Doet een kleeeeein beetje denken aan Mia Kirshner als Mandy in 24 season 4quote:
ten eerste : aan de broek te zien van me afquote:
whehehquote:
nou het probleem is dat het Edit vrijdag is.. en geen plaatje vrijdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dit is mn eerste vrijdag hier...
hey waar zijn de tepels????quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik ben uitgeput van net, en daarachter kan die niet in hoor
gast mijn koffiequote:
lol wat dan? sex op tv?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
p00p kan jij vanf een extra tv meenemen
BARRA, werk aan de winkel..quote:
nee op een kunnen we de wii aansluiten de nader de ps3 , en de ander ps2, en de ander xbox, en de ander de cubequote:
dus jij vind mij niet aardig...quote:
Geen vrouwen dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nee op een kunnen we de wii aansluiten de nader de ps3 , en de ander ps2, en de ander xbox, en de ander de cube
ja welquote:
die 3equote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ik heb meerderequote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
whoa, ik heb een neefje, ik heb een neefje...
hubba, die 2e nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd1quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
hmmmm ....leuk voor je ... denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
whoa, ik heb een nicht met een snor, ik heb een nicht met een snor...
een kontsnor ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmmm ....leuk voor je ... denk ik
Lama danquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja welthomas gaat zich verkleden
naja ik ga aan de waterpijp dus
Ik heb in totaal 28 neven en nichtjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
wtfquote:
i`m inquote:
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik ben uitgeput, daar kan ik nie hoor
Dank u, het is mijn 1e neefje, heb al 3 nichtjes... En dan doel ik op de kinderen van mn broer en zus...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 28 neven en nichtjesen daar zijn alweer achterneefjes en nichtjes bijgekomen
een heleboel.
Maar gefeliciteerd![]()
je vergeet te editen dat ik met mijn nichtjes neuk , en dat zij mijn harem zijn etcquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u, het is mijn 1e neefje, heb al 3 nichtjes... En dan doel ik op de kinderen van mn broer en zus...
Jai k uiteraard nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u, het is mijn 1e neefje, heb al 3 nichtjes... En dan doel ik op de kinderen van mn broer en zus...
ow ben ik dat vergeten... jammer ben ik nu te laat zeker...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je vergeet te editen dat ik met mijn nichtjes neuk , en dat zij mijn harem zijn etc
Zit in de familie denk ik:quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 28 neven en nichtjesen daar zijn alweer achterneefjes en nichtjes bijgekomen
een heleboel.
Maar gefeliciteerd![]()
Ohh barraquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik ben uitgeput van barra, daar kan ik nie hoor
Freddy Mercury liet zich toch ook geregeld in zijn kont snorren?quote:
yup had je maar eerder aan moeten denkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow ben ik dat vergeten... jammer ben ik nu te laat zeker...
Hmm, ik weet niet eens hoeveel neven en nichten dat zijn... heel veel... een stuk of 50 denk ik...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jai k uiteraard niet![]()
mijn neeftjes en nichtjes zijn van me ooms en tantes
ik heb geen broers en/of zussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |