ik geloof er geen hol vanquote:
Trouwens, TS begintquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
The after fart experience...
Wat jullie?
Sourcequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Counter strike![]()
Welke speel je? 1,6 of source?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
ik zou m'n mond moeten houden aangezien ik het nog nooit gespeeld heb
Goh.. dat heb ik nou bij WoWquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp
Serious
Van alle shooters die er zijn. Call of Duty 2, Call of Duty 4, nu zelfs als deel 5. Battlefield serie. En dan kies je. Counter Strike
ik zou m'n mond moeten houden aangezien ik het nog nooit gespeeld heb maar ik heb zoveel klachten over CS gehoord dat ik er niet eens aan wil beginnen![]()
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoekenquote:
ik speel nu WARquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh.. dat heb ik nou bij WoW
[..]
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoeken
* Whiteguy doet af en toe ook een rondje cs:source
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me bij deze aanbevolen om een keertje een servertje op te gaan zoeken
* Whiteguy doet af en toe ook een rondje cs:source
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga 4 keer Sinterklaas vieren dit jaar
Met koor dobbelen om flutcadeautjes
Met mama+vriend encadeautjes en gedichten
Met vrienden dobbelen om iets minder flutcadeautjes
En met schoonfamilie cadeautjes en gedichten
Blij dat surprises nergens verplicht zijn
Nou, volgens mij lieten we het al vrij snel gaan. Niet dat het een wedstrijdje scheten laten werd, maar kom op, wie houdt zich nu vijf jaar in? Dat snap ik echt niet.quote:
Doe hier eens een poging?quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:43 schreef Soempie het volgende:
In het topic 'the after fart experience' ben ik al 3 keer begonnen met tikken, maar daarna toch maar snel weggeklikt.
Ik vond CS niet leuk, onder andere omdat ik er niet goed in was. De pro's kopen binnen een seconde alles wat ze nodig hebben terwijl ik dan nog uitzoek wat voor geweer ik wil hebben. Als ik daarmee klaar ben word ik binnen no-time neergeschoten en moet ik wachten tot ik weer mee mag doen...quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks is het afscheidsfeestje van mn broer. Awkward...
Daar is Tim trouwens ook
Wehehe 5 jaar inhouden is niet te doenquote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lieten we het al vrij snel gaan. Niet dat het een wedstrijdje scheten laten werd, maar kom op, wie houdt zich nu vijf jaar in? Dat snap ik echt niet.![]()
Hehe ik heb ook zo vaak topics dat ik iets schrijf en denk: nee wacht, dat verschijnt straks vast in de ATquote:Doe hier eens een poging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |