Bij Fascination wist ik niet wat je bedoelde, maar door die toevoeging heb ik nu dat nummer in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fascination (van die cola light reclames)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij Fascination wist ik niet wat je bedoelde, maar door die toevoeging heb ik nu dat nummer in m'n hoofd.![]()
Tja.. ik zou dan ook niet graag zo ver van mn werk af wonen. Is er niks in de buurt te vinden ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het echt gehad met die stomme vertragingenextra vroeg van huis vertrokken, valt de trein gewoon uit
nu weer via bijlmer en weer te laat op mijn werk. Ze beginnen nu flink te balenop mijn werk en begrijpelijk
de trein naar bijlmer is ook weer vertraagd. Ik hoop dat ie überhaupt rijdt
Tot mijn eigen verbazing gaf de zoekfunctie op mijn mp3 directory op beide nummers het OKquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand Que si, que no en Step right up in mp3-formaat voor mij? Vanavond is er een gothic-feest, ik sta in een andere ruimte aan de bar en wil het een beetje compenseren met de Homo 100 en die twee mis ik nog
Via eMule deze lijst downloadenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Waar haal je in hemelsnaam 100 homonummers vandaan?
Niet meer nodig, QSQN via Limewire gevonden en Step right up uit een torrent gehaald. Maarre, wil je iets bekennen WG?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. ik zou dan ook niet graag zo ver van mn werk af wonen. Is er niks in de buurt te vinden ?
[..]
Tot mijn eigen verbazing gaf de zoekfunctie op mijn mp3 directory op beide nummers het OK
PM maar als dat nodig is
oh en NEM:
http://www.omroep.nl/bnn/homo100/delijst.html![]()
Ja hoor, ik beken bij deze ooit een keer hitzone 1 tm 31 gedownload te hebben toen een of andere knakker dat in 1x op usenet had gezet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet meer nodig, QSQN via Limewire gevonden en Step right up uit een torrent gehaald. Maarre, wil je iets bekennen WG?
Geniale hit. Vooral het slot van het lied: vreemd, abrupt, komisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsjeblieft, misschien helpt dit
Een heggenschaar doet wonderen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De twee kutste nummers in die lijst zijn eentje van Monique Smit en Fascination (van die cola light reclames)
En ook die twee vragen wist ik. Ik zat de TV uit te schelden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ja vorige week zelfs nog zo'n team dat echt enorm waardeloos was.
Gisteren ergerde ik me eigenlijk wel aan die ouwe knar die niet wist wat een Ruikbs kubus was.
En er was nog een megasimpele vraag die hij niet wist.
quote:
oh dat doe ik zo vaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook die twee vragen wist ik. Ik zat de TV uit te schelden.
Wehehe ja ik kon me ook niet inhoudenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook die twee vragen wist ik. Ik zat de TV uit te schelden.
059. 11163 Nembrionicquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh, staat iemand hier nog in? [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
190. 06762 Etcetera
Ik heb dan ook 3 jaar langer gepost en een baan waarbij ik veel meer kįn postenquote:
Ja wat nou?quote:
het doet er gewoon niet toe dat als ik de kans zou hebben ik tien keer zoveel zou posten waarschijnlijkquote:
ik ookquote:Anyway, ik post teveel ja
Ja, het blijft zeep, hč. Maar als je je hebt afgedroogd is het wel zacht en niet stroef.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
krijg je bij Figs ook een stroefe huid? Die lijkt me juist zo zacht
Omdat ik te veel post en me daarvoor schaam.quote:waarom heb jij je postcount eigenlijk op verborgen?
Hehe, ik ben stiekem toch een echte vrouw. Ik dacht bij badkamerspullen aan leuke optutdingen, zeepbakjes, handdoeken, etc.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Maandag badkamerspullen kopen(leidingen, badkuip, wasbak, WC, tegels)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik te veel post en me daarvoor schaam.![]()
Je post veelquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik ben stiekem toch een echte vrouw. Ik dacht bij badkamerspullen aan leuke optutdingen, zeepbakjes, handdoeken, etc.
Pur FTW trouwensquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens iedereen aanraden handschoenen te dragen indien je met purschuim wil gaan werken?
Ten eerste krijg je het vrijwel niet van je handen af en ten tweede kleurt je huid zwart
Gelukkig dat je je bedrijfsnaam niet had vermeld, ik had dit zo doorgegeven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook 3 jaar langer gepost en een baan waarbij ik veel meer kįn posten
Ja en een nagel aan de doodskist van de goede bouwvakker want het wordt OVERAL voor gebruikt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pur FTW trouwenswonderspul is dat
Als de kosten zo rond de 0 euro uitkomen wil ik er wel ééntje van je afnemenquote:Heb je trouwens nog een badkamerradiator nodig? ik heb nog wel een paar verkeerd bestelde staan die ik graag kwijt wil
Oei, dan had ik mezelf een flinke uitbrander moeten gevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je je bedrijfsnaam niet had vermeld, ik had dit zo doorgegeven.
Dus je hebt ook een persoonlijke bonus-/malussysteem net zoals ik?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, dan had ik mezelf een flinke uitbrander moeten geven
Zeker waar, ze zetten er complete geveldelen mee vast tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en een nagel aan de doodskist van de goede bouwvakker want het wordt OVERAL voor gebruikt.
Vooral voor dingen waar het niet voor bedoeld is
[..]
0 euro gaat me niet lukkenquote:Als de kosten zo rond de 0 euro uitkomen wil ik er wel ééntje van je afnemen
Errrrr.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je hebt ook een persoonlijke bonus-/malussysteem net zoals ik?
Haha, dat wist ik wel. Maar voor de minder slimme medemens houd ik mijn profiel toch maar op verborgen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Etcetera het volgende:
ik wil het wel weer weghalen hoor, maar iedereen kan het vinden via de top500
Hehe nou we hebben er sowieso geen ruimte en we hebben warme lucht CVquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker waar, ze zetten er complete geveldelen mee vast tegenwoordig
[..]
0 euro gaat me niet lukken
Nee, maar het papier wel bijna.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Zijn de lintjes fluorescerend?
Lintjes zijn altijd leuk, ik pak ook altijd heel mooi in. Nu mocht dat niet, omdat anders iedereen meteen ziet welke van mij zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat wist ik wel. Maar voor de minder slimme medemens houd ik mijn profiel toch maar op verborgen.![]()
Ik heb net cadeautjes ingepakt, en gul geweest met de lintjes. De lintjes zijn leuker dan de cadeautjes.
Ok, ik dacht dat je een combi had van lucht en radiatoren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe nou we hebben er sowieso geen ruimte en we hebben warme lucht CV
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Lintjes zijn altijd leuk, ik pak ook altijd heel mooi in. Nu mocht dat niet, omdat anders iedereen meteen ziet welke van mij zijn
Nopequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je een combi had van lucht en radiatoren.
Vloerverwarming hebben we want de badkamer zit boven het stookhok waar de ketel staatquote:Maar doe mij in de badkamer maar een lekkere grote radiator én vloerverwarming
Wij doen aan allebei. Een lootje en dan mag je kiezen: gedicht of surprise. Of surprise met gedicht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.
Warmtepomp die z'n warmte uit het grondwater haalt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
Het is wel zo dat we nogal wat dingen gaan toevoegen:
- warmtepomp
Hoeveel dobbelstenen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.
Want?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Warmtepomp die z'n warmte uit het grondwater haalt?
Dat zou ik je niet aanraden.
Ik denk 231 stuks.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel dobbelstenen?
De zak van Pandora!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef wyccie het volgende:
Touwtjes zijn ook leuk, past bij Lush.
Ik wilde eigenlijk 1 van de zepen als Sintcadeautje doen, maar was te nieuwsgierig en heb de zak opengemaakt.
Volgens mij heb je de vraag niet begrepen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk 231 stuks.
Maakt het iets uit?
that reminds mequote:
145. 07672 MadMasterquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh, staat iemand hier nog in? [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
190. 06762 Etcetera
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that reminds me
we moesten een script maken op school met ballen die kaatsten en weet ik veel wat. Flauwste grap en meestgehoorde opmerking van die dag: E. (docent) ik heb een probleem met m'n ballen.hij zei dat hij nooit meer opdrachten met ballen ging doen
Ach ja, je bent nooit te oud voor woordgrapjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
jaen dat zijn dan studenten van 20-25 jaar ofzo he
Jawel, hoor. Ik denk 2 of 3 dobbelstenen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij heb je de vraag niet begrepen.
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg me gisteren af of mw. MM ook rood haar heeft!
Een grote investering die niet of nauwelijks goedkoper in gebruik is dan een gewone ketel.quote:
Oh, de waterpomp is slechts voor water voorverwarmen voor wasmachine, vaatwasser en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een grote investering die niet of nauwelijks goedkoper in gebruik is dan een gewone ketel.
En door de relatief lage temperatuur die zo'n ding opwekt is het niet gebruiksvriendelijk voor in een woning. De reactietijd is erg groot. Je kunt niet zomaar je thermostaat even 2 graden hoger zetten, wat veel mensen nog wel eens willen doen.
Ik kan juist weer al die zooi eten zonder dat ik het daarna met een tandenstoker uit m'n holle kies moet vissenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:sleeeecht idee: M&M's kauwen aan de kant waar de kiezen eruit zijn gegaan
au
De vraag was dan natuurlijk: wat is het van nature?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het heeft bijna alle kleuren van de regenboog al gehad...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Wij vieren sinterklaas op kerstavond en tweede kerstdag.
Dan kun je ook een ketel op lage temperatuur laten stokenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, de waterpomp is slechts voor water voorverwarmen voor wasmachine, vaatwasser en dat soort ongein.
-edit- kosten van aanleg zijn inderdaad hoger maar het rendement is wel het hoogst. Uiteindelijk is het niet mijn call dus ik zie het wel
Donkerblond...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag was dan natuurlijk: wat is het van nature?
Pepernoten onder de kerstboom = dubbele troep...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
niet wegwaaien hequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga pakken voor Texel.
Denk dat het alleen maar waterdichte/-bestendige kleding wordt...
Eet smakelijk dan alvastquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ik alleen maar op mijn bord zien...
Nee, dan vieren ze Pinksteren. Dat is dat ook gelijk dat dag dat alle ongeloofwaardige dromen uitkomen en alle loze beloftes uitgevoerd zullen moeten wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef wyccie het volgende:
En kerst met Pasen, Soempie?
call me stupid maar vieren jullie dan niet gewoon kerstquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Eerste kerstdag.quote:
Kerstavond pakjesavond bij mijn familiequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Etcetera het volgende:
call me stupid maar vieren jullie dan niet gewoon kerst![]()
Jullie doen gedichten toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:![]()
Het is vooral de dagen ervoor heel veel werk.
Dat moet ik ook nog. En een aantal verslagen maken. Terwijl we het laatste weekend ook nog weg zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, altijd nog beter dan te moeten leren met kerst voor een hertentamen.
We gaan aan het eind van de vakantie dus naar de Ardennen en ik moet echt nog heel veel leren en maken in de vakantie. Oja, en nog een aantal dagen werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef Etcetera het volgende:
het lijjkt me echt verschrikkelijk vermoeiend
Mr. Potatohead was het vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog. En een aantal verslagen maken. Terwijl we het laatste weekend ook nog weg zijn.![]()
Nem, we doen surprises, gedichten en cadeautjes. Geldt voor beide gezinnen.
Lol. Wel een warme muts mee?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Klaar met inpakken, m'n zwembroek neem ik maar niet mee...
quote:Mr. Potatohead was het vorig jaar toch?
Ik weiger om surprises te maken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:23 schreef Soempie het volgende:
En samen met Sven toen mevrouw theelepel gemaakt.
quote:
Wat voor hoofddeksel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Met mijn kapsel kan ik met dit weer niet zonder hoofddeksel de deur uit, dus dat zit sinds onze terugkomst uit de USA in het standaardpakket van mij...
Ik heb zo'n 200 petjes/caps (nee, daar ga ik geen foto van maken...) en daaruit pik ik er nog wel eens één, maar meestal draag ik nu een zwart wollen mutsje met klep dat ik vorig jaar in Bali voor nog geen 2 Euro heb gekocht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor hoofddeksel?
Sven wil heel graag een hoed, alleen hij neemt steeds mij, z'n moeder en of zusjes mee als hij voor een hoed gaat kijken. En wij keuren elke hoed steeds af.
Trusten voor over een paar uur...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
Ik moet naar bed! Sven ligt er al in.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten voor over een paar uur...
Wij vieren Sinterklaas met 22 man geloof ik dus dan wordt surprises logistiek gezien ondoenlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef Soempie het volgende:
Ik vind surprises juist het leukst. Zonder dat hoeft Sinterklaas van mij helemaal niet. Maar we doen er dan ook de hele avond over.![]()
Dat vraag en antwoord idee is wel heel origineel en leuk!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
The after fart experience...
Wat jullie?
236. 06033 Hawaii_Timquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
190. 06762 Etcetera
Op Alpe D'huez ligt al een meter en in het dal 40 cmquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:27 schreef Etcetera het volgende:straks groningen in
en het gaat misschien sneeuwen![]()
(da's tof, maar kut om door te rijden)
059. 11163 Nembrionicquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
440. 03815 Yurithemaster
je verveelde jequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
059. 11163 Nembrionic
066. 10843 Mikkie (geen SC meer, maar toch)
145. 07672 MadMaster
190. 06762 Etcetera
229. 06158 MaJo
230. 06143 iamredleader
236. 06033 Hawaii_Tim
258. 05780 Soempie
316. 04982 Mark (ook geen SC meer)
354. 04538 Jojoortje
440. 03815 Yurithemaster
494. 03503 PhysicsRules
quote:
Ik ben vandaag ook bezig geweest, leve bestellen via internetquote:sinterklaasinkopen zijn gedaan (pffff) moet nog een klein beetje. wilde een geldboompje maken (met kleingeld) maar heb geen boom en dan ga ik over het budget heen. Misschien een boekje over geld of een schatkistje met chocolademunten in plaats van die boom dan
En ook ik zie mezelf terug. Dit vanwege mijn vurige wens om dit jaar mijn postaantal tot over de 10000 te tillen (wat van de zomer ook nog gelukt is), maar anders kwam ik niet verder dan pakweg 1000 berichten.quote:179. 06997 Ofyles2
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook ik zie mezelf terug. Dit vanwege mijn vurige wens om dit jaar mijn postaantal tot over de 10000 te tillen (wat van de zomer ook nog gelukt is), maar anders kwam ik niet verder dan pakweg 1000 berichten.
Ik hoop voor 2010 de 20000ste post geschreven te hebben, 25000 is nog een optie.
Ik sta niet meer na Nem.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
059. 11163 Nembrionic
066. 10843 Mikkie (geen SC meer, maar toch)
145. 07672 MadMaster
190. 06762 Etcetera
229. 06158 MaJo
230. 06143 iamredleader
236. 06033 Hawaii_Tim
258. 05780 Soempie
316. 04982 Mark (ook geen SC meer)
354. 04538 Jojoortje
440. 03815 Yurithemaster
494. 03503 PhysicsRules
je hebt ons praktisch in de steek gelaten bedoel jequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sta niet meer na Nem.Ik heb een leven.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Etc, je ziet het verkeerd. Ik doe voorzichtig m'n stapjes in de wereld buiten internet. En af en toe kom ik even checken of jullie hier nog wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Soempquote:
nou ik moet zeggen dat bij pacman m'n hart niet echt sneller gaat kloppen, terwijl ik bij (bijvoorbeeld) CoD4 laatst in het gras heb moeten liggen, gekleed in camouflagekleren, terwijl er 2 tanks en een stuk of 20 vijandige soldaten langs me heen redenquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, wat is er mis met Pacman/
CS pwnd allesquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp
Serious
Van alle shooters die er zijn. Call of Duty 2, Call of Duty 4, nu zelfs als deel 5. Battlefield serie. En dan kies je. Counter Strike
ik zou m'n mond moeten houden aangezien ik het nog nooit gespeeld heb maar ik heb zoveel klachten over CS gehoord dat ik er niet eens aan wil beginnen![]()
ik geloof er geen hol vanquote:
Trouwens, TS begintquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
The after fart experience...
Wat jullie?
Sourcequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Counter strike![]()
Welke speel je? 1,6 of source?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
ik zou m'n mond moeten houden aangezien ik het nog nooit gespeeld heb
Goh.. dat heb ik nou bij WoWquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp
Serious
Van alle shooters die er zijn. Call of Duty 2, Call of Duty 4, nu zelfs als deel 5. Battlefield serie. En dan kies je. Counter Strike
ik zou m'n mond moeten houden aangezien ik het nog nooit gespeeld heb maar ik heb zoveel klachten over CS gehoord dat ik er niet eens aan wil beginnen![]()
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoekenquote:
ik speel nu WARquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. dat heb ik nou bij WoW
[..]
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoeken
* Whiteguy doet af en toe ook een rondje cs:source
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoeken
* Whiteguy doet af en toe ook een rondje cs:source
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga 4 keer Sinterklaas vieren dit jaar
Met koor dobbelen om flutcadeautjes
Met mama+vriend encadeautjes en gedichten
Met vrienden dobbelen om iets minder flutcadeautjes
En met schoonfamilie cadeautjes en gedichten
Blij dat surprises nergens verplicht zijn
Nou, volgens mij lieten we het al vrij snel gaan. Niet dat het een wedstrijdje scheten laten werd, maar kom op, wie houdt zich nu vijf jaar in? Dat snap ik echt niet.quote:
Doe hier eens een poging?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:43 schreef Soempie het volgende:
In het topic 'the after fart experience' ben ik al 3 keer begonnen met tikken, maar daarna toch maar snel weggeklikt.
Ik vond CS niet leuk, onder andere omdat ik er niet goed in was. De pro's kopen binnen een seconde alles wat ze nodig hebben terwijl ik dan nog uitzoek wat voor geweer ik wil hebben. Als ik daarmee klaar ben word ik binnen no-time neergeschoten en moet ik wachten tot ik weer mee mag doen...quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks is het afscheidsfeestje van mn broer. Awkward...
Daar is Tim trouwens ook
Wehehe 5 jaar inhouden is niet te doenquote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lieten we het al vrij snel gaan. Niet dat het een wedstrijdje scheten laten werd, maar kom op, wie houdt zich nu vijf jaar in? Dat snap ik echt niet.![]()
Hehe ik heb ook zo vaak topics dat ik iets schrijf en denk: nee wacht, dat verschijnt straks vast in de ATquote:Doe hier eens een poging?
Iets wat ze slechts verdiend had na die actie tegen mijquote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]PS gemeet!
Een van de eerste dingen waar ze over begon was dat ze het niet tof vond dat ze gelyncht was in het maffiaspel
Oeh, klonenquote:Voor de rest van de SC: PS is tof en had ook een leuk shirtje aan. En heeft een geheim leger klonen
!
oeh, UT2k4quote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond CS niet leuk, onder andere omdat ik er niet goed in was. De pro's kopen binnen een seconde alles wat ze nodig hebben terwijl ik dan nog uitzoek wat voor geweer ik wil hebben. Als ik daarmee klaar ben word ik binnen no-time neergeschoten en moet ik wachten tot ik weer mee mag doen...
Unreal Tournament
Gewoon flauwquote:Op zondag 30 november 2008 02:51 schreef Etcetera het volgende:
net terug van de kroeg
en waarom schandalig![]()
peper en zout moet je hebbenquote:
ik moet CS nog steeds eens proberenquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de rest van de SC: PS is tof en had ook een leuk shirtje aan. En heeft een geheim leger klonen
!
Quatsch. Jij was stoute maffioos, ik was verdorie de enige weldenkende in dit hele spelquote:Op zondag 30 november 2008 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets wat ze slechts verdiend had na die actie tegen mij
Ik denk dat hij mijn lieve naamgenootjes bedoeltquote:Oeh, klonen![]()
Viswijfje?
quote:
Hoop het ook voor je, is het niet wat koud nu?quote:Op zondag 30 november 2008 10:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk mag ik straks gewoon voetballen en wordt het niet afgelast, we moeten alleen helemaal richting Beemster, veel te ver weg
Ik denk het wel, ik zie vanaf hier dat de autoruiten aangevroren zijn, dus dan is het koudquote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, is het niet wat koud nu?
quote:Op zondag 30 november 2008 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk het wel, ik zie vanaf hier dat de autoruiten aangevroren zijn, dus dan is het koud
Maar ik hoop dat om 2 uur het veld gewoon bespeelbaar is, die kou doet me niet zoveel. Gewoon een thermoshirtje onder je shirt dragen en hopen dat je de bal niet op je bovenbenen geschoten krijgt
Eet smakelijk, maar de leeuwen zijn al naar het zuiden getrokken vanwege de kou, wat moet ik nu?quote:Op zondag 30 november 2008 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
echte mannen dragen geen thermoshirts, die trekken een levende leeuw aan
![]()
En in dat kader: echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen![]()
En ik ga ontbijten
Een ijsbeer zoekenquote:Op zondag 30 november 2008 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eet smakelijk, maar de leeuwen zijn al naar het zuiden getrokken vanwege de kou, wat moet ik nu?
quote:
Het is zo genant.quote:
Ik kende haar via internet, dit is geloof ik het derde forum waar we samen op zittenquote:Op zondag 30 november 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:
Uhm, maar je kende haar al en had haar toch al wel eerder gezien?
quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat hij mijn lieve naamgenootjes bedoelt![]()
Niet op elkaar lijken, jullie hebben zelfs een yellquote:We lijken totaal niet op elkaar, maar we delen de naam
Of de andere gekke ellebogers... Of nee wacht, mijn naamgenootjes zijn ook gekke ellebogers![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Niet op elkaar lijken, jullie hebben zelfs een yell
quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zo genant.Toen ik nog heel veel bij Sven logeerde in z'n oude kamer deed ik wel m'n best om het in te houden of om even weg te lopen ofzo. Alleen soms is de mogelijkheid er niet om weg te lopen of het nog in te houden, zoals als je samen aan het douchen bent.
!
Sven had het trouwens eerst niet eens door, maar door m'n geschrokken gezicht en rode hoofd had ik mezelf verraden. Gelukkig moest Sven enorm lachen en liet hij er vervolgens zelf ook een.![]()
Dat is gewoon het beste wat een man in zo'n situatie kan doen.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Quatsch. Jij was stoute maffioos, ik was verdorie de enige weldenkende in dit hele spelRevanche, baby sweet sweet revanche. Karma's a bitch, what goes around comes around, die hele riedel
quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
*scheetje*
Ik vind de theorie erachter eigenlijk zo gek nog niet. Maar ik vraag me ook af of het werkt jaquote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een leerdoelenplan schrijven.![]()
Eigenlijk vind ik dat vooral iets voor het hbo. Ook een van de redenen dat ik zo snel mogelijk weer terug naar de universiteit wilde. Stom gedoe met werkgroepen, competenties, enz.En nu word ik er wéér meer doodgegooid.
arme jijquote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een leerdoelenplan schrijven.![]()
Eigenlijk vind ik dat vooral iets voor het hbo. Ook een van de redenen dat ik zo snel mogelijk weer terug naar de universiteit wilde. Stom gedoe met werkgroepen, competenties, enz.En nu word ik er wéér meer doodgegooid.
Inderdaad. Ik ga mijn regels overtreden en er nog één nemenquote:
Natuurlijk werkt het niet. Over een aantal maanden pak ik m'n plan er weer bij en ga me achteraf verantwoorden voor iets waar ik helemaal niet mee bezig ben geweest.quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de theorie erachter eigenlijk zo gek nog niet. Maar ik vraag me ook af of het werkt ja
Hoe was dat voor de zwangerschap dan? Mocht ze toen niet haar gang gaan?quote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooi verhaal
Mijn vrouw heeft sinds een maand meer last van kuch gas, en ik heb haar eerlijk verteld dat ze gewoon haar gang kan gaan, dat Nemo daarbinnen () wat rondtrappelt is een goed excuus
Tuurlijk wel, maar ze deed dat echt bijna nooitquote:Op zondag 30 november 2008 14:12 schreef Soempie het volgende:
Hoe was dat voor de zwangerschap dan? Mocht ze toen niet haar gang gaan?![]()
Welke Windows is het? Vista?quote:Op zondag 30 november 2008 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie kan mij helpen... ik zit bij mn moeder thuis en die wil cassettebandjes op dr pc zetten. Ze hebben hier een imic-apparaatje dat werkt met de Apple computer, maar ik heb m in de Windows pc geplugd en die herkent m niet![]()
Heb al wel een programmaatje gedownload, Audacity, maar daar kan ik dus nog niks mee beginnen
De Griffin zou het gewoon moeten doen ja.quote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Is er ook een andere manier om geluid uit de stereo op de pc te krijgen zonder die Griffin?
Ja wordt gewoon opgepikt. Waarschijnlijk moet je wel even instellen waar Audacity naar moet luisteren of moet je bij je geluid even het geluid van dat kanaal omhoog gooien. Soms kun je kiezen voor "Record: What you hear".quote:Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Maar........ nog een ding eerst: pikt Audacity dan automatisch dat signaal op??
En is de "in" poort van mijn geluidskaart gewoon een van die drie gekleurde poortjes? (roze groen en paars ofzo)
Wat bedoel je daarmee? Hoor je dan wel geluid van de plaat of hoor je gewoon gekraak?quote:Op zondag 30 november 2008 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, audacity pikt inderdaad het signaal op van Windows input, maar ik hoor niks... misschien zijn de tulpjes wel niet zo best meerIk hoor namelijk wel wat als ik wat aan het tulpje morrel
Kan, of verkeerd aangesloten, verkeerde instellen, whatever.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik ben bezig met een cassettebandje, en ik hoorde alleen maar gekraak..... niks noppes nada van het bandje![]()
Alle volumeregelingen staan open, en ik heb opnemen en afspelen ook al geprobeerd. Maar ik zag al wel dat er alleen maar geluidsgolfjes te zien waren bij dat gekraak. Dus het snoertje is denk ik stuk.
Toch?
Wat?quote:Op zondag 30 november 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik schei ermee uithet lukt niet.
Het opnemen van cassettebandjes schijnt hier met de Apple wel te lukken dus dan doen ze het maar mooi zo..... Ik heb wel weer genoeg de nerd uitgehangen.
Spitsvondigquote:
Beide ochtenden om 0700 beginnen met werken.quote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men met kerst doen?
quote:
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hč.quote:Op zondag 30 november 2008 02:34 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij vinden mannen het na een tijdje grappig om een zo groot mogelijke scheet te laten en daarmee de vrouw te verrassen
Hmm nee, het is allemaal in de verleden tijd geschreven, maar nu ik zo teruglees is dat niet erg duidelijk. Een normaal mens zou hebben opgeschreven "Mijn ex en ik...", maar ik vind het zo'n stom woord.quote:Maarrrrreee...jij hebt een vriendje?
Busted!
Ik zag vorige week, toen het zo koud was en hard sneeuwde, een paar jongens gewoon voor hun lol voetballen op een veldje, in zo'n kort broekje.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef Iamredleader het volgende:
Hoop het ook voor je, is het niet wat koud nu?
Zielig wezen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men met kerst doen?
Ligt er aan of je de verslaglegging schrijft of leest...quote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
Is het:
Bij de verslaglegging letten op..
of
In de verslaglegging letten op...
Dat was dus het filmpje dat ik zocht van My Name is Earl.quote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hč.![]()
helemaal niets met familie?quote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Zielig wezen.![]()
Leren voor hertentamen dus.
Ah, dat is gemeen!quote:Op zondag 30 november 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was dus het filmpje dat ik zocht van My Name is Earl.
Die wordt dan wakker naast zijn vrouw en dekt haar dan lief toe voor hij opstaat. Leuk denk je danVervolgens bedenkt hij zich en trekt hij de deken helemaal over haar hoofd. Dan draait 'ie zich om, stop zijn kont onder de dekens een laat een harde meur
Heel gemeenquote:Op zondag 30 november 2008 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is gemeen!
Is My name is Earl een animatiefilmpje?
Ik schrijf. Wat moet het dan zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de verslaglegging schrijft of leest...
omgquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
OMG gevonden
http://video.aol.com/vide(...)34/?icid=VIDURVENT05
Even doorspoelen naar 2:55
@Soempie; dit dus.quote:Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
ver·slag·leg·ging de; v het rapporteren; het notuleren
Dus dan denk ik "bij het verslagleggen" en "in de verslaglegging"
quote:Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
ver·slag·leg·ging de; v het rapporteren; het notuleren
Dus dan denk ik "bij het verslagleggen" en "in de verslaglegging"
quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
Bakkie!
Jason Lee en Jason Priestleyquote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
OMG gevonden
http://video.aol.com/vide(...)34/?icid=VIDURVENT05
Even doorspoelen naar 2:55
Ja Priestley is een gastrolletje trouwens :quote:
'Ik hou van jouquote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hč.![]()
eerste is wat netter denk ik, vooral omdat je het vooraf schrijft (of behoort te schrijvenquote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
Is het:
Bij de verslaglegging letten op..
of
In de verslaglegging letten op...
Heb je Dogma nog nooit gezien!?quote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, ik nog niet. Gek eigenlijk.
Echt wel!quote:
quote:
Zo liep ik vandaag ook over het (kunstquote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zag vorige week, toen het zo koud was en hard sneeuwde, een paar jongens gewoon voor hun lol voetballen op een veldje, in zo'n kort broekje.![]()
hmmmm downloaden met 530 KB/s, dat heb ik niet vaak bij een torrentquote:
Is dat veel?quote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmm downloaden met 530 KB/s, dat heb ik niet vaak bij een torrent
Als je bedenkt dat een MP3-tje gemiddeld 4096 KB is. Dan kun je uitrekenen dat je een MP3 binnen 8 seconden binnen hebtquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat veel?
Heb net maar een kwartiertje half gedoezeld tijdens de film, en heb weer teruggespoeld. Matador van Almodovar gekeken, die man maakt wel aparte films.
quote:A young boy went up to his father and asked him, 'Dad, what is the
difference between potentially and realistically?'
The father thought for a moment, then answered, 'Go ask your mother if she
would sleep with Brad Pitt for a million dollars. Then ask your sister if she would sleep with Brad Pitt for a million dollars, and then, ask your brother if he'd sleep with Brad Pitt for a
million dollars. Come back and tell me what you learn from that.'
So the boy went to his mother and asked, 'Would you sleep with Brad Pitt
for a million dollars?' The mother replied, 'Of course I would! We could
really use that money to fix up the house and send you kids to a great
University!'
The boy then went to his sister and asked, 'Would you sleep with Brad Pitt
for a million dollars?' The girl replied, 'Oh my God! I LOVE Brad Pitt! I
would sleep with him in a heartbeat, are you nuts?'
The boy then went to his brother and asked, 'Would you sleep with Brad
Pitt for a million dollars?' 'Of course,' the brother replied. 'Do you know how
much a million bucks would buy?'
The boy pondered the answers for a few days and then went back to his dad.
His father asked him, 'Did you find out the difference between potentially
and realistically?'
The boy replied, 'Yes. Potentially, you and I are sitting on three million
dollars, but Realistically, we're living with two hookers and a homo.
Dat wist ik dus niet. Maar wel snel, ja.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Als je bedenkt dat een MP3-tje gemiddeld 4096 KB is. Dan kun je uitrekenen dat je een MP3 binnen 8 seconden binnen hebt
Waarschijnlijk in de bak.quote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar in hemelsnaam is qonmann?
tomtomaat begint hem nu langzamerhand weg te spelen, ongelooflijk.
Dat vroeg ik me ook al af...kheb qonmann al een paar dagen niet online gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar in hemelsnaam is qonmann?
tomtomaat begint hem nu langzamerhand weg te spelen, ongelooflijk.
Maar goed, dat betekent dat tomtomaat voor de Schwarzwälder Kirschtorte gaat omdat hij qonmann al aan het inpakken is.quote:Op maandag 1 december 2008 00:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...kheb qonmann al een paar dagen niet online gezien.
Net zoiets als logboeken: kijken wanneer je waar hoe lang mee bezig had moeten zijn en dan iets in elkaar verzinnen dat er een beetje op lijktquote:Op zondag 30 november 2008 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het niet. Over een aantal maanden pak ik m'n plan er weer bij en ga me achteraf verantwoorden voor iets waar ik helemaal niet mee bezig ben geweest.
Nee jullie lijken niet echt op elkaar, maar dat weet de rest van de SC niet dus ik kan de waarheid een beetje aanpassenquote:Op zondag 30 november 2008 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat we op elkaar lijken!
Ik ben alweer 120 gegaan vandaagVroeg me achteraf pas af of ik wel al het alcohol afgebroken had
![]()
Precies. Ik begrijp ook werkelijk niet dat docenten dat niet door hebben. Pure tijdverspilling zulke dingen.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net zoiets als logboeken: kijken wanneer je waar hoe lang mee bezig had moeten zijn en dan iets in elkaar verzinnen dat er een beetje op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |