* D_K's seal of approval stempelt*quote:
Die heb ik d'r ooit ingezet. Hoef je niet op edit te rammen, maar kan je gewoon de tekst selecteren. Maar op zich is Wijzigen en dan Alt-A ook wel handig, dus sloop het er gerust weer uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Hoe zijn toch die <pre> en </pre> in de wiki terecht gekomen
Daar heb je weer helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je daar iig geen afleiding van.
Die ga ik maar eens halen dan straksquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:22 schreef morgane het volgende:
Jum!! Ik had gister weer eens een BBQ chicken pizza van AH, die is lekker!!
Mogguh, is nu te donkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Foto hosti!
Dat was jullie deadline dan hopelijk? Aangezien wij ook vandaag pas begonnen zijn enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
euh... heb je al wat gedaan een DM?op die 3 wijzigingen na?
op dit moment ben ik de enige die wat heeft gedaan en de deadline voor de elementaire zinnen was woensdag 17.00uur...
Vrijstelling voor blok A ftw.. was niet zo super lastig toch.. ofja.... 4,6 moet gehaald zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
wil dit namelijk wel weer met een >7 halen namelijk, want DM wil ik echt graag halen.
Hoop dat Theo geen familie weekendjes heeft en de boel gewoon op tijd nakijktzoveel mensen waren er niet
Logisch welquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Mijn kat heeft me vorige week precies over m'n pols gekrabt, de hele week grappen aan moeten horen over emo's enzo
Oh god, daar gaan al die lezers van de Playboyquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Guusje ter Horst in de playboy (:r)Onze voormalig burgermoeder
Staat er ook tekst in?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:12 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Oh god, daar gaan al die lezers van de Playboy
Oh ja da's waar ook... na Blok B ben ik vrij of komt daar die hele fucking casus nog eens bij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vrijstelling voor blok A ftw.. was niet zo super lastig toch.. ofja.... 4,6 moet gehaald zijn.
Ws. wel. WO is vaak met 'wetenschappen' erbijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
Mik, is er een verschil tussen Pedagogiek en Pedagogische Wetenschappen? Hbo/Wo ofzo?
Ja dacht ik dus ook, maar als ik op allebei google zie ik Pedagogiek ook bij de Uni Leiden staan.. geen zin om verder te lezen dus ik dacht Mik weet het vastquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ws. wel. WO is vaak met 'wetenschappen' erbij
Pedagogiek is HBO, Pedagogische wetenschappen is WO inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
Mik, is er een verschil tussen Pedagogiek en Pedagogische Wetenschappen? Hbo/Wo ofzo?
Dus eigenlijk ben jij dan nog een jong broekie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 't album Infest van Papa Roach gedownload, jeugdsentiment, maar zo oud is 't helemaal niet.
Dat eerste album van hun luisterde ik toen ik voor het eerst op kamers ging... the memories *zwijmel*quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 't album Infest van Papa Roach gedownload, jeugdsentiment, maar zo oud is 't helemaal niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen. Als je me zou vertellen dat je bent gezakt voor de basisschool zou ik het echter wél geloven.
Met jezelf wat eten, hoe gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef Swine het volgende:
net samen met swine gegeten bij camelot, dit keer had ik wel genoeg tijd om mn eten op te eten
ging er goed in
ja altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Met jezelf wat eten, hoe gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |