quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet eens hoeveel neven en nichten dat zijn... heel veel... een stuk of 50 denk ik...
whahahahaquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Freddy Mercury liet zich toch ook geregeld in zijn kont snorren?
Je waarschuwing kwam te laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik moet ff naar een printer kijken !
Moozzie OPLETTEN !!!
Bij elkaar? 9 volgens mij... Maar bij die 50 zitten ook nog een stuk of 15 achterneefjes en nichtjes...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoeveel broers en zussen heb je ouders dan?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zit in de familie denk ik:
[..]
Jah die heb ik niet geteldquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij elkaar? 9 volgens mij... Maar bij die 50 zitten ook nog een stuk of 15 achterneefjes en nichtjes...
SsssssgggEEEELLlleequote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef Sgele het volgende:
tvp
Als ik die mee ga tellen zijn het er ook wel meer... pfff... maar ik ga nog even snel voor de lunch wat doen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik had het niet over aangetrouwde neven en nichten hewant bij ons kun je ook alles dan 2x doen en dan kom je ook op 56 stuks
quote:
Sounds like one big happy family...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah die heb ik niet getelddat weet ik niet die neven en nichten fokken als konijnen. Mijn moeder heeft 6 broers en 5 zusjes en me vader heeft 3 zussen
ahhhhh das kutquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef Moozzie het volgende:
Moet ik weer helemaal een nieuwe halen
Ik heb nou al gehaaldquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhhhh das kut![]()
* Runx geeft Moozzie een nieuwe ijsje![]()
quote:
Gezonde boel hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. eerste blikje redbull is nu open
kuch verslaafd kuchquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:07 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. eerste blikje redbull is nu open
dat ben ik alquote:
en een colaatjequote:
aha welke smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb nou al gehaald
maar wel lief
Festini peerquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
aha welke smaak
jaaa ik ben altijd lieftog ?
en een peukjequote:
lekkuhrquote:
GASTquote:
Ahhhhhquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuhr![]()
maar , maar ik probeer altijd zo lief te doen![]()
dude dat maak jij er van dus vind je het niet ergquote:
lekkuhquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga zo patatjes en een shoarma rol eten!!!![]()
Share?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga zo patatjes en een shoarma rol eten!!!![]()
geen lekker dame manquote:
dank je was een zware bevalling..quote:
See my signaturequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef Crazy-p het volgende:
Heerlijk werken met muziek in.. normaal gesproken mag het niet.. maar ik wel.. gelukkig.. niet dat p00p zich er normaal gesproken aan houdt.. lol
Boeie, is ook niet blondquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
geen lekker dame manze is niet eens blond
ja maar er bestaan ook uitzonderingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Boeie, is ook niet blond
[ afbeelding ]
*fap fap fap*
quote:
idd...zelfde met onderstaande damequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Boeie, is ook niet blond
[ afbeelding ]
*fap fap fap*
Altijd lastigquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je was een zware bevalling..
*fap fap fap*quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
idd...zelfde met onderstaande dame![]()
Aapiequote:
ja dat is echt een van de beste topic's op fok , heeft mij erg geholpenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Altijd lastig![]()
Hier heb je wat tips
De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
OMFGquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Altijd lastig![]()
Hier heb je wat tips
De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
mijn schaamhaar ook nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef Crazy-p het volgende:
heeft de neiging om met dr muziek mee te gaan zingenniet goed!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat is echt een van de beste topic's op fok , heeft mij erg geholpen![]()
![]()
dankzij moozzie
p.s ik had WC A
Gaat prima!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aapie![]()
![]()
Alles best hier hoor
Met uwes?
ja lach jij maar ja..quote:
Ik vind dat zo raar he...quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schaamhaar ook niet
carebear , ik zie er zijn uitzonderingen , maar blonde dames vind ik een stuk lekkerder![]()
Eigen kantoor is ook handigquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja lach jij maar ja..
het is niet eerlijk.. dat is wel het nadeel aan met je eigen muziek aan werken.. maar het werkt een stuk prettiger!
Gaat 'm weer niet worden vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gaat prima!
Laatste dag dan klaar hier hehe!
Vandaag wel lief of nog steeds niet?!
heb ik altijd met mp3 als ik die in heb heb ik wel eens de neiging om mee te zingen maar ik bedenk me als ik het ga doen denken ze nog dat ik de bus wil opblazen dus doe ik het maar nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja lach jij maar ja..
het is niet eerlijk.. dat is wel het nadeel aan met je eigen muziek aan werken.. maar het werkt een stuk prettiger!
Mensen die op haarkleur vallenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schaamhaar ook niet
carebear , ik zei er zijn uitzonderingen , maar blonde dames vind ik een stuk lekkerder![]()
nou ja kijk.. dat heb ik dus niet..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik altijd met mp3 als ik die in heb heb ik wel eens de neiging om mee te zingen maar ik bedenk me als ik het ga doen denken ze nog dat ik de bus wil opblazen dus doe ik het maar niet
ja tuurlijk , ik fok ook een beetje , maar over het algemeen val ik op blonde damesquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar he...
Blond, bruin, zwart...Ik vind dat dat van de dame afhangt, of 't staat of niet, 't totaal plaatje zeg maar
Mensen die überhaupt vallenquote:
allochtonenquote:
Nah kan bestquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja kijk.. dat heb ik dus niet..
maar ik wil het die mensen hier op de vloer toch niet aan doen.. he Moozziej
Dat staat echt mooi inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Langharige brunnettes (boeit niet of het echt of goed nep is) met blauwe ogen...
Grab a bottlequote:
dat wou ik dus net gaan posten gila!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Langharige brunnettes (boeit niet of het echt of goed nep is) met blauwe ogen...
Ligt nog niks hier hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef Crazy-p het volgende:
*gooit wat snoep richting hongerige mensen*
ik was serieus aan het zoekenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef Crazy-p het volgende:
*gooit wat snoep richting hongerige mensen*
waarom zeg je dan dat je snoep naar ons gooitquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was serieus aan het zoeken
Normaal eten we om half 1.. maarre wordt nu niet echt aanstalte gemaaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wou ik dus net gaan posten gila!!!
die patathoer moet snel komen anders ben ik dood!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
omdat jullie te goed gelovig zijn..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je snoep naar ons gooit
quote:10. 155 Runx
11. 153 -Madskillz28TH
11. 153 Moozzie
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef Moozzie het volgende:
@ -mad
Wij zijn gepwnd door die allochtone vriend van je
[..]
hij heb haxquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef Moozzie het volgende:
@ -mad
Wij zijn gepwnd door die allochtone vriend van je
[..]
Je ziet toch een plaatjequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Leer jij nou maar plaatjes posten
ja preciesquote:
was toch ook een plaatje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja edit maar snel
Net had het een andere url
boeiende ?quote:
Nou ja wat is boeiendquote:
Wb mate, pak een stoel, schuif aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
honger is weg eten is op
Wat lul je?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:13 schreef Runx het volgende:
sorry mensen ik ging lunchen![]()
iam backkkk
moozzie waarom heb jij zelfde pic als mad
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef Crazy-p het volgende:
lmao moozziej
doe je eigen plaatje weer eens terug zetten
Ik weet hetquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:16 schreef Runx het volgende:
en nu als Sgele
iriiiiirriiii persoon![]()
maar je bent wel lief
ja idd echt irriquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef Crazy-p het volgende:
iedere keer als je je pagina ververst staat er een ander plaatje.. stom scriptje
Anders post jij even door me sextet heenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef Crazy-p het volgende:
iedere keer als je je pagina ververst staat er een ander plaatje.. stom scriptje
pwnd!quote:
anders heb jij lekker pechquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders post jij even door me sextet heen
zo meteen gaat die weer en hele paint over maken hoe die dat doetquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Lol Moozie, cool. Hoe doe je dat nou weer?
Je kan een webicon instellen bij wijzig profiel. Daar vul je de url naar een scripje in, en dat scriptje laat een random plaatje zienquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Lol Moozie, cool. Hoe doe je dat nou weer?
Ik ben toch niet gekquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:24 schreef Runx het volgende:
[..]
zo meteen gaat die weer en hele paint over maken hoe die dat doet
daarom koop je ook bij de media markt wou je zeggenquote:
Gvd de gvdomme !!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
daarom koop je ook bij de media markt wou je zeggen
dudequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
daarom koop je ook bij de media markt wou je zeggen
dude ga een topic voor je zelf maken en ga dan een 1000x achter elkaar posten okquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gvd de gvdomme !!!
Kut allochtoon
Ga crazy-p pesten ofzo!
Ik vind jou niet meer lief
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ga een topic voor je zelf maken en ga dan een 1000x achter elkaar posten ok
krijg ik een banquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ga een topic voor je zelf maken en ga dan een 1000x achter elkaar posten ok
Samenvatting:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en bedankt hequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut allochtoon
Ga crazy-p pesten ofzo!
Ik vind jou niet meer lief
we werken allemaal toch maandag pas weerquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
krijg ik een ban
En dan moet je me 2 dagen missen
Ohja kloptquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we werken allemaal toch maandag pas weer
uhu.. daarom staat er ook Moozziej hequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat was ik niet
Dat was p00p
Kijk maar
<----
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
uhu.. daarom staat er ook Moozziej he
Jij bent veelste slimquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je valt alleen maar iedere keer door de mand hoor
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie je weet dat er copyright zit op mijn avatar toch?
Ja weet het. Zo'n shit b0x is nog fucking duur ook. 16pond ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie je weet dat er copyright zit op mijn avatar toch?
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
krijg ik een ban
En dan moet je me 2 dagen missen
Ook dat, maar denk dat ik dan ook 2 dagen op verlof magquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordt
Dat zal crazy leuk vinde, als we deze even quote kan der dag niet meer stukquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
prettig weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
mensen, het enige wat ik te zeggen heb is: prettig weekend!
Same 2 you, bye byequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
jij ook héquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
hahahahahah ik zei ropic i .p.v Topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordt
Wat vind je hiervan dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
sgopt p00p.. etterbak!
als ik stoned was en die dingen bewogen , dan had ik getriptquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Niks bewegends aan
en toch ziet het er uit alsof het beweegt.. stom gezichts bedrogquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Niks bewegends aan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Crazy-p het volgende:
en blijf je dus maar je eigen posts editten..
Edittuh!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil keihard neuken
ja moozzie die had ff een bad tripquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er ook weer. heb ik wat gemist ?
euhh...quote:
hoeven we niet te wetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben ook weer klaargekomen. heb ik wat gemist ?
kijk een pagina terugquote:
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk een pagina terug
hij veranderde elke keer van ava , na een ava van ons , en dat was irrien hij wou een sexslet ofzo 6 post achter elkaar , maar daar staken wij een stokje voor
hij lult maar watquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
euhh..quote:
\naja ik heb het geprobeerd uit te leggen dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom tquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
#*(@$#* ^&()$@*^(*()^$@**( ^$*()_$@
Wanneer ga jij nou eens dood
Het is maar goed dat ik niet uitgenodigd ben vanaaf. Want als ik weet waar je huis woont heb je een probleem meneertjequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Runx het volgende:
[..]
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom t
ik heb gewoon een goede timingquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
En dan vraagt runx zich af waarom ik um niet altijd aardig vind
Omdat alles waar sex in voorkomt goed isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb gewoon een goede timing
dude waarom wil je zo graag een Sextet maken , ik zei ga een topic over openen en als je geband wordt is je eigen schuld
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat alles waar sex in voorkomt goed is
Wat is er mis met sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaas
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk heh, copy + paste
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?quote:
Dude neejquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
zo anders posten we even allemaal 3x hetzelfde
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |