Hehe nou we hebben er sowieso geen ruimte en we hebben warme lucht CVquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker waar, ze zetten er complete geveldelen mee vast tegenwoordig
[..]
0 euro gaat me niet lukken
Nee, maar het papier wel bijna.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Zijn de lintjes fluorescerend?
Lintjes zijn altijd leuk, ik pak ook altijd heel mooi in. Nu mocht dat niet, omdat anders iedereen meteen ziet welke van mij zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat wist ik wel. Maar voor de minder slimme medemens houd ik mijn profiel toch maar op verborgen.![]()
Ik heb net cadeautjes ingepakt, en gul geweest met de lintjes. De lintjes zijn leuker dan de cadeautjes.
Ok, ik dacht dat je een combi had van lucht en radiatoren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe nou we hebben er sowieso geen ruimte en we hebben warme lucht CV
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Lintjes zijn altijd leuk, ik pak ook altijd heel mooi in. Nu mocht dat niet, omdat anders iedereen meteen ziet welke van mij zijn
Nopequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je een combi had van lucht en radiatoren.
Vloerverwarming hebben we want de badkamer zit boven het stookhok waar de ketel staatquote:Maar doe mij in de badkamer maar een lekkere grote radiator én vloerverwarming
Wij doen aan allebei. Een lootje en dan mag je kiezen: gedicht of surprise. Of surprise met gedicht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.
Warmtepomp die z'n warmte uit het grondwater haalt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
Het is wel zo dat we nogal wat dingen gaan toevoegen:
- warmtepomp
Hoeveel dobbelstenen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan lootjes, maar dobbelen, dus het maakt helemaal niks uit.
Want?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Warmtepomp die z'n warmte uit het grondwater haalt?
Dat zou ik je niet aanraden.
Ik denk 231 stuks.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel dobbelstenen?
De zak van Pandora!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef wyccie het volgende:
Touwtjes zijn ook leuk, past bij Lush.
Ik wilde eigenlijk 1 van de zepen als Sintcadeautje doen, maar was te nieuwsgierig en heb de zak opengemaakt.
Volgens mij heb je de vraag niet begrepen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk 231 stuks.
Maakt het iets uit?
that reminds mequote:
145. 07672 MadMasterquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh, staat iemand hier nog in? [FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
190. 06762 Etcetera
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that reminds me
we moesten een script maken op school met ballen die kaatsten en weet ik veel wat. Flauwste grap en meestgehoorde opmerking van die dag: E. (docent) ik heb een probleem met m'n ballen.hij zei dat hij nooit meer opdrachten met ballen ging doen
Ach ja, je bent nooit te oud voor woordgrapjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
jaen dat zijn dan studenten van 20-25 jaar ofzo he
Jawel, hoor. Ik denk 2 of 3 dobbelstenen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij heb je de vraag niet begrepen.
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg me gisteren af of mw. MM ook rood haar heeft!
Een grote investering die niet of nauwelijks goedkoper in gebruik is dan een gewone ketel.quote:
Oh, de waterpomp is slechts voor water voorverwarmen voor wasmachine, vaatwasser en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een grote investering die niet of nauwelijks goedkoper in gebruik is dan een gewone ketel.
En door de relatief lage temperatuur die zo'n ding opwekt is het niet gebruiksvriendelijk voor in een woning. De reactietijd is erg groot. Je kunt niet zomaar je thermostaat even 2 graden hoger zetten, wat veel mensen nog wel eens willen doen.
Ik kan juist weer al die zooi eten zonder dat ik het daarna met een tandenstoker uit m'n holle kies moet vissenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:sleeeecht idee: M&M's kauwen aan de kant waar de kiezen eruit zijn gegaan
au
De vraag was dan natuurlijk: wat is het van nature?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het heeft bijna alle kleuren van de regenboog al gehad...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Wij vieren sinterklaas op kerstavond en tweede kerstdag.
Dan kun je ook een ketel op lage temperatuur laten stokenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, de waterpomp is slechts voor water voorverwarmen voor wasmachine, vaatwasser en dat soort ongein.
-edit- kosten van aanleg zijn inderdaad hoger maar het rendement is wel het hoogst. Uiteindelijk is het niet mijn call dus ik zie het wel
Donkerblond...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag was dan natuurlijk: wat is het van nature?
Pepernoten onder de kerstboom = dubbele troep...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
niet wegwaaien hequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga pakken voor Texel.
Denk dat het alleen maar waterdichte/-bestendige kleding wordt...
Eet smakelijk dan alvastquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ik alleen maar op mijn bord zien...
Nee, dan vieren ze Pinksteren. Dat is dat ook gelijk dat dag dat alle ongeloofwaardige dromen uitkomen en alle loze beloftes uitgevoerd zullen moeten wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef wyccie het volgende:
En kerst met Pasen, Soempie?
call me stupid maar vieren jullie dan niet gewoon kerstquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Eerste kerstdag.quote:
Kerstavond pakjesavond bij mijn familiequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Etcetera het volgende:
call me stupid maar vieren jullie dan niet gewoon kerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |