halen. Zelfs bij ons op de soos, lenen we van de buren als er echt iets op is.
Dat dus. Het is heel gebruikelijk dat er extra rondes worden gereden om de bevoorrading op niveau te houden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gevulde speculaas toevallig?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En voor morgen voor de zekerheid ook wat spul in huis gehaald, hoef ik morgenmiddag niet meer op pad.
Correctie: zo werkt het bij júllie kennelijk niet, da's wat anders.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je, het kan me eigenlijk vrij weinig boeien.
Jullie hebben echt een punt, echt! maar zo werkt het in de praktijk gewoon niet.
Niet alleenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar dat gaat wss over eten, drank e.d.
Dat is iets heel anders dan spullen die je verkoopt imo.
Nope, ik heb me ingehoudenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gevulde speculaas toevallig?
Bwhehe, bij ons in de winkel kun je er niet omheen, gigantisch schap midden in de zaak als je binnen komt, gevulde speculaas, strooigoed, dat soort zakenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, ik heb me ingehouden
Of liever gezegd: ik kon het zo gauw niet vinden en had geen zin om er naar op zoek te gaan.
Jan Lindersquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:28 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, bij ons in de winkel kun je er niet omheen, gigantisch schap midden in de zaak als je binnen komt, gevulde speculaas, strooigoed, dat soort zakenEn dan maar je best doen niets mee te nemen
Weet je wat het ergste is, dat je een baas hebt die er van in de stress schiet, en dan zo dat alles wat je zegt of doet fout is e.d.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je net een dag met kutklanten achter de rug, kom je hier.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je wat het ergste is, dat je een baas hebt die er van in de stress schiet, en dan zo dat alles wat je zegt of doet fout is e.d.Je zou zeggen dat die het na 25 jaar nu wel onder de knie zou hebben
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow lekker boeiendHet is niet dat het mijn winkel is.
Je bent te laat, sufkut.quote:
BZB zijn heldenquote:
Dat enige werkt wel mee in het goedkoopst zijn jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
De goedkoopste (en de enige) supermarkt van Lent...
Voordat ze dát door hebben is het 2050 en is alles over datumquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten ze eens JIT overwegen.
whehehequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Voordat ze dát door hebben is het 2050 en is alles over datum
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB! als het op is moet je gewoon gaan zeiken tegen het personeel! Dat werkt namelijk!
Het zijn geen neppertsquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met Parfumania.nl? want wil cadeautje voor mijn moeder bestellen.
Tresor is daar namelijk echt stukken goedkoper dan in de winkel. Maar misschien zijn het wel nepperts
Om daarover op een forum te gaan lopen klagen, the horrorquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!'
Dat zijn de ergsten jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om daarover op een forum te gaan lopen klagen, the horror.
Mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zijn geen neppertsAlthans, ik heb m'n bestelde producten indertijd gewoon gekregen
.
Prima winkel, ik had m'n spullen binnen no-time binnen, prima verpakt ook.
Mja dat klopt idd, en ik vind groente en fruit ook niet altijd even goed eruit zien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat enige werkt wel mee in het goedkoopst zijn jaOverigens niet ontevreden over de winkel, over het algemeen goede (nuttige) aanbiedingen en zulks
Enige nadeel is dat ze nogal eens producten op hebben, en dan duurt het soms een aantal dagen voor ze het wel hebben
Nee dat is het niet. Allemaal de officiële verpakking en de goede geurtjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mooiik bedoelde nepperts als in namaakgeuren, die je op de markt e.d. kan kopen
Hé mijn baas loopt niet voor niets met 20 hechtingen in zijn kop rondquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, die gaan het dan voor je oplossen en geven de baas op hun flikker dat ie beter moet managen. Tenzij het incompetent kutpersoneel is met het IQ van een aardappel, dan zeggen ze gewoon 'boehoe ik kan er niks aan doen en ik heb het al zo druk!'
Pannen sparen bij de supermarkt: het hoogtepunt van elke huisvrouw.quote:
Hij heeft z'n kop gestoten neem ik aan? Jij bent niet eens groot genoeg om bij het hoofd van de meeste mensen te kunnen dus tsja...quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hé mijn baas loopt niet voor niets met 20 hechtingen in zijn kop rond
Willen is kunnen. Gewoon ver genoeg in het voren plannen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zeh plan is nu om ze misschien samen een cadeau te geven, want we weten wel iets voor mama maar niet voor papa.. Misschien een weekendje weg ofzoMaarja das ook weer moeilijk want die mensen kunnen nooit
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pannen sparen bij de supermarkt: het hoogtepunt van elke huisvrouw.
Jij komt echt overal mee weg hequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
Hij heeft z'n kop gestoten neem ik aan? Jij bent niet eens groot genoeg om bij het hoofd van de meeste mensen te kunnen dus tsja...
Jij? Lief? Da's net zoiets als een vierkante cirkel: het klinkt leuk maar je krijgt het never nooit voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar het zou leuker zijn als we dan al voor ze boeken e.d. Maar dat kan dus niet want dat moet echt wel in overleg gaan. Maarja mooie tegoedbon maken dan ofzo, in de vorm van een gedichtje
EnIk kan er ook niks aan doen dat ik vroegah zo lief was.
Het hoeft niet duur te zijn. Boek een el cheapo vlucht naar het buitenland, aldaar een leuk hotelletje, deel de kosten en je ouwelui zijn twee of drie nachten weg en jullie zijn vijf tientjes per persoon kwijt. Waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm weekendje weg is natuurlijk wel leuk, maar het gaat me geld kosten wat ik eigenlijk niet heb..Dus toch maar eens wat voor paps gaan verzinnen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |