quote:
Ligt eraan, je kunt er ook vanuit gaan dat de anderen dan juist geen punten krijgen. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe je dat dan moet doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo stemmen heeft geen nut, krijgt ie 1 punt. Als je de nummers 2 t/m 5 invult krijgt ie 5 pt per stem.
quote:
1. CPquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kunt er ook vanuit gaan dat de anderen dan juist geen punten krijgen. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe je dat dan moet doen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Dupje het volgende:
GestemdDe gedichten lees ik later wel
Ja hoiquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi
groetjes van de NS
kktreinen...
Oh eitje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Je had 'm moeilijk tegen kunnen houden
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hoi
Al zin in je famiieweekend?
najah! boh! onwijs! Jeweetsch!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja hoi
Al zin in je famiieweekend?
En dat allemaal voor jequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
najah! boh! onwijs! Jeweetsch!
We zijn nu al anderhalf uur onderweg naar Den Haag en zitten net bij Driebergen Zeistkapotte bovenleiding en zulks
lekker daar slapen vannachtbleuh! ik mis mn eigen bed nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunn was vetquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja
zusterliefdejeweetsch..
Hoe was groningen?
armsteun?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Verdomme. Waarom hebben ze nergens in Nijmegen een armsteun op voorraad.
Jup, voor in de auto. Wil er eentje monteren op de middenconsole, dat zit wat lekkerderquote:
Hehe! Ga je die pooierbak van je nu ook aan de binnenkant pimpen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, voor in de auto. Wil er eentje monteren op de middenconsole, dat zit wat lekkerder.
Heb er straks wel eindelijk eentje gezien, maar die had een gare houtprint. Dus ik vraag naar een zwarte, is die natuurlijk weer net uitverkocht. Naja, dan wacht ik nog wel 'n paar dagen
.
Ik wil gewoon lekker zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hehe! Ga je die pooierbak van je nu ook aan de binnenkant pimpen?
Mja, mijn auto ratelt een beetje, net kap maar even open gehad, lijken de kleppen te zijn. Maandag maar even langs de garage rijden, kijken wat zij denkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker zitten.Gepimpt is 'ie al met de dobbelstenen
.
Voor watquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een creepy klok. Een dag en een nacht op half 9 gestaan, nu opeens op 1 uur.
It's a sign!
Wat voor muziekding is het dan? Als je moeder je zó zit te smeken, zou ik gewoon mee gaan. Maak je haar gelukkig mee en ze heeft vast vroegâh ook vaak zat een vrije avond opgeofferd voor jouw plezier. Nu heb je geluk dat ze al iemand anders gefixt heeft, maar anders was ik gegaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder wil naar een of ander muziekding waar mn tante ook aan meedoet en ik heb zoooo geen zin, maar niemand anders kan/wil met dr mee, dus ze zat me net onder het eten onderhand te smeken van ah ga je mee en dat 1000 keer ofzo. Met natuurlijk als hoofdargument; Ik doe zo vaak dingen voor jullie waar ik geen zin in heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |