Vanmiddag heb ik weer tijd als ik thuis ben, en dan kijk ik ook nog even.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef B.ertha het volgende:
Tussenstand
Nembrionic (5) PS CLX zxord, Lek, Hawaii_Tim
Puntenslijpsel (4) Etcetera , Silver_Shark, B.ertha (2x)
Hara (1)
wie heeft er op hara gestemd?
Ik ga voor Puntenslijpsel, dan is het bijna gelijkstand en mogen jullie het afmaken, wie van beiden dan ook.
Je weet dat je het met gelijkstand maken de mafia HEEL ERG helpt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:47 schreef B.ertha het volgende:
Tussenstand
Nembrionic (5) PS CLX zxord, Lek, Hawaii_Tim
Puntenslijpsel (4) Etcetera , Silver_Shark, B.ertha (2x)
Hara (1)
wie heeft er op hara gestemd?
Ik ga voor Puntenslijpsel, dan is het bijna gelijkstand en mogen jullie het afmaken, wie van beiden dan ook.
De gene die als eerste het aantal heeft die wordt gelynchtquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:20 schreef Silver_Shark het volgende:
wat gebeurt er met een gelijk spel
Net toch maar weer even zitten neuzen en kwam dit tegen:quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Dit is wat ik gevonden heb:
Etcetera: mauwen (ik ben heel lief) en constipatie (usericon kijkt 'verstopt')
Puntenslijpsel: foto in fobo bij een vijver (isdatzo)
Silvershark: heel veel post een GAM (spelletjes)
clesar03: voetbal
Nembrionic: al het genoemde, verdacht gedrag 'vrolijk' uiterlijk
Susi: niet getint (turku) veel te harde muziek (metalachtige dingen, electronisch en ambient)
Calex: enkele post in GAM. trek eens aan mijn vinger (constipatie?)
Hara: hond in fobo en history
SG: hond in fobo, voetbal in history en signature, spelletjes (xbox in sig)
Ik vind de hints wel moeilijk, naderhand wil ik uitleg!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:22 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Net toch maar weer even zitten neuzen en kwam dit tegen:
silver_shark:
- De Jupiler staat klaar in India! (feesten?)
- Geen relatie (is dus vast opzoek naar gewillige vrouwen?)
- Freaknacht met de Freak 11 lijst en chicks!
- Voetbal gek
Niet dan, wil je als vrijgezel geen leuke dame's ontmoeten?quote:
en jou ondertitel dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Niet dan, wil je als vrijgezel geen leuke dame's ontmoeten?
wil je een nekschot hebben ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef timmmmm het volgende:
Misschien zoekt S_S wel gewillige mannen, zulke mensen heb je ook hoor
lekker nouw hequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik vond het heerlijk met isdatzo hoor
Mijn vriendin is niet te vervangen door een pcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
Isdatzo? Nauw? Die is al zo vaak van achter gepakt, daar kan een heel orkest tegelijk in!quote:
Hier durf ik verder niet op in te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:44 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet te vervangen door een pc![]()
Ik pak m'n accordeon en marcheer zo naar binnen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Isdatzo? Nauw? Die is al zo vaak van achter gepakt, daar kan een heel orkest tegelijk in!
Verstandige keuzequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier durf ik verder niet op in te gaan
Alleen met de tuba moet je wat glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik pak m'n accordeon en marcheer zo naar binnen!
Mag ik niet want ik ben dood door .............quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:08 schreef Ladidadida het volgende:
HINT OPLOSSEN! DAAR HEEFT HET DORP WAT AAN. HOPPPAAAAAAAAAAAA aan de slag!
Ga jij eens lekker slapen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Mag ik niet want ik ben dood door .............
ja ik weet nog door wie ook vuile ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |