Ik kende haar via internet, dit is geloof ik het derde forum waar we samen op zittenquote:Op zondag 30 november 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:
Uhm, maar je kende haar al en had haar toch al wel eerder gezien?
quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat hij mijn lieve naamgenootjes bedoelt![]()
Niet op elkaar lijken, jullie hebben zelfs een yellquote:We lijken totaal niet op elkaar, maar we delen de naam
Of de andere gekke ellebogers... Of nee wacht, mijn naamgenootjes zijn ook gekke ellebogers![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Niet op elkaar lijken, jullie hebben zelfs een yell
quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is zo genant.Toen ik nog heel veel bij Sven logeerde in z'n oude kamer deed ik wel m'n best om het in te houden of om even weg te lopen ofzo. Alleen soms is de mogelijkheid er niet om weg te lopen of het nog in te houden, zoals als je samen aan het douchen bent.
!
Sven had het trouwens eerst niet eens door, maar door m'n geschrokken gezicht en rode hoofd had ik mezelf verraden. Gelukkig moest Sven enorm lachen en liet hij er vervolgens zelf ook een.![]()
Dat is gewoon het beste wat een man in zo'n situatie kan doen.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Quatsch. Jij was stoute maffioos, ik was verdorie de enige weldenkende in dit hele spelRevanche, baby sweet sweet revanche. Karma's a bitch, what goes around comes around, die hele riedel
quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
*scheetje*
Ik vind de theorie erachter eigenlijk zo gek nog niet. Maar ik vraag me ook af of het werkt jaquote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een leerdoelenplan schrijven.![]()
Eigenlijk vind ik dat vooral iets voor het hbo. Ook een van de redenen dat ik zo snel mogelijk weer terug naar de universiteit wilde. Stom gedoe met werkgroepen, competenties, enz.En nu word ik er wéér meer doodgegooid.
arme jijquote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een leerdoelenplan schrijven.![]()
Eigenlijk vind ik dat vooral iets voor het hbo. Ook een van de redenen dat ik zo snel mogelijk weer terug naar de universiteit wilde. Stom gedoe met werkgroepen, competenties, enz.En nu word ik er wéér meer doodgegooid.
Inderdaad. Ik ga mijn regels overtreden en er nog één nemenquote:
Natuurlijk werkt het niet. Over een aantal maanden pak ik m'n plan er weer bij en ga me achteraf verantwoorden voor iets waar ik helemaal niet mee bezig ben geweest.quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de theorie erachter eigenlijk zo gek nog niet. Maar ik vraag me ook af of het werkt ja
Hoe was dat voor de zwangerschap dan? Mocht ze toen niet haar gang gaan?quote:Op zondag 30 november 2008 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooi verhaal
Mijn vrouw heeft sinds een maand meer last van kuch gas, en ik heb haar eerlijk verteld dat ze gewoon haar gang kan gaan, dat Nemo daarbinnen () wat rondtrappelt is een goed excuus
Tuurlijk wel, maar ze deed dat echt bijna nooitquote:Op zondag 30 november 2008 14:12 schreef Soempie het volgende:
Hoe was dat voor de zwangerschap dan? Mocht ze toen niet haar gang gaan?![]()
Welke Windows is het? Vista?quote:Op zondag 30 november 2008 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wie o wie kan mij helpen... ik zit bij mn moeder thuis en die wil cassettebandjes op dr pc zetten. Ze hebben hier een imic-apparaatje dat werkt met de Apple computer, maar ik heb m in de Windows pc geplugd en die herkent m niet![]()
Heb al wel een programmaatje gedownload, Audacity, maar daar kan ik dus nog niks mee beginnen
De Griffin zou het gewoon moeten doen ja.quote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Is er ook een andere manier om geluid uit de stereo op de pc te krijgen zonder die Griffin?
Ja wordt gewoon opgepikt. Waarschijnlijk moet je wel even instellen waar Audacity naar moet luisteren of moet je bij je geluid even het geluid van dat kanaal omhoog gooien. Soms kun je kiezen voor "Record: What you hear".quote:Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Maar........ nog een ding eerst: pikt Audacity dan automatisch dat signaal op??
En is de "in" poort van mijn geluidskaart gewoon een van die drie gekleurde poortjes? (roze groen en paars ofzo)
Wat bedoel je daarmee? Hoor je dan wel geluid van de plaat of hoor je gewoon gekraak?quote:Op zondag 30 november 2008 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, audacity pikt inderdaad het signaal op van Windows input, maar ik hoor niks... misschien zijn de tulpjes wel niet zo best meerIk hoor namelijk wel wat als ik wat aan het tulpje morrel
Kan, of verkeerd aangesloten, verkeerde instellen, whatever.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik ben bezig met een cassettebandje, en ik hoorde alleen maar gekraak..... niks noppes nada van het bandje![]()
Alle volumeregelingen staan open, en ik heb opnemen en afspelen ook al geprobeerd. Maar ik zag al wel dat er alleen maar geluidsgolfjes te zien waren bij dat gekraak. Dus het snoertje is denk ik stuk.
Toch?
Wat?quote:Op zondag 30 november 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik schei ermee uithet lukt niet.
Het opnemen van cassettebandjes schijnt hier met de Apple wel te lukken dus dan doen ze het maar mooi zo..... Ik heb wel weer genoeg de nerd uitgehangen.
Spitsvondigquote:
Beide ochtenden om 0700 beginnen met werken.quote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men met kerst doen?
quote:
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hè.quote:Op zondag 30 november 2008 02:34 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij vinden mannen het na een tijdje grappig om een zo groot mogelijke scheet te laten en daarmee de vrouw te verrassen
Hmm nee, het is allemaal in de verleden tijd geschreven, maar nu ik zo teruglees is dat niet erg duidelijk. Een normaal mens zou hebben opgeschreven "Mijn ex en ik...", maar ik vind het zo'n stom woord.quote:Maarrrrreee...jij hebt een vriendje?
Busted!
Ik zag vorige week, toen het zo koud was en hard sneeuwde, een paar jongens gewoon voor hun lol voetballen op een veldje, in zo'n kort broekje.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef Iamredleader het volgende:
Hoop het ook voor je, is het niet wat koud nu?
Zielig wezen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat gaat men met kerst doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |