JA EN IK VOEL ME AL ZO WALGELIJK SNEL BELEDIGD, JIJ ZAK PATATquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik zat er nog aan te denken om er een te maken, maar straks had ik je daarmee beledigd.
Nog een anita meyer kan ik denk ik niet aan
Tsssssk, wie drinkt er nou redbull als je koffie hebtquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:09 schreef ZxOrD het volgende:
Zo, niet kunnen slapen door de pijn... en vroeg op moeten.
Heeft er hier iemand in het dorp nog redbull over?
Goede morgen allemaal!
Ik heb geen vraag gezien, sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsssssk, wie drinkt er nou redbull als je koffie hebt![]()
En koffie heb ik wel!![]()
Maar je hebt mn vraag niet beantwoord, hoeveel accounts heb jij nou? Volgens mij is dit al de 3de die ik in mijn korte Fok!carriere voorbij heb zien komen!
Ik mix hier al wat koffie soorten om het drinkbaar te maken ahahaha.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:25 schreef timmmmm het volgende:
De enige slechte koffie is decafé, zolang er caffeine inzit, is het goed genoeg
Ik zou bijna denken dat je een kloon bent van Lyndaquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is dat ik het niet in huis hebWant als ik het wel had gehad, had je het ook niet gekregen
Was het maar zoquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:34 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je een kloon bent van Lynda
Hhahahaha, ik dronk ook wel erg veel redbullquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was het maar zo
Er zijn meer valse mensen dan lynda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Anders ik welquote:
Is dit het standaard goede morgen plaatje van dit topic ofzo?quote:
goedemorgen van 6 feet underquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Goedemorgen Mede Dorpsbewoners en maffia!
Noem jij PS nu een hij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef Silver_Shark het volgende:
##vote Puntenslijpsel.
Tussenstand
Nembrionic (5) PS CLX zxord, Lek, Hawaii_Tim
Puntenslijpsel (2) Etcetera , Silver_Shark
Hara (1)
hij doet verdacht.. gigantisch stil zijn en dan iedereen beschuldigen.... vreemd hoor...
hoe kan ik nou weten dat het een zij isquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noem jij PS nu een hij?
Hier gaat bloed om vloeien
ik kan niet fatsoenlijk etenquote:
ha!! het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef Silver_Shark het volgende:
##vote Puntenslijpsel.
hij doet verdacht.. gigantisch stil zijn en dan iedereen beschuldigen.... vreemd hoor...
7 dorp, 6 mobs, 1 spion.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:22 schreef CaLeX het volgende:
hoeveel is het nu eigenlijk? 6+spion tegen 9-spion???
Okee, let op!quote:
Gelijk een goeie boektip voor timmmmmquote:
hangt er vanaf waar je van houdtquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga zo naar de bieb, iemand nog tips?
Volgens mij heb ik alle leuke boeken daar al gelezen
quote:
Ga met je tijd mee, en lees gewoon PDF bestandenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
is het dan niet hopeloos?quote:
Lever je pasje in, lach ze uit en roep keihard NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBBBBBSSSSSS als je weglooptquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Gaat dit eigenlijk altijd zo snel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
is het dan niet hopeloos?
met een goede lynch, en nw kill zou het 4 tegen 5 worden vanavond
Ik lees alles, daar ben ik niet lastig meequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt
[..]
De burgemeester leeft nog, haar stem telt zwaarder. En als er nog geen dubbele lynch is geweest kan die ook nog gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook nog genoeg andere rollen die iets zouden kunnen gaan doen. Maar ja, zolang ze dat niet doen schiet het niet echt opquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het spel duurt meestal wat langer, omdat je doorgaans nu al wel minstens 1 mob te pakken hebt, alleen nu gaat het dorp rampzaligquote:
nou zo snel als het nu gaat en de vorige ronde gaat het normaal gesproken nietquote:
- Wetten van Magiequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees alles, daar ben ik niet lastig mee
Heb ik zelfquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- Wetten van Magie
- Eragon serie
- Morgen toen de oorlog begon serie
- Hitchhikers Guide
Ik heb al wat hints opgelost, en ook gepost.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook nog genoeg andere rollen die iets zouden kunnen gaan doen. Maar ja, zolang ze dat niet doen schiet het niet echt op
Iig, bij een goede lynch zou het vannacht 7-6 (incl. spion) kunnen staan. Als er een goeie rolswitch van de busdriver zou zijn, zou het 7-5 kunnen worden. Met een goeie nachtwakerkill 7-4. Met een dubbele dorpslynch kan het dan zelfs 7-3 worden.
Maar dan moet het dorp dus wel eindelijk eens iets gaan doenZo moeilijk zijn de hints niet, dus als het dorp gaat zoeken en de rollen goed benut, zijn er nog zat kansen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik zelf
Heb ik zelf (bijna helemaal)
Uit de bieb gehaald
Ook al gelezen
Die heb ik aan sinterklaas gevraagdquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Brisingr al gezelen? Hij is tof![]()
Ken je Hart van Inkt?
Als je Hitchhiker leuk vond is de Red Dwarf reeks misschien ook wel wat voor je. De vraag is alleen of de bieb die boeken heeftquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik zelf
Heb ik zelf (bijna helemaal)
Uit de bieb gehaald
Ook al gelezen
Ok, ik dacht, zo kort zal dit spelletje normaal toch niet zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het spel duurt meestal wat langer, omdat je doorgaans nu al wel minstens 1 mob te pakken hebt, alleen nu gaat het dorp rampzalig
Dit is mijn eerste potje, vandaar de vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nou zo snel als het nu gaat en de vorige ronde gaat het normaal gesproken niet
Beide zijn het perfecte voorbeeld (vorige ronde hoe je het als Dorp moet spelen en deze hoe het als mafia gaat.)
film heb ik nog nooit gezien, weiger ik ook (gezien de reactiesquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heb ik aan sinterklaas gevraagd![]()
Die film was trouwens wel om te huilen, toen ik daarna het boek ging lezen verbaasde het me eigenlijk dat die wel leuk was
Nee, die ken ik niet, denk ik
Ik vond het boek van "Black Hawk Down" wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Maar hitchhiker vond ik niet leuk
Red dwarf? die ken ik ook helemaal niet.....
Ik ga beide voorstellen even googlen
quote:
Vanmiddag heb ik weer tijd als ik thuis ben, en dan kijk ik ook nog even.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef B.ertha het volgende:
Tussenstand
Puntenslijpsel (4) Etcetera , Silver_Shark, B.ertha (2x)
Hara (1)
wie heeft er op hara gestemd?
Ik ga voor Puntenslijpsel, dan is het bijna gelijkstand en mogen jullie het afmaken, wie van beiden dan ook.
Je weet dat je het met gelijkstand maken de mafia HEEL ERG helpt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef B.ertha het volgende:
Tussenstand
Puntenslijpsel (4) Etcetera , Silver_Shark, B.ertha (2x)
Hara (1)
wie heeft er op hara gestemd?
Ik ga voor Puntenslijpsel, dan is het bijna gelijkstand en mogen jullie het afmaken, wie van beiden dan ook.
De gene die als eerste het aantal heeft die wordt gelynchtquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Silver_Shark het volgende:
wat gebeurt er met een gelijk spel
Net toch maar weer even zitten neuzen en kwam dit tegen:quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Dit is wat ik gevonden heb:
Etcetera: mauwen (ik ben heel lief) en constipatie (usericon kijkt 'verstopt')
Puntenslijpsel: foto in fobo bij een vijver (isdatzo)
Silvershark: heel veel post een GAM (spelletjes)
clesar03: voetbal
Nembrionic: al het genoemde, verdacht gedrag 'vrolijk' uiterlijk
Susi: niet getint (turku) veel te harde muziek (metalachtige dingen, electronisch en ambient)
Calex: enkele post in GAM. trek eens aan mijn vinger (constipatie?)
Hara: hond in fobo en history
SG: hond in fobo, voetbal in history en signature, spelletjes (xbox in sig)
Ik vind de hints wel moeilijk, naderhand wil ik uitleg!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Net toch maar weer even zitten neuzen en kwam dit tegen:
silver_shark:
- De Jupiler staat klaar in India! (feesten?)
- Geen relatie (is dus vast opzoek naar gewillige vrouwen?)
- Freaknacht met de Freak 11 lijst en chicks!
- Voetbal gek
Niet dan, wil je als vrijgezel geen leuke dame's ontmoeten?quote:
en jou ondertitel dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Niet dan, wil je als vrijgezel geen leuke dame's ontmoeten?
wil je een nekschot hebben ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef timmmmm het volgende:
Misschien zoekt S_S wel gewillige mannen, zulke mensen heb je ook hoor
lekker nouw hequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik vond het heerlijk met isdatzo hoor
Mijn vriendin is niet te vervangen door een pcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Isdatzo? Nauw? Die is al zo vaak van achter gepakt, daar kan een heel orkest tegelijk in!quote:
Hier durf ik verder niet op in te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet te vervangen door een pc![]()
Ik pak m'n accordeon en marcheer zo naar binnen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Isdatzo? Nauw? Die is al zo vaak van achter gepakt, daar kan een heel orkest tegelijk in!
Verstandige keuzequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier durf ik verder niet op in te gaan
Alleen met de tuba moet je wat glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik pak m'n accordeon en marcheer zo naar binnen!
Mag ik niet want ik ben dood door .............quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:08 schreef Ladidadida het volgende:
HINT OPLOSSEN! DAAR HEEFT HET DORP WAT AAN. HOPPPAAAAAAAAAAAA aan de slag!
Ga jij eens lekker slapen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Mag ik niet want ik ben dood door .............
ja ik weet nog door wie ook vuile ......
hoezo, ze zijn toch allebei maffiaquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je weet dat je het met gelijkstand maken de mafia HEEL ERG helpt?
als je daar zo zeker van bent.... hoezo geen dubbele lynch dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
hoezo, ze zijn toch allebei maffia
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan niet kiezen..
Door die hints, weet ik voor 99% zeker dat hij mafia isquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ga me toch een partij lachen als nem ook dorp is
WAT ZEG IK! 16:30!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
LYNCH IS TOT 17:00 PEOPLE
Ja jezus zeg. En die mensen die zitten te werken dan?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me duidelijk:
##Bloodysunday
Bloodysunday (13) Syb, Hara, Nembrionic, Hawaii_Tim, Clesar03, B.ertha (2x), timmmmm, dorpsoudste, S_S, Lynda, Etcetera, -SG-
Maaaaaaaaaar ik heb nog verder gezocht:
[..]
1. Nembrionic heeft in AKQ SC # 500: Groots jubileum! gepost. (Hoeweel Hawaii_tim ook en de rest van AKQ vast en zeker ook.
2: Nembrionic heeft in NSB'er belt politie en noteert kenteken gepost. NSBers zijn vies en gemeen (naar mijn mening)
3. Nembrionic heeft ook in Wat is er mis met een beetje arrogantie? gepost. Als je zegt ik ben heel aardig vind ik dat toch wel een beetje arrogant.
Tsja, ik heb al vaker voorgesteld om de tijden langer te maken, maar daar wil niemand iets van weten. En ik ga niet m'n sociale activiteiten aanpassen voor Fok, sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja jezus zeg. En die mensen die zitten te werken dan?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Ladidadida het volgende:
LYNCH IS TOT 17:00 PEOPLE
Je kan toch ook gewoon de deadline op 19:00 zetten en dan pas later de dagpost maken? Iedereen heeft dan al wel door wie er gelynched word.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al vaker voorgesteld om de tijden langer te maken, maar daar wil niemand iets van weten. En ik ga niet m'n sociale activiteiten aanpassen voor Fok, sorry
Die komt dan pas om een uur of 22:00 vanavond, waardoor de kills weer scheef gaan lopen. Bovendien heeft bijna iedereen al gestemd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon de deadline op 19:00 zetten en dan pas later de dagpost maken? Iedereen heeft dan al wel door wie er gelynched word.
Idd. Nu de nacht afwachten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:39 schreef CaLeX het volgende:
idd en een lijstje verdachten achter PS
Maakt het zoeken wat makkelijker
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Etcetera het volgende:
nou zat ik daar even mooi ernaastsorry PSje
Het is niet uitgesloten dat PS geen maffia is hoor, Nem beschuldigen kan een afleidingsmanouvre zijn waarmee PS zichzelf als onschuldig wil laten overkomenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Etcetera het volgende:
nou zat ik daar even mooi ernaastsorry PSje
hmm goed puntquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat PS geen maffia is hoor, Nem beschuldigen kan een afleidingsmanouvre zijn waarmee PS zichzelf als onschuldig wil laten overkomen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor een reactie: zie je ondertitel
ik heb zo geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan hem niet vinden
Op mijn laptop staat hij op mijn favorieten
Een heel mooi plaatje over wat je doet, en wat ik wil dat je doet
Ik heb hem hier al vaker gepost
Serieus, hij checkt je kont zoals Alberto de park checktequote:
Dit brengt me echt terug naar mijn eerste keer internet yahquote:
Ah, dank voor de update!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Susi het volgende:
@ B.ertha :
Ladi is er weer ! De kills komen er aan !
quote:
Hahaha, ja sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonet: oeh, Ladida doet een updat. Maar nee.
Nu weer![]()
Never mind
heel duidelijk PS. Ze, dus vrouw. Muisstil, we zeiden dat ze stil was tot ze ineens Nem kwam beschuldigen.quote:De nachtwaker had echter niet door dat iemand zijn lugubere moord had staan bekijken, en deze persoon was alles behalve goed gestemd. Van spinnen hield deze mob echter wel. Het was ook al weer 4 jaar geleden dat ze zich bij de maffia had gevoegd maar ze voelde zich er prima thuis. Muisstil sloop ze achter -SG- aan en wachtte tot deze vlakbij zijn huis was. Daar loste ze 24 schoten op hem, en –SG- (nachtwaker) stierf in zijn eigen deuropening.
Nee verdorie, dat heb ik gisteravond al gemeld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog even klagen dat de lynch zo raar naar voren geplaatst is?
Nee hoor, ik heb 'm nog steeds !quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is dit
[..]
heel duidelijk PS. Ze, dus vrouw. Muisstil, we zeiden dat ze stil was tot ze ineens Nem kwam beschuldigen.
Etcetera kan echter ook
Etcetera: 24 jaar oud, 2004 geregistreerd.
Verder is geloof ik alleen Susi nog vrouw, of vergeet ik iets?
Ik klaag graag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee verdorie, dat heb ik gisteravond al gemeld.
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jijquote:
Die discussie is eerder geweestquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jij
?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...had ik toch mooi gelijk met -SG-
Maar even voor de goede orde: het was daadwerkelijk een fout mijnerzijds. Dat moge duidelijk zijn
Ik loste gisteren de hint op naar -SG- als nachtwaker en toen ik dat hier postte werd ik afgebrand door PuntenSlijpsel en co omdat de nachtwaker een vriend zou zijn van de dorpsbewoners.quote:
Hoort bij het dorp want moet alleen alle maffia uitschakelen staat niets bij over dorp uitschakelen. Maffia kan door de busdriver ook maffia uitschakelen betekent niet dat ze dorp zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik loste gisteren de hint op naar -SG- als nachtwaker en toen ik dat hier postte werd ik afgebrand door PuntenSlijpsel en co omdat de nachtwaker een vriend zou zijn van de dorpsbewoners.
Maar zoals de OP leest is het ook een vijand van de dorpsbewoners. Blijkbaar is het algemeen aangenomen dat het dus een vriend is. Dus tja...was gewoon een lompe actie van mij en niet een maffianaaistreek.
Gezien het moordgemiddelde van vier per nacht hebben we het nog best lang uitgehouden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:19 schreef ZxOrD het volgende:
* ZxOrD is dood
Dat was zxord's eerste potje
Die discussie hebben we dus gisteren ook al gehad. Moet maffia afmaken en als alle maffia dood is wint de nachtwaker. Terwijl de dorpelingen willen winnen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoort bij het dorp want moet alleen alle maffia uitschakelen staat niets bij over dorp uitschakelen. Maffia kan door de busdriver ook maffia uitschakelen betekent niet dat ze dorp zijn.
Je hebt het gewoon fout hoor. De nachtwaker wint met het dorp. Dat is de win conditie die de nachtwaker heeft. Als hij niet met het dorp won stond er: wint als alle andere spelers dood zijn. Daarnaast is het gewoon dom om de nachtwaker te lynchen dus hints naar de nachtwaker posten ook. Een nachtwaker die per ongeluk een dorp killt is nog altijd minder gevaarlijk voor het dorp als een maffia omdat dat de rol van de maffia is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die discussie hebben we dus gisteren ook al gehad. Moet maffia afmaken en als alle maffia dood is wint de nachtwaker. Terwijl de dorpelingen willen winnen.
Daarbij maakt de nachtwaker dus ook gewoon dorpelingen dood. Ook al is dat per toeval, dat maakt je een vijand in mijn ogen
Maargoed, de volgende keer hou ik het gewoon voor me
Flikker op. Jij post dingen die je als dode niet moet posten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
Oh en Nembrioninc. Als gisteren: please. Stop it.
jij bent best vermoeiend voor een dooiequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
Oh en Nembrioninc. Als gisteren: please. Stop it.
Dus ik mag klagen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jij
Doe eens tellen jij eens!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:08 schreef Trevland het volgende:
Maar met hoeveel maffia zitten we nu nog?
Je bent dood PM me maar voor de hintsquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Haha, hara mob, en nu een duidelijke hint naar etcetera
dat doet me goed![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je bent dood PM me maar voor de hints
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik wil wel met je ruziën, alleen omdat je er dan zelf om vraagt, krijg je geen Anita Meyer op het eindquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:05 schreef Ladidadida het volgende:
Het is echt weer weekend hèWAAR ZIJN DE KEIHARDE RUZIES?!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel met je ruziën, alleen omdat je er dan zelf om vraagt, krijg je geen Anita Meyer op het eindIk wil Anita MeyerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Gezien het moordgemiddelde van vier per nacht hebben we het nog best lang uitgehouden.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Gezien het moordgemiddelde van vier per nacht hebben we het nog best lang uitgehouden.
Dat doe ik altijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:43 schreef DuTank het volgende:
Kan ik me aanmelden voor een nieuwsbrief, dat ik word gepmt als dit potje is afgelopen?
Toppie!quote:
Nee, het slaat ook nergens op dat ik het doe eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:56 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Toppie!
Dat wist ik namelijk ook niet
Nee hoor, juist goed!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, het slaat ook nergens op dat ik het doe eigenlijk
Het Fok! Domme stumperds spel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bekeek de lijst net, als mafia nu niet wint mag dit spel een andere naam
Verdien je nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Mocht het spel vanavond afgelopen zijn.. Ik doe graag mee de volgende ronde maar ben niet voor morgenmiddag/avond thuis dus gooi mij er maar op
Fucker...quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Verraaier, een beetje naar de joden gaan
Dat durf je niet!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga voor de volgende ronde aaaaaaaaalle mensen PM-en die ooit meegespeeld hebben
Ha. You watch me do itquote:
Nee, maar voor de zekerheid. Ben nu een weekje terug van een weekban, vandaar.quote:
quote:
Ik had dat ooit door een ajax-logo vervangen, eensk ijken of ik 'm nog kan vinden.quote:
Dat kan alleen als je zeker weet dat niemand meer verandert van stem, en dat weet je nooit echt zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ladidadadi je kant de lynch want als ze nog stemmen wordt het 5-5 en dan wordt PS sowiezo gelync dus kan je nu toch ook komen met berichtje
Iedereen kan nog van stem veranderen idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ladidadadi je kant de lynch want als ze nog stemmen wordt het 5-5 en dan wordt PS sowiezo gelync dus kan je nu toch ook komen met berichtje
goede houdingquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen kan nog van stem veranderen idd.
Plus, I like deadlines and sticking to them
Oh maar daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goede houdingmoet ik mezelf eens aanleren met schooldingen
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
Plus, I like deadlines and sticking to them
euh, schooldingen neem ik aanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh maar daar had ik het niet over
##check je inbox##quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |