Samenvatting:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en bedankt hequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut allochtoon
Ga crazy-p pesten ofzo!
Ik vind jou niet meer lief
we werken allemaal toch maandag pas weerquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
krijg ik een ban
En dan moet je me 2 dagen missen
Ohja kloptquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we werken allemaal toch maandag pas weer
uhu.. daarom staat er ook Moozziej hequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat was ik niet
Dat was p00p
Kijk maar
<----
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
uhu.. daarom staat er ook Moozziej he
Jij bent veelste slimquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je valt alleen maar iedere keer door de mand hoor
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie je weet dat er copyright zit op mijn avatar toch?
Ja weet het. Zo'n shit b0x is nog fucking duur ook. 16pond ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie je weet dat er copyright zit op mijn avatar toch?
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordtquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
krijg ik een ban
En dan moet je me 2 dagen missen
Ook dat, maar denk dat ik dan ook 2 dagen op verlof magquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordt
Dat zal crazy leuk vinde, als we deze even quote kan der dag niet meer stukquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
prettig weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
mensen, het enige wat ik te zeggen heb is: prettig weekend!
Same 2 you, bye byequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
jij ook héquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
hahahahahah ik zei ropic i .p.v Topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh ik denk eerder dat je ropic gesloten wordt
Wat vind je hiervan dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef Crazy-p het volgende:
sgopt p00p.. etterbak!
als ik stoned was en die dingen bewogen , dan had ik getriptquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Niks bewegends aan
en toch ziet het er uit alsof het beweegt.. stom gezichts bedrogquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Niks bewegends aan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:54 schreef Crazy-p het volgende:
en blijf je dus maar je eigen posts editten..
Edittuh!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil keihard neuken
ja moozzie die had ff een bad tripquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er ook weer. heb ik wat gemist ?
euhh...quote:
hoeven we niet te wetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben ook weer klaargekomen. heb ik wat gemist ?
kijk een pagina terugquote:
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk een pagina terug
hij veranderde elke keer van ava , na een ava van ons , en dat was irrien hij wou een sexslet ofzo 6 post achter elkaar , maar daar staken wij een stokje voor
hij lult maar watquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
euhh..quote:
\naja ik heb het geprobeerd uit te leggen dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom tquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
#*(@$#* ^&()$@*^(*()^$@**( ^$*()_$@
Wanneer ga jij nou eens dood
Het is maar goed dat ik niet uitgenodigd ben vanaaf. Want als ik weet waar je huis woont heb je een probleem meneertjequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Runx het volgende:
[..]
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom t
ik heb gewoon een goede timingquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
En dan vraagt runx zich af waarom ik um niet altijd aardig vind
Omdat alles waar sex in voorkomt goed isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb gewoon een goede timing
dude waarom wil je zo graag een Sextet maken , ik zei ga een topic over openen en als je geband wordt is je eigen schuld
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat alles waar sex in voorkomt goed is
Wat is er mis met sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaas
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk heh, copy + paste
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?quote:
Dude neejquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
zo anders posten we even allemaal 3x hetzelfde
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |