Is dit het standaard goede morgen plaatje van dit topic ofzo?quote:
goedemorgen van 6 feet underquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Goedemorgen Mede Dorpsbewoners en maffia!
Noem jij PS nu een hij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef Silver_Shark het volgende:
##vote Puntenslijpsel.
Tussenstand
Nembrionic (5) PS CLX zxord, Lek, Hawaii_Tim
Puntenslijpsel (2) Etcetera , Silver_Shark
Hara (1)
hij doet verdacht.. gigantisch stil zijn en dan iedereen beschuldigen.... vreemd hoor...
hoe kan ik nou weten dat het een zij isquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noem jij PS nu een hij?
Hier gaat bloed om vloeien
ik kan niet fatsoenlijk etenquote:
ha!! het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef Silver_Shark het volgende:
##vote Puntenslijpsel.
hij doet verdacht.. gigantisch stil zijn en dan iedereen beschuldigen.... vreemd hoor...
7 dorp, 6 mobs, 1 spion.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:22 schreef CaLeX het volgende:
hoeveel is het nu eigenlijk? 6+spion tegen 9-spion???
Okee, let op!quote:
Gelijk een goeie boektip voor timmmmmquote:
hangt er vanaf waar je van houdtquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga zo naar de bieb, iemand nog tips?
Volgens mij heb ik alle leuke boeken daar al gelezen
quote:
Ga met je tijd mee, en lees gewoon PDF bestandenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
is het dan niet hopeloos?quote:
Lever je pasje in, lach ze uit en roep keihard NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBBBBBSSSSSS als je weglooptquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Gaat dit eigenlijk altijd zo snel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
is het dan niet hopeloos?
met een goede lynch, en nw kill zou het 4 tegen 5 worden vanavond
Ik lees alles, daar ben ik niet lastig meequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt
[..]
De burgemeester leeft nog, haar stem telt zwaarder. En als er nog geen dubbele lynch is geweest kan die ook nog gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, want er zijn ook nog genoeg andere rollen die iets zouden kunnen gaan doen. Maar ja, zolang ze dat niet doen schiet het niet echt opquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |