Ligt er aan of je de verslaglegging schrijft of leest...quote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
Is het:
Bij de verslaglegging letten op..
of
In de verslaglegging letten op...
Dat was dus het filmpje dat ik zocht van My Name is Earl.quote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hč.![]()
helemaal niets met familie?quote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Zielig wezen.![]()
Leren voor hertentamen dus.
Ah, dat is gemeen!quote:Op zondag 30 november 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was dus het filmpje dat ik zocht van My Name is Earl.
Die wordt dan wakker naast zijn vrouw en dekt haar dan lief toe voor hij opstaat. Leuk denk je danVervolgens bedenkt hij zich en trekt hij de deken helemaal over haar hoofd. Dan draait 'ie zich om, stop zijn kont onder de dekens een laat een harde meur
Heel gemeenquote:Op zondag 30 november 2008 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is gemeen!
Is My name is Earl een animatiefilmpje?
Ik schrijf. Wat moet het dan zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de verslaglegging schrijft of leest...
omgquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
OMG gevonden
http://video.aol.com/vide(...)34/?icid=VIDURVENT05
Even doorspoelen naar 2:55
@Soempie; dit dus.quote:Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
ver·slag·leg·ging de; v het rapporteren; het notuleren
Dus dan denk ik "bij het verslagleggen" en "in de verslaglegging"
quote:Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
ver·slag·leg·ging de; v het rapporteren; het notuleren
Dus dan denk ik "bij het verslagleggen" en "in de verslaglegging"
quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
Bakkie!
Jason Lee en Jason Priestleyquote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
OMG gevonden
http://video.aol.com/vide(...)34/?icid=VIDURVENT05
Even doorspoelen naar 2:55
Ja Priestley is een gastrolletje trouwens :quote:
'Ik hou van jouquote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van onder de dekens!!! En dan ook nog eens wapperen, hč.![]()
eerste is wat netter denk ik, vooral omdat je het vooraf schrijft (of behoort te schrijvenquote:Op zondag 30 november 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
Is het:
Bij de verslaglegging letten op..
of
In de verslaglegging letten op...
Heb je Dogma nog nooit gezien!?quote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, ik nog niet. Gek eigenlijk.
Echt wel!quote:
quote:
Zo liep ik vandaag ook over het (kunstquote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zag vorige week, toen het zo koud was en hard sneeuwde, een paar jongens gewoon voor hun lol voetballen op een veldje, in zo'n kort broekje.![]()
hmmmm downloaden met 530 KB/s, dat heb ik niet vaak bij een torrentquote:
Is dat veel?quote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmm downloaden met 530 KB/s, dat heb ik niet vaak bij een torrent
Als je bedenkt dat een MP3-tje gemiddeld 4096 KB is. Dan kun je uitrekenen dat je een MP3 binnen 8 seconden binnen hebtquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat veel?
Heb net maar een kwartiertje half gedoezeld tijdens de film, en heb weer teruggespoeld. Matador van Almodovar gekeken, die man maakt wel aparte films.
quote:A young boy went up to his father and asked him, 'Dad, what is the
difference between potentially and realistically?'
The father thought for a moment, then answered, 'Go ask your mother if she
would sleep with Brad Pitt for a million dollars. Then ask your sister if she would sleep with Brad Pitt for a million dollars, and then, ask your brother if he'd sleep with Brad Pitt for a
million dollars. Come back and tell me what you learn from that.'
So the boy went to his mother and asked, 'Would you sleep with Brad Pitt
for a million dollars?' The mother replied, 'Of course I would! We could
really use that money to fix up the house and send you kids to a great
University!'
The boy then went to his sister and asked, 'Would you sleep with Brad Pitt
for a million dollars?' The girl replied, 'Oh my God! I LOVE Brad Pitt! I
would sleep with him in a heartbeat, are you nuts?'
The boy then went to his brother and asked, 'Would you sleep with Brad
Pitt for a million dollars?' 'Of course,' the brother replied. 'Do you know how
much a million bucks would buy?'
The boy pondered the answers for a few days and then went back to his dad.
His father asked him, 'Did you find out the difference between potentially
and realistically?'
The boy replied, 'Yes. Potentially, you and I are sitting on three million
dollars, but Realistically, we're living with two hookers and a homo.
Dat wist ik dus niet. Maar wel snel, ja.quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Als je bedenkt dat een MP3-tje gemiddeld 4096 KB is. Dan kun je uitrekenen dat je een MP3 binnen 8 seconden binnen hebt
Waarschijnlijk in de bak.quote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar in hemelsnaam is qonmann?
tomtomaat begint hem nu langzamerhand weg te spelen, ongelooflijk.
Dat vroeg ik me ook al af...kheb qonmann al een paar dagen niet online gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar in hemelsnaam is qonmann?
tomtomaat begint hem nu langzamerhand weg te spelen, ongelooflijk.
Maar goed, dat betekent dat tomtomaat voor de Schwarzwälder Kirschtorte gaat omdat hij qonmann al aan het inpakken is.quote:Op maandag 1 december 2008 00:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...kheb qonmann al een paar dagen niet online gezien.
Net zoiets als logboeken: kijken wanneer je waar hoe lang mee bezig had moeten zijn en dan iets in elkaar verzinnen dat er een beetje op lijktquote:Op zondag 30 november 2008 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het niet. Over een aantal maanden pak ik m'n plan er weer bij en ga me achteraf verantwoorden voor iets waar ik helemaal niet mee bezig ben geweest.
Nee jullie lijken niet echt op elkaar, maar dat weet de rest van de SC niet dus ik kan de waarheid een beetje aanpassenquote:Op zondag 30 november 2008 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat we op elkaar lijken!
Ik ben alweer 120 gegaan vandaagVroeg me achteraf pas af of ik wel al het alcohol afgebroken had
![]()
Precies. Ik begrijp ook werkelijk niet dat docenten dat niet door hebben. Pure tijdverspilling zulke dingen.quote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net zoiets als logboeken: kijken wanneer je waar hoe lang mee bezig had moeten zijn en dan iets in elkaar verzinnen dat er een beetje op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |