Eigen kantoor is ook handigquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja lach jij maar ja..
het is niet eerlijk.. dat is wel het nadeel aan met je eigen muziek aan werken.. maar het werkt een stuk prettiger!
Gaat 'm weer niet worden vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gaat prima!
Laatste dag dan klaar hier hehe!
Vandaag wel lief of nog steeds niet?!
heb ik altijd met mp3 als ik die in heb heb ik wel eens de neiging om mee te zingen maar ik bedenk me als ik het ga doen denken ze nog dat ik de bus wil opblazen dus doe ik het maar nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja lach jij maar ja..
het is niet eerlijk.. dat is wel het nadeel aan met je eigen muziek aan werken.. maar het werkt een stuk prettiger!
Mensen die op haarkleur vallenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schaamhaar ook niet
carebear , ik zei er zijn uitzonderingen , maar blonde dames vind ik een stuk lekkerder![]()
nou ja kijk.. dat heb ik dus niet..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik altijd met mp3 als ik die in heb heb ik wel eens de neiging om mee te zingen maar ik bedenk me als ik het ga doen denken ze nog dat ik de bus wil opblazen dus doe ik het maar niet
ja tuurlijk , ik fok ook een beetje , maar over het algemeen val ik op blonde damesquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar he...
Blond, bruin, zwart...Ik vind dat dat van de dame afhangt, of 't staat of niet, 't totaal plaatje zeg maar
Mensen die überhaupt vallenquote:
allochtonenquote:
Nah kan bestquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja kijk.. dat heb ik dus niet..
maar ik wil het die mensen hier op de vloer toch niet aan doen.. he Moozziej
Dat staat echt mooi inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Langharige brunnettes (boeit niet of het echt of goed nep is) met blauwe ogen...
Grab a bottlequote:
dat wou ik dus net gaan posten gila!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |