Ik had dat ooit door een ajax-logo vervangen, eensk ijken of ik 'm nog kan vinden.quote:
Dat kan alleen als je zeker weet dat niemand meer verandert van stem, en dat weet je nooit echt zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ladidadadi je kant de lynch want als ze nog stemmen wordt het 5-5 en dan wordt PS sowiezo gelync dus kan je nu toch ook komen met berichtje
Iedereen kan nog van stem veranderen idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ladidadadi je kant de lynch want als ze nog stemmen wordt het 5-5 en dan wordt PS sowiezo gelync dus kan je nu toch ook komen met berichtje
goede houdingquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen kan nog van stem veranderen idd.
Plus, I like deadlines and sticking to them
Oh maar daar had ik het niet overquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goede houdingmoet ik mezelf eens aanleren met schooldingen
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:00 schreef Ladidadida het volgende:
Plus, I like deadlines and sticking to them
euh, schooldingen neem ik aanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh maar daar had ik het niet over
##check je inbox##quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je bent dood PM me maar voor de hints
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |