kijk een pagina terugquote:
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk een pagina terug
hij veranderde elke keer van ava , na een ava van ons , en dat was irrien hij wou een sexslet ofzo 6 post achter elkaar , maar daar staken wij een stokje voor
hij lult maar watquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
euhh..quote:
\naja ik heb het geprobeerd uit te leggen dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik heb de Lui-modus aangezetgeen zin om alles terug te lezen
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom tquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
#*(@$#* ^&()$@*^(*()^$@**( ^$*()_$@
Wanneer ga jij nou eens dood
Het is maar goed dat ik niet uitgenodigd ben vanaaf. Want als ik weet waar je huis woont heb je een probleem meneertjequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Runx het volgende:
[..]
nog niet tenzij je mij aanrijd met de auto en van recht kom t
ik heb gewoon een goede timingquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
En dan vraagt runx zich af waarom ik um niet altijd aardig vind
Omdat alles waar sex in voorkomt goed isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb gewoon een goede timing
dude waarom wil je zo graag een Sextet maken , ik zei ga een topic over openen en als je geband wordt is je eigen schuld
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat alles waar sex in voorkomt goed is
Wat is er mis met sinterklaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
en dat heeft je moeder je voorgelogen ? net als sinterklaas
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
makkelijk heh, copy + pastequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie blijft ineens sollicitatiebrieven versturen
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk heh, copy + paste
Ja dat zekerzquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?quote:
Dude neejquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je me nou in de maling of niet ?
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
zo anders posten we even allemaal 3x hetzelfde
met dank aan !Fok hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |